• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
voisin kyllä lähtee ja ajelemaan ensi viikolla
smile_org.gif
ottakaa yhteyttä ja mieluusti tavattaisiin siellä auranlaakson tai paimion huoltikalla motellinmäessä.

Jos ei vettä sada niin musta vois saada ajoseuraa sunnuntaina. Klo.14 jälkeen varmasti olisin lähdössä. Ajoreitistä ei oo suunnitelmia, muuta kuin että jotain pikkuteitä 100+km ois jees..

Tuo klo.14 jälkeen sopisi mulle ajallisesti hyvin. Jos ei sada vettä niin tuollaisen reilun sadan km pikkutie kierroksen voitas heittää. Oiskos muita lähdössä mukaan?

menen maanantaina töihin joten mulle sopisi illalla nuo ajohommat
biggrin.gif
tiistaina ajattelin käydä illalla motellinmäessä munkkikaffeella. jos sinne joku eksyy?

Tuo klo.14 jälkeen sopisi mulle ajallisesti hyvin. Jos ei sada vettä niin tuollaisen reilun sadan km pikkutie kierroksen voitas heittää. Oiskos muita lähdössä mukaan?
Jos puhumme tästä päivästä niin voisin kanssa lähteä messiin. Mikä olis lähtöpaikka?
062802moto_prv.gif
Just sovitaan Pellesin kans lähtöpaikkaa, koulukadun tai kaskenkadun neste ja kello 12.

Mut mä painun syömään, et jaksaa ajaa. 045-6362178 on mun nro, et laita vaik viestiä jos olisit tulos messiin.

Sovittiin et kaskenkadun neste ja klo 12, kannattaa ottaa varoiksi sadekelin kuteita, on kuulemma melko mustia pilviä tuolla liedossa päin nyt.

Mulla on musta hornet, et siitä tunnistaa.

Jos puhumme tästä päivästä niin voisin kanssa lähteä messiin. Mikä olis lähtöpaikka?
062802moto_prv.gif
Just sovitaan Pellesin kans lähtöpaikkaa, koulukadun tai kaskenkadun neste ja kello 12.

Mut mä painun syömään, et jaksaa ajaa. 045-6362178 on mun nro, et laita vaik viestiä jos olisit tulos messiin.

Sovittiin et kaskenkadun neste ja klo 12, kannattaa ottaa varoiksi sadekelin kuteita, on kuulemma melko mustia pilviä tuolla liedossa päin nyt.

Mulla on musta hornet, et siitä tunnistaa.
Käviskö toi Koulukadun Neste klo: 12.00?
sport05.gif

Mä käyn eetun kans ajelemas kaverina sinne yläneelle päin klo12. Mutta klo.14 voitas varmaan nähdä vaikka kaskenkadun nesteellä tai auranlaakson abc:llä?

E: gsf1157..tule vaan säki klo12!! Ei tarvi sit mun yksin ajella takas sieltä..sain sellasen käsityksen että eetu jää sinne.

Juu mä jään sinne, jollei sitten veli jaksais lähtee ajelee kans, niin voitais ajaa turkuun päin tai jotain.

12.7 on muuten Yläneellä mp-kokoontuminen, ajoista yms en nyt muista, mut otan ne selville.

Hieno lenkki oli.. klo12 lähdettiin ja klo16 takaisin kotona. Reilut 160km taisi mittariin kertyä mukavan reipasta vauhtia. Tiistaina uusiksi jos sää sallii!

Back