• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Triumph Tiger vai Ducati Multistrada?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timba33
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen monellaisellä prätkällä ajanut. Mutta nyt iski vaihtokuume ja mielenkiinnon kohteena on Triumph Tiger tai Ducati Multistrada. Vuosimalli olisi jotain 2005-2010 näihin rahat riittäisi. Pituutta on 172 cm että kokemuksia ja mielipiteitä kehiin.

Timba:jpstyle:

Toki sun pitää ne ajaa itse ja saada oma mielipide.
Itse ajoin viime kesänä silloiset mallit vuokrapyörinä, kumpaakin tosin vain hetken. Ducati oli hirveä pettymys, oli todella hankalaa ja ahdasta istua siinä. Itse olen 191 pitkä ja ainakaan minulle se ei sopinut. Kumpikaan kavereista ei myöskään pitänyt siitä. Tiger Explorer 1200 oli ajoasennolta huomattavasti parempi ja sitä oli paljon mukavampi ajaa.
Millaisia nuo sitten on omistaa, siitä en osaa sanoa.

jussi

Mie olen ajanut 1200 Tigeria ja se oli semmonen että ensin tuntui jotenkin kesyltä tai pehmoselta vehkeeltä, mutta sitten mitä enemmän sillä ajoi sen mukavammalta alkoi tuntua. Tosi kevyt käsitellä, korkea, ja just sellanen että sillä ajaisi mielellään vaikka sen 1000km päivään eikä varmaan tuntuis missään!:thumbup: Ja mukava myös mutkateillä!

Multistradasta ei omaa kokemusta mut kuulopuheiden ja artikkelien perusteella se vois olla enemmän vähän lyhkäsempään ja räppäilevämpään ajoon jos muuten sopivalta tuntuu.

Back