Tänään olisin saanut tulpat käteen mutta olin prkl ajelemassaLaitoin kanssa fasun tulpat äsken tilaukseen, 32e kuluineen.![]()
Eli alta viikossa tuli USA:sasta, ei paha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään olisin saanut tulpat käteen mutta olin prkl ajelemassaLaitoin kanssa fasun tulpat äsken tilaukseen, 32e kuluineen.![]()
Onkohan mun selaimes tai jossain muussa vikaa, kun kotilon tulpat maksais 84 $, mut kyyti Suomeen 57$. 8 kappaletta noita kynttilöitä pitäs kiikutta Pohjoiseen, Hessumobiili myy halvemmalla, 20€ kipale. Miten te saatte halvalla? Veroja ja tulleja ei oo viäl ees laskettu.ROCKAUTO![]()
Tilasin 4kpl Iridiumeja viime sunnuntaina ja torstaina olivat perillä toimitettuna kotiovelle!!!
35€ tuli hintaa postikuluineen (valkkasin sen pari taalaa kalliimman postitusvaihtoehdon).
Kyllä siellä oli 3 kuljetusvaihtoehtoa, ja tää mun oli halvin.Tsekkasitko toimitustavan, siellä on vaihtoehtoja ja nopeat toimitukset maksaa.
Kokeilin juuri uutta tilausta, postikuluiksi tulisi 8:lle tulpalle $23,11 (international economy). Postikulu hyppää muutamalla taalalla vasta kun tulppia on yli 100 kpl.Kyllä siellä oli 3 kuljetusvaihtoehtoa, ja tää mun oli halvin.Tsekkasitko toimitustavan, siellä on vaihtoehtoja ja nopeat toimitukset maksaa.
![]()
International economy.
8 kpl (FJR:n) postikuluineen 49,90 €, FedExillä kotiin tuotuna.Kokeilin juuri uutta tilausta, postikuluiksi tulisi 8:lle tulpalle $23,11 (international economy). Postikulu hyppää muutamalla taalalla vasta kun tulppia on yli 100 kpl.Kyllä siellä oli 3 kuljetusvaihtoehtoa, ja tää mun oli halvin.Tsekkasitko toimitustavan, siellä on vaihtoehtoja ja nopeat toimitukset maksaa.
![]()
International economy.
Ja minulle kyyti maksaa edelleen $ 60,57. Kummallista.Kokeilin juuri uutta tilausta, postikuluiksi tulisi 8:lle tulpalle $23,11 (international economy). Postikulu hyppää muutamalla taalalla vasta kun tulppia on yli 100 kpl.Kyllä siellä oli 3 kuljetusvaihtoehtoa, ja tää mun oli halvin.Tsekkasitko toimitustavan, siellä on vaihtoehtoja ja nopeat toimitukset maksaa.
![]()
International economy.
NGK PFR6G11 partnumber 5555 8 kpl Suomeen 00950Mikä tulppa ja montako? Mikä selain, onko JavaScript päällä? Voisin testata samaa tilausta omalla koneella.
No hohhoijaa, sieltä tulee sähkopostiin vahvistus, jossa olevalla Tracking numerolla voit seurata lähetystä, heti on ilmoitettu arvioitu perilläoloaika.Tilasin Rockautosta neljä tulppaa Trumppaan (eli kaksi varalle) hintaan 49,55$ eli n. 32€ postikuluineen.
Odottavalla kannalla, kuinka kauan mahtaa mennä??
Todennäköisesti tulee esimerkiksi Japanista tms. suoraan kun ei kerran ole heille tuttu malli. Masiina vaan osaa laskea kulut suoraan lähtöpaikan mukaan. Eivätkä alennu myymään ei ootaNGK PFR6G11 partnumber 5555 8 kpl Suomeen 00950Mikä tulppa ja montako? Mikä selain, onko JavaScript päällä? Voisin testata samaa tilausta omalla koneella.
Kokeilin automallin mukaan hakua, ja silloin tarjosi kyytimaksuksi ton ~$23, mutta kun autoluettelo tarjoo väärää tulppaa Nissan Maximaan, pitää hakea osanumerolla. Jenkkimaximassa on erilaiset kynttilät.
Kummasti tulpan malli vaikuttaa postimaksuun.
EnglannistaJoo, mullakin antaa postikuluiksi tuolle tulpalle $60.57.
No hohhoijaa itsellesi!No hohhoijaa, sieltä tulee sähkopostiin vahvistus, jossa olevalla Tracking numerolla voit seurata lähetystä, heti on ilmoitettu arvioitu perilläoloaika.Tilasin Rockautosta neljä tulppaa Trumppaan (eli kaksi varalle) hintaan 49,55$ eli n. 32€ postikuluineen.
Odottavalla kannalla, kuinka kauan mahtaa mennä??![]()
Meikäläisen tulpat on parhaillaan Pariisissa, ti-ke yölennolla Suomeen ja jakelu ennen klo 18.00....![]()