• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitit 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Molemmissa mukana jos vapaata  (KTM
tounge.gif
)

E: eipä tarvii ainakaan Kotareita lähteä kattomaan
bawling.gif

Mua kyllä kiinnostaa kanssa jos raksahommat antaa myöden niin mukana
062802moto_prv.gif

Miten villiä toi meno avoimilla ratapäivillä on yleensä? Vai ajatteliko kukaan ees omalla pyörällä radalle lähteä?

Todennäköisesti aika villiä... täytyy katsoa paikan päällä uskaltaako omalla joukkoon. Sen verran kannattaa mennä et näkee radan, se on hieno!
smile_org.gif

Omalla pyörällä ajattelin mennä radalle. Saattaa tosin olla melkoinen mayhem.

Normaali vapailla ratapäivillä olen ollut vain autolla ja kerran ajelin mopojen seassa koska mopoja ja autoja oli niin vähän niin päästivät kaikki yhtä aikaa ajelemaan. Hyvin mahduttiin radalle ja jengi otti aika varovaisesti.

Yleensähän mopot ajavat omalla vuorolla ja niitä on ollut alle 20 kpl ajamassa mitä olen itse ollut paikalla. Lauantaina on varmasti kamala ryysis.

FMI lupaa keskiviikolle +25 ja
d000.png
cool.gif

Voitais ajella Ukin suunnalla, naputtelin naviin ~180 km mutkatielenkin...

Nähdään keskiviikkona Raision ST1:llä puoli kuudelta!

Joko menen patsastelemaan jokirantaan, tai sitten olen mukana ajelemassa.  
nixweiss.gif

E: kyl menee patsasteluksi, jos ehtii edes sitä
bawling.gif

ei toivoakaan ehtiä lähtöön
sad_orig.gif
(pääsee töistä, ehkä, tuohon aikaan)

Taas varma ehkä... Katotaan, miten duunit on edistynyt kun pitäis lähteä.

Kiitokset ajeluista jälleen. Kotikulmilla oli noi pätkät, muutamia uusia tuli kuitenkin vastaan. Helvetin huonossa kunnossa oli kyllä suurin osa pätkistä, mut eipä noi tiet kyllä just minnekkään viekkään et miks siel kukaan ajelis :P

Tattis. Irtosin letkasta, kuten huomasitte, että ehdin kaupustelemaan.

Back