GuessWho
Mopoton ja veneetön mies
Motoristorante sanoi:![]()
ei vittu arvuuttaja, tollasella h-sohvalla auringonlaskuun?-ota vitae-protaijotain...
![]()
Hahaaa, menikö ihon alle

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei vittu arvuuttaja, tollasella h-sohvalla auringonlaskuun?-ota vitae-protaijotain...
![]()

Tuskin mutta tuskaa kattella kun (entinen) wetomies taantuu ihan avensiskuskin tasolle...GuessWho sanoi:Hahaaa, menikö ihon alle![]()

Motoristorante sanoi:Tuskin mutta tuskaa kattella kun (entinen) wetomies taantuu ihan avensiskuskin tasolle...
On mulla toinenkin neuvo, vaiket sä sitä(kään) tartte: juo vähemmän sitä v-meren vettä, faktatietona kaikki risteilijät tyhjää s-tankin just siinä rannoilla ja ihan maukasta rose-viiniä on rantabulevardin varrella tarjolla alle 15E/pullo...
On tää maailma erikoinen, ukolla on pohjoiseen-suunnassa euroopan parhaat mutkatiet hoodeilla ja sit horisee h-sohvalla ajamisesta ja variaattorista... -sääli.![]()
![]()

Mut en viitsi tässä arvuuttajan lälläripyörälangassa enempää sun kaa hippasille, kuin että älä edes harkitse:Bone sanoi:Kröhömm… tuota....
Kattelin tuossa jonkin verran Diavelin kuvia ja ajopätkiä...…![]()

GuessWho sanoi:Mulla oli etukäteen hiukan sellainen tunne et kunnon scuutteri ei jätä ketään kylmäksi tällä vetomiesten ja vastaohjausten suomikaksnelosella![]()
Ja variaattori on jees sekä se, että mahtuu 2 kokokypärää penkin alle ja pari hanskalokeroakin löytyy lisäksi 
garagesale sanoi:Vähä mä olen pettynyt ettei erektiovaikeudet ja skootteri aiheuttanut jatkokeskustelua. Joko kaikilla on nahka paksuuntunut tai itse olen aiheuttanut itselleni provosoijan maineen, eikä kukaan enää noita lue.
GuessWho sanoi:Voin mä sen verta paljastaa että säikähdin siinä määrin tuota erektioseikkaa että tarkistin asian kohdaltani heti, enkä löytänyt (vielä) syytä provosoitua siitä sen enempää

GuessWho sanoi:Voin mä sen verta paljastaa että säikähdin siinä määrin tuota erektioseikkaa että tarkistin asian kohdaltani heti, enkä löytänyt (vielä) syytä provosoitua siitä sen enempää
JMH sanoi:Entä jos toi kiikku aiheuttaa sitä? Ookko aatellu?
Itsehän olen iloinen, että joku muu uhraa tieteelle.
Motoristorante sanoi:Sulla on ilmiselvästi D-kuume:
Mut en viitsi tässä arvuuttajan lälläripyörälangassa enempää sun kaa hippasille, kuin että älä edes harkitse:
- se on ihan liian kallis sulle, ei hankkia mutta ylläpitää; rengassarjalla ei aja 15tkm niin kuin japanianihmeellä, oli ne paineet sitten mitkä tahansa...
- siinä on ihan liikaa "riskialtista" elektroniikkaa ja apurattaita jotta vanhanliiton ukkeli osais ajaa & hyödyntää...
- siihen ei oikein sovi muut kuin ne D:n orkkislaukut, että saisit riittävästi varakalsareita mukaan euroturneillesi...
- Sen tvinikoneessa on luonnetta - toisin kuin (R4-) ompelukonemoottoreissa.
- Alustan ominaisuuksista ei kannata varmaan edes mainita...
![]()