Triumphin käyttämä protokolla on johdotuksen perusteella KWP-2000/ ISO . Niin että näyttää tuo kysyjän suunnittelema laite Triumphia lukevan. Ja tuohan käy sitten autoosikin ellei se satu olemaan VAG-sukua..Käykö tämä vikakoodien lukuun yms?
Ei ole ainakaan enää hinnasta kiinni, päivän kurssilla 54€
Mitenkäs tuon jälleenmyyntihinta säilyy, varsinkin jos huoltaa itse ja täyttää kirjaa?
ID-tietoja kuten VINiä nämä yleisskannerit eivät sitten lue kuin ehkä sattumalta. En tiedä miten valmistajat sotkevat nuo tiedot yleislaitteilta piiloon.
Kannattaisi soitella vaikkapa Seinäjoelle sen kypäräkoukun tiimoilta tai hakea Triumphratin keskusteluista hakusanoilla.
Minä olen huoltanut monta viimeisintä pyörääni itse. Kyllästyin siihen kun huolloissa joka ikinen kerta oli tullut uutta kolhua, naarmua ym. vahinkoa. Yleensä vanhat pyöräni ovat kuitenkin lähteneet liikkeistä ensimmäisten joukossa. Hyvityksiin olen ollut tyytyväinen, muutenhan en olisi edes vaihtanut...
Triumph ei sitten ole Honda. Jos haluat vain kulkuneuvon, pysy Hondassa. Muuta se ei annakkaan. Arkinen harmaa käyttöesine. Jos taas haluat pyörältäsi muutakin niin kannattaa kokeilla esim. Ducatia tai Trumppaa. Niissä tulee sielu ja moottoripyörän ääni kaupan päälle.