• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuleeko sinulle mp-lehtiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AimoPamaus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tulipa tilattua MP-Maailma.
smile_org.gif

Bombermagazine ja Mp-Maailma tulee.
Biken tilaamisen lopetin syksyllä,ois pitäny lopettaa vuosia sitten.Helmikuussa ostin lentokentältä Biken koneeseen luettavaksi ja kyllä oli samaa paskaa ku ennenkin..

Itselle ei tule mitään prätkä lehteä tällä hetkellä. Olen kuitenkin harkinnut irtonumeroiden perusteella Biken tilaamista. MP-maailma on mielestäni tehty tyhmille
biggrin.gif
(Esim. kuvatekstinä saattaa olla "Hondassa on hyvät jarrut" ja sitten kuvassa on Hondan jarru.). Muutenkaan en oikein pidä MP-maailman sisällöstä enkä ulkoasusta.

Joskus on tullut Bomberia ostettua irtonumeroina, nyt kun sitä on moni tässä ketjussa kehunut, niin pitääpä käydä ostamssa uusin numero
sport05.gif

Bike tuli 4 vuotta, mutta nyt viime vuoden olen ostellut eri lehtien irtonumeroita kulloisenkin aihesisällön perusteella.

Kovasti olen kyselly Motor Cycle News tabloidin perään, muttei näytä olevan kenenkään lehtihyllyssä - vai tietääkö joku jonkun lehtipisteen pk-seudulla josta toi löytyisi?

MP Maailma tulee kotiin ja nyt mielenkiinnolla odotellaan, miten uusi päätoimittaja vaikuttaa lehden linjaan.

... missä olisi paras vastine rahalle?
Tämän keskustelun voit lukita, voittaja on tässä:
Cycle World -lehti maksaa digitaalitilauksena 24 numeroa yhteensä 14 dollaria, eli alle 9,5 euroa.
Yhden numeron hinnaksi tulee alle 0,40 euroa.

LINKKI_Cycle_World_digital

Toi käyttää Zinio Reader -lukuohjelmaa, ja se on ihan kätevä - alkutotuttelun jälkeen. Lehti on ihan lehden näköinen, ja siinä käännellään sivuja samaan tyyliin kuin oikeaa lehteä. Kunhan säätää Wintoosan fonttisäädöllä fontin kohdalleen, ja käyttää kokosivutilaa, niin lukeminen on ihan ookoo.

Lehdessä on normaali sisällysluettelo alussa, ja sen pikalinkeillä siirrytään artikkeleihin - ellei halua lukea alusta alkaen sivu kerrallaan.

Artikkeleissa on usein www-linkkejä, eli jos on netti auki, niin pääsee suoraan lehden jutuista niissä oleviin nettisivuihin.

Jokaista lehteä tulee kolme latauskertaa, eli voi ladata vaikka läpärille ja pöytäkoneelle ja kolmannen lahjoittaa kaverille tai jättää varakopioksi.

Näin varhaiseläkeläisenä olin aikoinaan vannonut, ettei koskaan mitään digidigilehtiä, mutta tämä Cycle World muutti mielipiteeni. Tuohon hintaan toi on käsittämättömän kivikova hinta/laatusuhde.

Cycle World -lehti maksaa digitaalitilauksena 24 numeroa yhteensä 14 dollaria, eli alle 9,5 euroa.
Yhden numeron hinnaksi tulee alle 0,40 euroa.
Minäkin vannon sen paperilehden nimeen mutta tuota voisi kyllä kokeilla kun kerta noin halvalla irtoo.
Vaikka siitä kuitenkin seuraa se että läppäri tulee sitten mukaan sinne huussin puolelle
tounge.gif
. Mut eikös läppäri ja langaton netti keksitty juuri sitä varten..
wink.gif

Bike tulee postilaatikkoon, sekä Tekniikan Maailma.

Bomber magia tulee osteltua irtonumeroine enemmän tai vähemmän satunnaisesti.

Itselle ei tule mitään prätkä lehteä tällä hetkellä. Olen kuitenkin harkinnut irtonumeroiden perusteella Biken tilaamista. MP-maailma on mielestäni tehty tyhmille
biggrin.gif
(Esim. kuvatekstinä saattaa olla "Hondassa on hyvät jarrut" ja sitten kuvassa on Hondan jarru.). Muutenkaan en oikein pidä MP-maailman sisällöstä enkä ulkoasusta.

Joskus on tullut Bomberia ostettua irtonumeroina, nyt kun sitä on moni tässä ketjussa kehunut, niin pitääpä käydä ostamssa uusin numero
sport05.gif
Olen samaa mieltä tuosta mp-maailmasta. Jotkut jutut on ihan kuin idiooteille tehty. Ketuttaa tuollainen pa%..ska
mad.gif

Olis pitänyt tilata ehkä tuo bike-lehti. Tulee ajoittain ostettu irtonumeroita bikesta ja moto1, tm tulee töihin
smile_org.gif

Toivottavasti mp-maailman juttujen taso paranee tai sitten tarttee vaihtaa lehteä. Yksinkertaista
tounge.gif

Performance Bike tulee melkein aina ostettua. Vastaa omia tarpeita melko hyvin, kun goldwingin koeajot ei juurikaan kiinnosta. Biken ole pari kertaa ostanut, mutta pettymyshän se aina oli. Muita en ole koskaan lukenutkaan.

Moto1 tilasin juuri.. Eniten juttua tämmöselle matkaenskoihin ja matkakertomuksiin hurahtaneelle ja lähestyy muutenkin harrastusta about siltä kantilta kun itse hommaa ajattelen.

Bike tuntuu taas ihan tyhjänpäiväiseltä julkaisulta, pyörien "testaukset" pari sivua diibadaabaa ilman mielipidettä suuntaan tai toiseen ja aihepiirit tai kolumnistit ei juuri sytytä. MP-maailmaa lukee mielellään silloin tällöin.

Tilattuna on Moto1, MP-Maailma, Kopteri, Back Street Heroes ja lisäks tulee kerhojulkasu. Tosin Moto1 taitaa tulla nyt viimestä vuotta. Mulle se on tullut jo kauan, mutta on alkanut nuo monen sivun reissujutut tympiä.

Bomber magazine tulee ja Fast Bikesin irtonumeroita tulee osteltua aika ahkeraan. Biken irtonumeron saatan joskus harvoin ostaa, jos sattuu olemaan joku mielenkiintoinen artikkeli.
Yleensä noi muut kotimaiset ei oikein iske. Kaikissa järjestäen samat pyörät testissä ja paljon "turhaa" mikä ei kiinnosta.

MP Maailman annoin itselleni luvan tilata. Syynä on se, ku naisella, joka lehteä puhelimitse kauppas oli niin kiva ääni
inlove.gif
Lupas vielä hyvään hintaan sellasen määräaikaisen tilauksen ja uuden yhteydenoton ku nykynen tilaus umpeutuu.

Aikoinaan ko. aviisia tilatessani käsitin myös tilauksen olevan määräaikainen (sama neito kyseessä?). Yllätyksekseni uutta yhteydenottoa ei sitten koskaan tullutkaan, sen sijaan tammikuussa tuli lasku, jossa tilaus olikin yhtäkkiä muuttunut kestotilaukseksi.

Ja galluppiin vastaukseksi: itselleni tulee siis MP Maailma ja Classic Motorcycle Mechanics Brittein saarilta.

Back