Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä. Graulinin jono on vissiin pitkä, kun ei ole vieläkään s-postiini vastannut. Tosin on mulla omia saksalaisia tuttujakin ja myös Belgiassa, mut kun voi mennä tuttujen kanssa soheltamiseksi.Graulin taitaa olla ainoa josta en ole kuullut mitään valittamista.. nämä suomesta käsin toimivat jobbarit eivät itse ole paikanpäällä ja palvelun taso on vähän sitä sun tätä..
..ja onhan sitten mahdollisuus hommata pyörä belgiasta, kuten itse tein..
LundanOotteko kyselleet "Lempäälän Lundaanilta".... Mies rahtaa pyöriä keski euroopasta (oma rahti yhtiö...). Käytiin sen puljussa viime kesänä ja ostin sieltä 27tkm ajetun GSX 750 L:n, vm -82, oli sikasiisti, pyynti oli 3700.-, mutta lähti 2300.-. Eli ainakin sen varastossa olevista pyöristä näyttäs saavan reippaan alennuksen.
Miksi? Itsellä ei ole liikkeestä/tuojasta kokemusta, mutta kiinnostaisi kuulla perustelut väitteelle...Oulussa toimivaa eximakea kannattaa välttää...
no nyt alkaa kawaboy tulla järkiinsä...!!Tosta JepJepistä....Onko kellään kokemusta liikkeestä? Näyttäs niitten Harrikoitten hinnat olevan aika kilpailukykyisiä, vaiko? Kun ei noi Harrikat ole niikään tuttuja, mutta joskus on ajatellut, että joskus pitäis vielä sellainenkin omistaa. ( Nyt on kawaboy tainnut seota....)![]()
Jos tosiaat olet saanu siistin peli Lundanin kautta, voitit silloin lotossaOotteko kyselleet "Lempäälän Lundaanilta".... Mies rahtaa pyöriä keski euroopasta (oma rahti yhtiö...). Käytiin sen puljussa viime kesänä ja ostin sieltä 27tkm ajetun GSX 750 L:n, vm -82, oli sikasiisti, pyynti oli 3700.-, mutta lähti 2300.-. Eli ainakin sen varastossa olevista pyöristä näyttäs saavan reippaan alennuksen.
Joo, ois kiva saada perusteluja tosta eximakesta. Mulle nimittäin toi mopon talvella 2001 ja toimituskustannukset olivat vertailuni edullisimmat(en vaan enää muista mitä). Toimitus oli kotiovelle, maksupolitiikka oli puolet etukäteen ja toinen puoli mopon saavuttua. Mopo oli erinomaisessa kunnossa, takana huolettomat 29000km.Progate toi mulle ninjan, toimii kuin unelma. Suosittelen!!!! Oulussa toimivaa eximakea kannattaa välttää...
Itsekin olen asioinut tässä liikkeessä ja hyvin tuntuu hommat toimivan. Erinomaista toimintaaT:mi Mwheels. Tampere. On suositeltava paikka tuonut mulle ja kavereille jo kaks pyörää ja yhen auton. Luotettava toimiva ja tuo vain valikoitua tavaraa!!