Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuolloin voisin myös saapua letkaan. toki pienellä varauksella eli jos oon saapunut kotio. mutta todennäköisesti.Sunnuntaina jos ilma sallii, ajattelin ajella Dragsfjärdiin tai Taalintehtaalle ja syödä siellä samalla.
Oiskos kiinnostuneita lähtemään mukaan?
eikä mun mopo eees kulje niin kovaaNo jos ei yli kahtasataa aja koko matkaa ni turha tulla mukaan![]()
Jäänee keikka väliin tällä kertaa. Ei mitään jakoja ehtiä paikalle tuohon aikaan. Ei voi mitään. Joku toinen kerta sitten....sovitaan vaik lähtö klo.12 Kaarinan Euromarketin pihalta.
Jaa että Taalintehtaalle. Jos ei oo mitään esteitä niin voisin myös tulla mukaanNo jos ei yli kahtasataa aja koko matkaa ni turha tulla mukaan![]()
Ei kait.. sovitaan vaik lähtö klo.12 Kaarinan Euromarketin pihalta.
E: Millamus herää ajoissa kans..![]()
Onk sulla joku empiirinen testi meneilläänJäänee keikka väliin tällä kertaa. Ei mitään jakoja ehtiä paikalle tuohon aikaan. Ei voi mitään. Joku toinen kerta sitten....sovitaan vaik lähtö klo.12 Kaarinan Euromarketin pihalta.
Ei ole tällä kertaa mitään viinaksien kanssa läträämistä. Mun vanhemmat tulee Pohjois-Suomesta viikonlopuksi kylään. Ne lähtee ajamaan takaisin sunnuntaina joskus iltapäivällä. Ei ole kohteliasta lähteä pärtsäilemään jos on vieraita. Mutta joku toinen kerta sitten...Onk sulla joku empiirinen testi meneilläänJäänee keikka väliin tällä kertaa. Ei mitään jakoja ehtiä paikalle tuohon aikaan. Ei voi mitään. Joku toinen kerta sitten....sovitaan vaik lähtö klo.12 Kaarinan Euromarketin pihalta.-->KLIK![]()
Perjantai iltapäiväajelu saattais passata sunnuntaina ehkä jonnekkin limpparille.
mä en taida tulla, kun täytyy välillä ottaa rennosti vaan kotopuolessa pitkän työviikon jälkeen. vaiks tavallaan mieli tekiskin.. vaiks eihän sitä koskaan tiedä, eilenki päätin lähtöstä puol kuudelta.Mut onkos ketään nyt perjantaina lähössä sinne Ukiin käymään? Sään takia ei ainaskaan tartte perua reissua![]()
Mä koitan ehtiä siihen Ukin reissuun, täytyy vaan moposta vaihtaa öljyt ennen sitä. Pitänee varmaan lähteä aikasemmin töistä, jotta kerkee messiin.Jaa että Taalintehtaalle. Jos ei oo mitään esteitä niin voisin myös tulla mukaanNo jos ei yli kahtasataa aja koko matkaa ni turha tulla mukaan![]()
Ei kait.. sovitaan vaik lähtö klo.12 Kaarinan Euromarketin pihalta.
E: Millamus herää ajoissa kans..
Ilmottelen vielä tarkemmin. Mut onkos ketään nyt perjantaina lähössä sinne Ukiin käymään? Sään takia ei ainaskaan tartte perua reissua![]()
![]()
http://www.mtv3.fi/saa....3_ck853
kiits..wtf? Kävitte sit viel kemiöski pyörimäs.Tuostajarijii, jos viitsit merkitä reitin google.mapsiin, niin voisin koittaa itseksenikin reittiä joskus
Juu, vedettiin ihan tosissaankiits..wtf? Kävitte sit viel kemiöski pyörimäs.Tuostajarijii, jos viitsit merkitä reitin google.mapsiin, niin voisin koittaa itseksenikin reittiä joskus![]()