Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just näin east vantaallaJoskus auton tuulilasi mullakin niin likainen että pakko käyttää pissapoikaa sori vaan.Röökinstumpitkin heitän surutta ikkunasta ulos, aja kauempana niin ei tuu kauluksesta sisään.![]()
![]()
Minä en polta, joten ei tule tumppeja heiteltyä mutta tuulilasia pestessäni ei kyllä taustapeiliin katso. Jos sattumalta siellä takana jonkun herkkänahkaisen motoristin päivä menee pilalle niin rankkaa on elämä...Joskus auton tuulilasi mullakin niin likainen että pakko käyttää pissapoikaa sori vaan.Röökinstumpitkin heitän surutta ikkunasta ulos, aja kauempana niin ei tuu kauluksesta sisään.![]()
![]()
Ookko muuton seissy ruuhkassa tääl pk-alueel, kun joku päättää tehdä ton...ihan tahallaan tai tahattomastimutta tuulilasia pestessäni ei kyllä taustapeiliin katso. Jos sattumalta siellä takana jonkun herkkänahkaisen motoristin päivä menee pilalle niin rankkaa on elämä...
Tämän(kin) takia, kannattaa splitataOokko muuton seissy ruuhkassa tääl pk-alueel, kun joku päättää tehdä ton...ihan tahallaan tai tahattomastimutta tuulilasia pestessäni ei kyllä taustapeiliin katso. Jos sattumalta siellä takana jonkun herkkänahkaisen motoristin päivä menee pilalle niin rankkaa on elämä...![]()
Eipä pääse "karkuun" mihinkään, kun pärähtää lasolit silmille...ja nimenomaan silmille, kun visiiri sattuu oleen auki aika usein täs nurkissa![]()
Ja kummasti roikkii sitä litkua yli auton katon...kokeileppas![]()
Tämän(kin) takia, kannattaa splitata![]()
Joo. Ihan oikeesti...Tuota roskaamista mä en ymmärrä, johon myös niiden röökin stumppien viskominen ajoneuvon ikkunasta, parvekkeelta, bussi-, juna- ja sporapysäkeillä, jne., jne., kuuluu.![]()
Jos siellä autossa pitää polttaa, niin kait silloin voi ottaa sen tuhkakupinkin oikeaan käyttöön. Sen tyhjentäminen ei ole niin kauhean vaikea toimenpide. Mutta ei, sieltä auton ikkunasta lentää ne askitkin, hampurilaisen kääröt ja kaikki muukin paska.![]()
Kadut sun muut paikat ovat hirvittävän näköisiä, kun sillä roskaamisella ei ole mitään rajaa. Nykyään roskiksia ja niitä tuhkakuppejakin on joka puolella. Ja kuten edellä jo mainittiinkin, niin palokunnalla olisi pikkuisen hampaankolossa näitä idiootteja varten!
Tää kuuluu siihen samaan sarjaan minä, vain minä, minä ensin, vain minulla on väliä -ajatteluun, jollaisten muukaan käyttäytyminen ei edesauta sujuvaan ja huomioonottavaan liikenteeseen.
Johan helpotti...
Onneksi on iso pleksi
Samaa mieltä. Monet ei edes miellä noita tupakantumppeja roskaamiseksi, mutta se on kuitenkin se yleisin roska missä tahansa. Tupakka-askikin hyvänä kakkosena. On se kumma.Tuota roskaamista mä en ymmärrä, johon myös niiden röökin stumppien viskominen ajoneuvon ikkunasta, parvekkeelta, bussi-, juna- ja sporapysäkeillä, jne., jne., kuuluu.![]()
Jos siellä autossa pitää polttaa, niin kait silloin voi ottaa sen tuhkakupinkin oikeaan käyttöön. Sen tyhjentäminen ei ole niin kauhean vaikea toimenpide. Mutta ei, sieltä auton ikkunasta lentää ne askitkin, hampurilaisen kääröt ja kaikki muukin paska.![]()
Kadut sun muut paikat ovat hirvittävän näköisiä, kun sillä roskaamisella ei ole mitään rajaa. Nykyään roskiksia ja niitä tuhkakuppejakin on joka puolella. Ja kuten edellä jo mainittiinkin, niin palokunnalla olisi pikkuisen hampaankolossa näitä idiootteja varten!
Tää kuuluu siihen samaan sarjaan minä, vain minä, minä ensin, vain minulla on väliä -ajatteluun, jollaisten muukaan käyttäytyminen ei edesauta sujuvaan ja huomioonottavaan liikenteeseen.
Johan helpotti...
Onneksi on iso pleksi
Niimpä, ties kuinka monta maastopaloa jo tänäkin vuonna on tumppien heittämisestä syttynyt? Kieltää pitäis.On muuten aika edesvastuutonta toi tumppien ulos heitto varsinkin näin keväällä kun kaikki paikat on kuivina ja herkkinä syttymään. No toisten päässähän ei tunnetusti asu järki![]()
Ei ole, ei. Pakko kertoa yksi elämäni tähtihetkistä.Jos siellä autossa pitää polttaa, niin kait silloin voi ottaa sen tuhkakupinkin oikeaan käyttöön. Sen tyhjentäminen ei ole niin kauhean vaikea toimenpide.