• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuontiliikkeitä/henkilöiden yhteystietoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Graulin taitaa olla ainoa josta en ole kuullut mitään valittamista.. nämä suomesta käsin toimivat jobbarit eivät itse ole paikanpäällä ja palvelun taso on vähän sitä sun tätä..

..ja onhan sitten mahdollisuus hommata pyörä belgiasta, kuten itse tein..

Graulin taitaa olla ainoa josta en ole kuullut mitään valittamista.. nämä suomesta käsin toimivat jobbarit eivät itse ole paikanpäällä ja palvelun taso on vähän sitä sun tätä..

..ja onhan sitten mahdollisuus hommata pyörä belgiasta, kuten itse tein..
Niinpä. Graulinin jono on vissiin pitkä, kun ei ole vieläkään s-postiini vastannut. Tosin on mulla omia saksalaisia tuttujakin ja myös Belgiassa, mut kun voi mennä tuttujen kanssa soheltamiseksi.

Ootteko kyselleet "Lempäälän Lundaanilta".... Mies rahtaa pyöriä keski euroopasta (oma rahti yhtiö...). Käytiin sen puljussa viime kesänä ja ostin sieltä 27tkm ajetun GSX 750 L:n, vm -82, oli sikasiisti, pyynti oli 3700.-, mutta lähti 2300.-.  Eli ainakin sen varastossa olevista pyöristä näyttäs saavan reippaan alennuksen.

Ootteko kyselleet "Lempäälän Lundaanilta".... Mies rahtaa pyöriä keski euroopasta (oma rahti yhtiö...). Käytiin sen puljussa viime kesänä ja ostin sieltä 27tkm ajetun GSX 750 L:n, vm -82, oli sikasiisti, pyynti oli 3700.-, mutta lähti 2300.-.  Eli ainakin sen varastossa olevista pyöristä näyttäs saavan reippaan alennuksen.
Lundan

Tuossa osoitetta webbimaailmassa...

Onko kellään kokemuksia Lohjalla toimivasta Vehicles Import Oy:sta?

Välityspalkkio ei ole kuin 500 eskoo ja paikanpäälläkin ois pyöriä myynnissä.

Vehicles Import Oy

Progate toi mulle ninjan, toimii kuin unelma. Suosittelen!!!! Oulussa toimivaa eximakea kannattaa välttää...

Näytetään porukalla Progatelle  
033102ass_1_prv.gif

Tosta JepJepistä....Onko kellään kokemusta liikkeestä? Näyttäs niitten Harrikoitten hinnat olevan aika kilpailukykyisiä, vaiko? Kun ei noi Harrikat ole niikään tuttuja, mutta joskus on ajatellut, että joskus pitäis vielä sellainenkin omistaa. ( Nyt on kawaboy tainnut seota....
biggrin.gif
)

Tosta JepJepistä....Onko kellään kokemusta liikkeestä? Näyttäs niitten Harrikoitten hinnat olevan aika kilpailukykyisiä, vaiko? Kun ei noi Harrikat ole niikään tuttuja, mutta joskus on ajatellut, että joskus pitäis vielä sellainenkin omistaa. ( Nyt on kawaboy tainnut seota....
biggrin.gif
)
no nyt alkaa kawaboy tulla järkiinsä...!!
wink.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

tuontipalvelusta ei oo kokemusta, mutta harrikat myyvät tosiaan sopivasti.. tuoneet niitä kuorma-autokaupalla suomeen ja pudottaneet harrikoiden hintatasoa alaspäin.. täydet pinnat sinne suuntaan.

varaosakauppa niillä on vielä vähän lapsenkengissä, mutta eiköhän ne senkin saa kuntoon vielä.. ongelmia lähinnä toimitusajoissa, kun tukkureilta on olleet tavarat loppu..

Joo, harrikka ois siitä syystä hyvä kun toi body mass index alkaa olla kohdillaan, parta jo sängellä eikä eukkoakaan tarttis kummemmin taivutella, että sais noi letit takasin (jouduin aikoinaan oitis parturiin, että pystyis kohtaamaan anopin, heh heh...
biggrin.gif
).

Ootteko kyselleet "Lempäälän Lundaanilta".... Mies rahtaa pyöriä keski euroopasta (oma rahti yhtiö...). Käytiin sen puljussa viime kesänä ja ostin sieltä 27tkm ajetun GSX 750 L:n, vm -82, oli sikasiisti, pyynti oli 3700.-, mutta lähti 2300.-. Eli ainakin sen varastossa olevista pyöristä näyttäs saavan reippaan alennuksen.
Jos tosiaat olet saanu siistin peli Lundanin kautta, voitit silloin lotossa
smile_org.gif
Kaveri nimittäin on OIKEIN kuuluisa kaatopaikkatavarasta. En ole yksin sitä mieltä, sitä mieltä on kaikki sinua lukuunottamatta. Ja olen itse nähny tavaran. KARSEETA KATTELTAVAAAA!!! Sopivat vain pellolle kun ajetaan lehmiä navettaa!!!!!

Progate toi mulle ninjan, toimii kuin unelma. Suosittelen!!!! Oulussa toimivaa eximakea kannattaa välttää...
Joo, ois kiva saada perusteluja tosta eximakesta. Mulle nimittäin toi mopon talvella 2001 ja toimituskustannukset olivat vertailuni edullisimmat(en vaan enää muista mitä). Toimitus oli kotiovelle, maksupolitiikka oli puolet etukäteen ja toinen puoli mopon saavuttua. Mopo oli erinomaisessa kunnossa, takana huolettomat 29000km.

Joo tosta eximakesta. Saattaahan olla että make tosissaan yritti. Mutta progate hoiti saman homman parissa viikossa , mitä exi ei saanut hoidettua 3kk:ssa. Toiveeni pyörän suhteen oli tarkka, ja ainoa pyörä mitä make tarjosi, oli väärää mallia ja väärää vuosimallia. Hintaakin oli 1500€ enemmän verrattuna mobile.de:n hintoihin. Uskon sen 500€ palkkion perustuvan siihen että kaveri saa sen pyörän sieltä saksasta huomattavasti halvemmalla kuin väittää. Jos joku haluaa maksaa pari tonnia ylimäärästä niin siitä vaan.

Progate taas hoiti mulle oikean pyörän vajaassa parissa viikossa... En kuitenkaan tyrmää täysin eximaken hommia jos kerta porukalla on hyviä kokemuksia? Jäi vaan henk. koht. paska maku suuhun...

Minä hankin pyöräni Saksasta JT-laitteelta. Homma toimi hyvin ja sain haluamani pyörän sovittuun hintaan. Ei välttämättä halvin, mutta sain takuunkin pyörään.

lisätietoja osoitteessa www.hotmotor.org

Onks muilla kokemuksia sellaisesta uittomiehestä kuin V. Kurikka ??  
sad_orig.gif
Herran toiminta-alue on tampereen seutu.....

Back