• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitit 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos äijät, oli hauska lenkki taas ja hyvät jutut Särkällä!
smile_org.gif

Ensi viikolla ei pääse, mut jos keliä on niin
sport05.gif
te munkin puolesta!

Kiitoksia Jokelle ja muille mukana olleille, olikin minulle yksi uusi pätkä, tosin turhan lyhyt. Mut ei mittää, seuraavaan kertaa sitten
062802jumpie_prv.gif

Tänks munkin puolesta. Hyvät pätkät, ja nopeus hyvä mullekkin vaikka ekaa kertaa mukana, ja vasta kuukauden kortinkin omistanut
smile_org.gif
Tulen uudestaankin.
062802moto_prv.gif

Mukava lenkki loistavassa kevätsäässä. Kiitokset Jokelle veturoinnista ja muille ajo-/juttuseurasta.  
bowdown.gif

Juu tänks vaan kaikille. Koitetaan bykkailla jotain ensi keskiviikolle jos ei sada tylsiä kirveenteriä. Voin vaikka ottaa vetovuoron jollei muita halukkaita ole.

-k-
singledero.gif

Kiitokset myös mun puolesta, hyvä reitti, vaikka pari jännäkakkapaikkaakin sinne mahtui...
biggrin.gif

Mä ainakin tuun ens keskiviikkonakin, säävarauksella tietty...

Näyttäis sunnuntain keli olevan kohdillaan, niin mutkan runttausta olisi tiedossa noin 350km.

On tossa takakummissa keskikohta kulunut hirveesti
crazy.gif
ja tarttis saada sivut kulumaan kanssa.

HIEKKATIET kierretään kaukaa !!

Eliskä lähtö Paimion abc klo 11.00 ja viimeinen kaffe jossain liki Turkua.

Voihan vätty!

Lupasin pomolle mennä sunnuntaipäiväksi töihin. Kun ei mulla muita suunnitelmia sunnuntaille...
smile_org.gif

bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Tarkotus on täältäkin tulla mukaan.
Onko lenkistä alustavaa käsitystä ? Mihin päin ajellaan ?
Vai mennäänkö ilman kummempaa suunnitelmaa ?....

-k-
singledero.gif

Oikeastaan kaikki ilmansuunnat käytetään. Mulla on kyllä tarkka suunnitelma, katsotaan että missä kunnossa ne on talven jälkeen ja sovelletaan sen mukaan, mutta sen voin paljastaa että lenkki päättyy Orikedon shellille
wink.gif

Kylläpä on kulunut nätisti keskeltä. Sivuilla on ihan hyvin kuviotakin. Tosta noi z6 on pahoja kun ei keakella ole mitään kuviota
crazy.gif

Back