• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuleeko sinulle mp-lehtiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AimoPamaus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Cycle World paperikopiona, taitaa olla hinta euron luokkaa per kotiin kannettu lehti, tilattuna kahden vuoden jaksolla. Kirjoittajat todella tietävät moottoripyöristä, ja ovat ammattitoimittajia, eli journalismi on tasokasta. Samalla saa todeta numero toisensa jälkeen, pyörien hinnat ovat meillä  täällä tuplat sikäläiseen tasoon verrattuna.  Eli Neuvostosuomessa saa ostaa pari-kolme sukupolvea vanhan mallin samalla hinnalla kuin siellä tilaa uuden...  
062802jumpie_prv.gif
Ja koska ajokausi on meillä vain puolikas, niin täällä harrastusväline maksaa suunnilleen 4 kertaa enemmän, kun vertaa paljonko on ajomahdollisuuksia  
wink.gif

Mutta se siitä ettei menisi juttu off topicin puolelle!

Bike tulee töihin ja MP-maailma kotiin!

Sama kai se on mitä lukee kunhan pääsee vähä talvisinkin kuolailemaan mopojen perään!
thumbs-up.gif

MP-maailma tuli joskus melkein vuoden verran. Joku täällä taisi jo sanoakin että lehden jutut ovat osittain kuin lapsille tai idiooteille kirjoitettu ja tästä olen samaa mieltä. Jutut ovat aivan liian pintapuolisia rääppäisyjä.

Bikea olen ostanut joskus irtonumeroina jos lehdessä on ollut joku mielenkiintoinen koeajo/vertailu. Muuten tuo Bike loputtomine kyykkypyörävertailuineen, RR-osioineen ja käännösartikkeleineen ei voisi vähempää kiinnostaa.

Moto-1 onkin näistä suomalaisista lehdistä ehdottomasti kiinnostavin, näin "matkamotoristin" näkökulmasta. Mielenkiintoisia matkatarinoita ja perusteellisia koeajoja.
Toistaiseksi on tullut osteltua irtonumeroita sekä tilailtua vanhoja numeroita suoraan toimitukselta. Kestotilaus on kuitenkin vakavasti harkinnassa.

Ei tule, mutta kohta ilmeisesti tulee. Ostin tänään uuden Biken ja kuinka ollakaan, siinä on Suzukin mainos, jossa luvataan kaikille uuden Suzukin ostaneille vuosikerta Bikea.

Eipä maininnut kauppias tästä, tuskin edes tiesi. Ei kyllä ole mainoksessakaan ohjeita siitä, miten tuon tarjouksen voi hyödyntää. Nyt vain odotellaan, että Busa tulee kotiin ja samalla voi viattomasti kysyä, että mitäs sen vuosikerran kanssa tehdään
tounge.gif

Ei tuu vielä.. mitä lehtiä suosittelette?
nixweiss.gif
Riippuu, mikä kiinnostaa.
Mutta täällä on aika hyvn edustettuna eri makusuuntaukset ja niistä vielä kerrottuna, mikä on asiasisällöltään hyvä lehti.

Olen ehkä hiukka jäävi, kun tykkään myös romuista eli mulle tulee Kopterin lisäksi Mobilisti.
Lehti, jonka luen kannesta kanteen moneen kertaan.

Kaikki romu kiinnostaa!
tounge.gif

Kovat jätkät lukee Bomberia, papat Motoa ja wannabet Bikeä ja MP-Maailmaa.
033102bebe_1_prv.gif
"Kovat jätkät"? Siis alle kuustoista kesäset.
033102ass_1_prv.gif
Jepjep, itsekin olen alle kuustoistakesänen?

033102ass_1_prv.gif

.Orgilaiset ovat melko usein melko naurettavia. Ja sillehän ei voi varmaan mitään jos on kukkahattu päässä syntynyt?
biggrin.gif
Olen kova jätkä,minäkin.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Bomberia on tullut irtonumeroina ostettua. Bike tuli joskus kestona, ei enää. Performance bikeä voisi alkaa lueskella..
cool.gif

Olen pidättänyt itselläni vapauden ostella irtonumeroita fiiliksien mukaan.

Ja en kyllä käsitä, mitä nuo ylempänä olevat kukkahattu-vetomies-wannabe-pappa-kommentit kuuluu tähän ketjuun  
nixweiss.gif

Bike tuli tilattua vuodeksi. Saa nähdä tuleeko jatkettua tilausta vai jääkö pelkästään kokeiluksi.

Bike on tullut joitain vuosia, mutta lopetin kun en ollut tyytyväinen tasoon...nyt tilasin moto1 lehden tarjoustilauksen.

Mp maailmaa, CCM:ää, yks Bomber on joskus tullu ostettua irtona.

Ja divareista jotain vanhoja lehtiä joissa on ollu kiinnostavia juttuja...

Bike-lehteä olen lueskellut, ja olen pistänyt merkille, että jutut on käsittääkseni käännetty sellaisenaan jostain ulkomaisesta Bikesta. Lisäksi sisällyksen ja kuvien suhteen kämmäillään jatkuvasti. Jutuilla on lähinnä viihdearvoa, paskalla on mukava lueskella, miten jotkut tanskalaiset ovat ajelleet radalla jollain 30 tonnin kyykyillä ja summaavat informaation noin kolmeen lauseeseen. Itse ostankin tätä nykyä jotain alkuperäistä lehteä, kuten Fast Bikesia tai brittien Bikea, koska en viitsi maksaa turhaan käännöstyöstä. Lisäksi saan jutut ajallaan enkä kuukausia jälkeenpäin.

Vakavasti ottaen sitten jaksaa katsella jotain MP Maailmaa, jossa ihan suomalaiset ihmiset ovat artikkelit kirjoitelleet ja on testattu muutakin, kuin jotain uusia supersportteja Espanjassa.

Back