• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tunnustaako joku ajavansa sortseissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DTrump
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli tunnustaako joku ajavansa sortseissa?
Tuli vaan mieleen koska tänään näin melkoisen motoristin.

Joku custom yamaha,ukolla sortsit,vaaleenpunanen pikee paita,
vaaleenpunaset crocsit ja tietenkin avopotta mistä oli vielä jopa remmi auki.
Tulipa vaan mieleeni ensimmäiseksi että voi ziizus mikä pösilö.
Mutta tietenkin kaikki ajelee tyylillään...

ShortShit
biggrin.gif

Tottakai ajan, jos on liian lämmin muulle vaatetukselle, mitäs se muille kuuluu.
Pari kertaa kännissä ajellut alastikkin
033102beer_1_prv.gif

Jotkut kaiketi voi ajaa kaikenaikaa ja kaikki jonkunaikaa sortseissa ilman sen kummempia seurauksia. Tilanteesta ja omasta pöntöstä riippuu kumpaan joukoon kuuluu tai ainakin uskoo kuuluvansa. Itse en ota riskiä. Hiki pinnasta lähtee huomattavasti vähämmällä kärsimyksellä kuin rupi.

helmat_hulmuten.jpg

On tullut ajettua niin shortseissa kuin hameessakin.
Kaatua vaan ei kannata...

Turha siitä kenenkään on hernettä nenään ottaa, jos itse esim kesällä käyn sortsit jalassa prätkällä kilsan päässä kaupasta ostamassa litran jäätelöä, kuten eilen :P

Kyllä oon minäkin shortseissa ja t-paidassa kylällä ajanut. Mun mielestä ihan sama yli 20km/h vauhdissa, että onko shortsit vai farkut.

Pää-asiassa mulla on aina ajohousut jalassa, mutta välillä vaan ei pysty.
smile_org.gif

ja kyllä...siis shortsit ja t-paita on yleinen asu kesällä... siis jos josaki käyn esim ööli ostoksilla...
033102beer_1_prv.gif

Muuten käy mikä vaan, mutta vähintään t-paidan pidän päällä mieluusti. Amppari napsahtaa jo siihenkin suojavarustukseen aika ilkeän tuntuisesti. Mutta kai se pakko ihan pelkilläkin shortseilla kohta koittaa, jos tällaista törkeetä keliä jatkuu pitemmällekin.

-hh-

Harvemmin sitä tulee shortseissa ajeltua. Ajoviima pieksee polvihousuja ikävästi jo alhaisissa nopeuksissa. Farkuissa tulee ajettua kaupungissa, maantiellä yleensä ajohousuissa.

Luulen kyllä, että eduskunta suuressa viisaudessaan, Ruåtsalaisten perässä, tulee säätämään suojallisten ajovarusteiden käytön pakolliseksi.
033102ass_1_prv.gif

joskus lähikaupassa shortseissa mutta tänään puku ei siis ajopuku vaan musta turo tailor puku päällä duuniin.

TOMTOM

Aina täydessä erekt... eikäku varusteissa. Ei noissa liian kuuma tuu, kun ei liikaa taukoja pitele.

Ei jaksa pistää orvaskettä uusiksi. Mutta kukin tyylillään.

- P

Shortsit ja t-paita rulettaa tällä kelillä..
thumbs-up.gif

Ei vaan pidä kaatua kautta kolaroida.
tounge.gif

Pukeutuminen on suotavaa, vaan ei pakollista
sport05.gif

Sortsit jalassa tulee kaupassa käytyä. Oma valinta.
Vaikka olen nuorena miehenä vetänyt lipat t-paidalla ja farkuilla. Vieläkin, 20 vuotta vanhempana on parissa kohtaa arvet näkyvissä. Opin ettei kannata kontata.

Viimeksi meinas kaupan pihalla tulla ongelma, kun ostin maitojen ja sämpylien lisäksi kokonaisen vesimelonin. Muut ostokset mahtu takalaukkuun, mutta meloni ei mihinkään.
Ajattelin jo tunkee sen paidan sisään, mutta sielä oli jo maha.

Ahtaajaliiton mallisuorituksella sain kuitenkin maitopurkit ja muut ostokset järjesteltyä takalaukkuun melonin ympärille, kannen jätin raolleen ja ajelin hissuksiin kotio.

Kävi kyllä liikennevaloissa mielessä, että mitäs jos nyt ottasin oikein kunnon lähdöt...
baaa.gif

Pukeutuminen on suotavaa, vaan ei pakollista
sport05.gif

Sortsit jalassa tulee kaupassa käytyä. Oma valinta.
Vaikka olen nuorena miehenä vetänyt lipat t-paidalla ja farkuilla. Vieläkin, 20 vuotta vanhempana on parissa kohtaa arvet näkyvissä. Opin ettei kannata kontata.

Viimeksi meinas kaupan pihalla tulla ongelma, kun ostin maitojen ja sämpylien lisäksi kokonaisen vesimelonin. Muut ostokset mahtu takalaukkuun, mutta meloni ei mihinkään.
Ajattelin jo tunkee sen paidan sisään, mutta sielä oli jo maha.

Ahtaajaliiton mallisuorituksella sain kuitenkin maitopurkit ja muut ostokset järjesteltyä takalaukkuun melonin ympärille, kannen jätin raolleen ja ajelin hissuksiin kotio.

Kävi kyllä liikennevaloissa mielessä, että mitäs jos nyt ottasin oikein kunnon lähdöt...
baaa.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
V***u kun repesin täällä töissä, vai ei paidan alle meloni mahtunut
baaa.gif
ihan vedet silmissä nauroin, työkaverit ihmetteli hiukan
tounge.gif
Hyvin tarinoitu...

Niin ja asiaan , en aja koskaan shortseissa ja t-paidassa, olen nähnyt mitä konttaus noissa tamineissa tarkoittaa, ei pelkästään lähde iho vaan lihatkin....hyii

Kiposkilla voi ihan hyvin käydä shortseissakin... Spaketti olkaimista toppia en kyllä suosittele, jos pikkasen ajelee ripeemmin, niin saattaa aiheuttaa kevyttä hämminkiä vastaan tulevassa liikenteessä
biggrin.gif
talktohand.gif

Back