Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs ryhmää sitten edustaa nämä, jotka tilaa sekä Bomberia että Bikeä? Tuosta rimpsusta lukaisten niitä (meitä, itsekin siihen kuuluen) on melko iso osa porukasta. Wannabe-kovajätkiä?Kovat jätkät lukee Bomberia, papat Motoa ja wannabet Bikeä ja MP-Maailmaa.![]()
Riippuu, mikä kiinnostaa.Ei tuu vielä.. mitä lehtiä suosittelette?![]()
"Kovat jätkät"? Siis alle kuustoista kesäset.Kovat jätkät lukee Bomberia, papat Motoa ja wannabet Bikeä ja MP-Maailmaa.![]()
Samoilla linjoilla....Vähän sama homma täälläkin.Bomber magazine tulee,jotain uutta kaipais.
Jepjep, itsekin olen alle kuustoistakesänen?"Kovat jätkät"? Siis alle kuustoista kesäset.Kovat jätkät lukee Bomberia, papat Motoa ja wannabet Bikeä ja MP-Maailmaa.![]()
![]()
Olen kova jätkä,minäkin.Jepjep, itsekin olen alle kuustoistakesänen?"Kovat jätkät"? Siis alle kuustoista kesäset.Kovat jätkät lukee Bomberia, papat Motoa ja wannabet Bikeä ja MP-Maailmaa.![]()
![]()
![]()
.Orgilaiset ovat melko usein melko naurettavia. Ja sillehän ei voi varmaan mitään jos on kukkahattu päässä syntynyt?![]()