• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aaahh mikä keli  
biggrin.gif

Paikalla huomenna nakuna, eiku siis nakulla  
sport05.gif
Ooh nakuna
tounge.gif
.. okei okei nakulla sitten.

Sakkii onkin tulossa kivasti
062802jumpie_prv.gif
, hmm taidan olla ainut nainen joukossa
wink.gif
. Ei sitten pidetä vauhtia liian kovana, että pysyn mukana.
mä otan pari kaveria mukaan,joten lisää nakuporukkaa luvassa ;) musta hornet,musta z750(ehkä),oranssi z750 ja yksi duce,katteellinen sellainen tosin.mihin päin porukat siinä pihalla kerääntyy?
Rekkaparkissa. Eli sii siinä ABC:n kaarinan puoleisessa päädyssä. Voi hitsi..ei saatu sitä vilvoittavaa sadetta
tounge.gif

Lämpöä kyl piisaa.

Hyvältä näyttää töiden kannalta. mahdollisesti pääsen jo muutamaa minuuttia aikaisemmin sinne niin ehtii kahvitkin imasta
smile_org.gif
062802moto_prv.gif

perhana
omg.gif
ei taida laskea alkoholipitoisuus verestä ennen kello 16.00. vaikka niin laskeskelin. joten multa jää väliin. ei kenenkään kyytiin pääsis
biggrin.gif

Taitaa muu porukka olla vielä reissussa, mutta Halikkoon asti oli ihan mukava ajella! Toisaalta, mikäs ihme se on kun mukavaa porukkaa, jonka kanssa kurvailla.
bowdown.gif

Pahoitteluni muulle porukalle, kun "jouduin" teidät niin tylysti jättämään.
sad_orig.gif
Kaljahampaan kolotus kasvoi sietämättömäksi...
033102beer_1_prv.gif

PRKL PRKL PRKL!!
banghead.gif

Ne kutka ei ole Ruisrockissa
cheers2.gif
ajelee Turku miitissä
sport05.gif
...
Töissä olo näillä keleillä on
033102ass_1_prv.gif
.........

Vaikka mulla alunperin ei ollut lainkaan tarkoitus tulla paikalle, niin kävin kuitenkin Auranlaakson ABC:llä klo 16.20 aikoihin. Jengi oli selvästikin jo lähtenyt ajelemaan. Meni tällä kertaa töissä vähän pitkäksi, joten olin sen 20 minuuttia myöhässä. Jospa ensi viikolla tulisin ajoissa paikalle...

Jep jep, reissu tuli tehtyä ja ainakin omasta mielestä se onnistui hyvin. Porukkaa oli todella kiitettävästi, joten suuri kiitos jokaiselle
bowdown.gif
Itse en edes uskaltanut arvata porukan paljoutta
tounge.gif

Jos jotain miinuksia nyt jäi hampaankoloon ni pistäkää ihmeessä kommenttia, jolloin voidaan asialle kenties tehdä jotakin
wink.gif

Reissun viimeisellä pysähdyksellä puitiin jo seuraavaa kokoontumista ja todettiin, että myös arki-illat sopisivat miittiajoiksi. Reittejä on tietty monia, mutta itse olisin kyllä valmis menemään esim. uuteenkaupunkiin käymään, kun pettekin jo lupasi tarjota kahvit
wink.gif

No ajankohtaa ja reittiä voi vielä moneen kertaan miettiä.

Tällä mennään
biggrin.gif

Ite himassa nyt, joten kestoltaan tää oli tämmönen. Kiitos kaikille, hauskaa oli. Otetaampa uusiksi.

Kotona myös. Oli kyllä aika hyvä reissu. Suuri kiitos kaikille osanottajille. Seuraavaan kertaan
062802moto_prv.gif

Kiitos pojille mukavasta seurasta. Vauhti oli sopiva ja taukojakin riittävästi. Mentiin pääasiassa rajoitusten mukaan mikä on hyvä näin isossa porukassa, pysyy monen tasoiset kuskit letkassa mukana. Positiivinen kuva jäi
smile_org.gif
. Laskin, että meitä oli kymmen loppumatkalla. Mulle tuli 253 km mittariin tästä reissusta.

Näistä voisi tehdä tavan, että mennään kerran viikkoon ajelulle. Reitti voi hyvin olla ihan lyhkänen tai pidempi.

Näistä voisi tehdä tavan, että mennään kerran viikkoon ajelulle. Reitti voi hyvin olla ihan lyhkänen tai pidempi.
Tapahan tästä pitää tehdä! Useestikin mulle sopii paremmin vielä keskellä viikkoa kuin vkl:sin, mutta enemmistön halujen mukaan taivun, jos pystyn.
062802moto_prv.gif

Mukavaa tosiaan oli tänään! Uusia hienoja ihmisiä on aina kiva tavata.

Back