Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei vaan olisi käynyt niin...Tulikohan hommattua vääränsorttinen kakkospyörä?![]()
Majoite ja muonat matkaan ja sorateitä pitkin surautellen pystymettään, siinähän se on.Kyllä moottoripyöräilyyn on tullut ihan uutta vauhtia noilta hiekkateiltä. Tänään tosiaan metsätiellä peura lähti mun kanssa viivalle vitsi kun olisi ollut viteokamera.![]()
Kyllä sitä tarvii vielä ennen talvea järkätä joku kunnon sora surautus![]()
Taasko te eksyitte tonne soraränneihinKyllä moottoripyöräilyyn on tullut ihan uutta vauhtia noilta hiekkateiltä. Tänään tosiaan metsätiellä peura lähti mun kanssa viivalle vitsi kun olisi ollut viteokamera.![]()
Oisko mahollisuutta koittaa muuttaa päivä perjantaiksiTaasko te eksyitte tonne soraränneihinKyllä moottoripyöräilyyn on tullut ihan uutta vauhtia noilta hiekkateiltä. Tänään tosiaan metsätiellä peura lähti mun kanssa viivalle vitsi kun olisi ollut viteokamera.
Kohta vaihtuu jammuun nappularenkaat![]()
![]()
Mä voisin järkätä jotain letkailua taas ensi viikolle; mites olis parintunnin asvaltti+soralenkki torstaina 16.9 illalla?
Mulla on lapsenvahtivuoro torstaina mutta perjantaina olen varmaan mukanaOisko mahollisuutta koittaa muuttaa päivä perjantaiksiTaasko te eksyitte tonne soraränneihinKyllä moottoripyöräilyyn on tullut ihan uutta vauhtia noilta hiekkateiltä. Tänään tosiaan metsätiellä peura lähti mun kanssa viivalle vitsi kun olisi ollut viteokamera.
![]()
Mä voisin järkätä jotain letkailua taas ensi viikolle; mites olis parintunnin asvaltti+soralenkki torstaina 16.9 illalla?![]()
No mutta toihan näyttää hyvältä. Mihkä aikaan lähetäänSounds like a planMulla on lapsenvahtivuoro torstaina mutta perjantaina olen varmaan mukanaOisko mahollisuutta koittaa muuttaa päivä perjantaiksi![]()
Mites olis tämmöinen lenkki, kliks. Muutama kyykylläkin ajettava hiekkatie osuis reitille...![]()
Perjantai illal lähtee muutama/kasa kurapyörää rillailee omenojärven rannalle (suomusjärvi),kotona joskus yöllä/aamuyöstäMulla on lapsenvahtivuoro torstaina mutta perjantaina olen varmaan mukanaOisko mahollisuutta koittaa muuttaa päivä perjantaiksiTaasko te eksyitte tonne soraränneihinKyllä moottoripyöräilyyn on tullut ihan uutta vauhtia noilta hiekkateiltä. Tänään tosiaan metsätiellä peura lähti mun kanssa viivalle vitsi kun olisi ollut viteokamera.
![]()
Mä voisin järkätä jotain letkailua taas ensi viikolle; mites olis parintunnin asvaltti+soralenkki torstaina 16.9 illalla?![]()
![]()
Noin äkkiä katottuna n.10km mutta hyvää tietä, pärjää kyllä millä vaan.Oho en huomannu et ollaan hiekalle menossaKuis paljo suurinpiirtein sitä hiekkapätkää tulis tai oisko se mahollista kiertää?![]()
Jep, jotain tuollaista. Mutta toi on kaikki isompaa tietä, rohkeasti mukaan vaan!Noin äkkiä katottuna n.10km mutta hyvää tietä, pärjää kyllä millä vaan.Oho en huomannu et ollaan hiekalle menossaKuis paljo suurinpiirtein sitä hiekkapätkää tulis tai oisko se mahollista kiertää?![]()
No kyllä mä luulinEi kai kukaan meinannut huomista? Vaikka sekin olis kyllä vielä järkättävissä...![]()