- Sijainti
- Lappeenranta
Miksi tämä herra on enemmän motoristi, kuin vaikkapa minä? Siksi, että on sama pyörä ollut melkein 40 vuotta? Pah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enemmän se on varmaan ajanu moottoripyörällä kun moni tälläkin foorumilla, eli ihan siis fyysisesti/ajettua enemmän...Miksi tämä herra on enemmän motoristi, kuin vaikkapa minä? Siksi, että on sama pyörä ollut melkein 40 vuotta? Pah![]()
Mulle tuli otsikosta mieleen 5-kymppinen lahjakorttilainen, joka on vasta 10 vuotta harrastanut moottoripyöräilyä, kilometrimäärästä ei tietoa, mutta ajotaidot ja asenne samaa tasoa kuin lastentarhalaisilla.
Ett tulipa sellaseen Motoristiin kanssa juteltua tossa yks päivä.
Edelleenkään en anna rispektii vuosien tai kilometrien perusteella.
On, on seMiksi tämä herra on enemmän motoristi, kuin vaikkapa minä? Siksi, että on sama pyörä ollut melkein 40 vuotta? Pah![]()
Taisin jutella saman kaverin kanssa Porkkalaniemen kahvilan pihalla. Hienossa kunnossa oli fillari ja jutut vapaiden nopeusrajoitusten ajoilta hauskoja.Oli ostanut vuonna -72 uuden CB 500 ja muutaman kuukauden ajon jälkeen vaihtanut uuteen -72 CB 750:een, sen jälkeen ei ole menopeliä vaihdellut.
Miten sen 50 vee lahjakortillisen ajotaidot ja asenteet eroaa 21 vee autokoulun "mp-ajo-opetuksen" saaneen taidoista ja asenteista?Mulle tuli otsikosta mieleen 5-kymppinen lahjakorttilainen, joka on vasta 10 vuotta harrastanut moottoripyöräilyä, kilometrimäärästä ei tietoa, mutta ajotaidot ja asenne samaa tasoa kuin lastentarhalaisilla.
Ett tulipa sellaseen Motoristiin kanssa juteltua tossa yks päivä.
Edelleenkään en anna rispektii vuosien tai kilometrien perusteella.
Eihän kukaan teitä ole tiettävästi laittanut mihinkään motoristijonoon, jossa olisit alempaa kastia. Mun silmissä kaikki, toistan kaikki, ovat motoristeja, jotka moottoripyörällä kulkevat. Kaikki ansaitsevat samanlaisen kohtelun.Miksi tämä herra on enemmän motoristi, kuin vaikkapa minä? Siksi, että on sama pyörä ollut melkein 40 vuotta? Pah![]()
Se pyörä oli ruskea metallivärinen, kolme takalaukkua ja korkea pleksi. Vasemman puolen sivukoteloa ja pakoputkea lukuunottamatta orggiskunnossa. Mittari oli tosiaan levinnyt 400tkm kohdilla, oli löytänyt vaihto-osan tilalle, tosin mailiversion. Käsitin että 450tkm alkaa olla jo puhki.Taisin jutella saman kaverin kanssa Porkkalaniemen kahvilan pihalla. Hienossa kunnossa oli fillari ja jutut vapaiden nopeusrajoitusten ajoilta hauskoja.Oli ostanut vuonna -72 uuden CB 500 ja muutaman kuukauden ajon jälkeen vaihtanut uuteen -72 CB 750:een, sen jälkeen ei ole menopeliä vaihdellut.![]()
Kyseinen tyyppivika mahdollinen vain HONDASSA muilla ei yhtä pitkälle pääse.Tyyppivika Hondassa, mittari hajoo 400tkm jälkeen. Hyvin yleistä.
Juuri näin!!Mistäs aina joku, vastoin parempaa tietämystä, keksii aina ton 'lahjakortin'? Suurin osa 70-luvulla prätkäilyä harrastaneista oli sen verran innokkaita että ajoivat 16-vuotiaana mp-ajokortin, jolla sai ajaa
mitä pyörää tahansa, osa harjoitteluluvalla itse opetellen tai autokoulussa ja vasta 18-vuotiaana autokortin.
Mikä lahjakortti?![]()
Totta, vanhoja Bemareita näkee aina silloin tällöin!Eräällä toisella moottoripyörämerkillä on pilvinpimein tuon ikäisiä ja noilla kilometreillä ajettuja pyöriä.. sitä pidetään ihan normi-juttuna.
Kuskille ja hänen kilometreille kaikki kunnia![]()
90% kaikista Harrikan tehtailta valmistuneista pyöristä ovat edelleen tien päällä. Loput 10% kestivät perille asti.Eräällä toisella moottoripyörämerkillä on pilvinpimein tuon ikäisiä ja noilla kilometreillä ajettuja pyöriä.. sitä pidetään ihan normi-juttuna.
Kuskille ja hänen kilometreille kaikki kunnia![]()
sanoi:Mut rispektii sille, että tietää mitä haluaa. Ostaa kerralla semmosen mistä tykkää, niin ei tarvi koko ajan olla vaihtamassa.