• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Triumph sprint st ABS tuli taloon. . .

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Navi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Käykö tämä vikakoodien lukuun yms?
Ei ole ainakaan enää hinnasta kiinni, päivän kurssilla 54€

Mitenkäs tuon jälleenmyyntihinta säilyy, varsinkin jos huoltaa itse ja täyttää kirjaa?
Triumphin käyttämä protokolla on johdotuksen perusteella KWP-2000/ ISO . Niin että näyttää tuo kysyjän suunnittelema laite Triumphia lukevan. Ja tuohan käy sitten autoosikin ellei se satu olemaan VAG-sukua..

ID-tietoja kuten VINiä nämä yleisskannerit eivät sitten lue kuin ehkä sattumalta. En tiedä miten valmistajat sotkevat nuo tiedot yleislaitteilta piiloon.

Kannattaisi soitella vaikkapa Seinäjoelle sen kypäräkoukun tiimoilta tai hakea Triumphratin keskusteluista hakusanoilla.

Minä olen huoltanut monta viimeisintä pyörääni itse. Kyllästyin siihen kun huolloissa joka ikinen kerta oli tullut uutta kolhua, naarmua ym. vahinkoa. Yleensä vanhat pyöräni ovat kuitenkin lähteneet liikkeistä ensimmäisten joukossa. Hyvityksiin olen ollut tyytyväinen, muutenhan en olisi edes vaihtanut...

Triumph ei sitten ole Honda. Jos haluat vain kulkuneuvon, pysy Hondassa. Muuta se ei annakkaan. Arkinen harmaa käyttöesine. Jos taas haluat pyörältäsi muutakin niin kannattaa kokeilla esim. Ducatia tai Trumppaa. Niissä tulee sielu ja moottoripyörän ääni kaupan päälle.

Triumphin käyttämä protokolla on johdotuksen perusteella KWP-2000/ ISO . Niin että näyttää tuo kysyjän suunnittelema laite Triumphia lukevan. Ja tuohan käy sitten autoosikin ellei se satu olemaan VAG-sukua..

ID-tietoja kuten VINiä nämä yleisskannerit eivät sitten lue kuin ehkä sattumalta. En tiedä miten valmistajat sotkevat nuo tiedot yleislaitteilta piiloon.

Kannattaisi soitella vaikkapa Seinäjoelle sen kypäräkoukun tiimoilta tai hakea Triumphratin keskusteluista hakusanoilla.

Minä olen huoltanut monta viimeisintä pyörääni itse. Kyllästyin siihen kun huolloissa joka ikinen kerta oli tullut uutta kolhua, naarmua ym. vahinkoa. Yleensä vanhat pyöräni ovat kuitenkin lähteneet liikkeistä ensimmäisten joukossa. Hyvityksiin olen ollut tyytyväinen, muutenhan en olisi edes vaihtanut...

Triumph ei sitten ole Honda. Jos haluat vain kulkuneuvon, pysy Hondassa. Muuta se ei annakkaan. Arkinen harmaa käyttöesine. Jos taas haluat pyörältäsi muutakin niin kannattaa kokeilla esim. Ducatia tai Trumppaa. Niissä tulee sielu ja moottoripyörän ääni kaupan päälle.
Kiitos.
bowdown.gif

Tuo pisti miettimään...

Käykö tämä vikakoodien lukuun yms?
Ei ole ainakaan enää hinnasta kiinni, päivän kurssilla 54€

Mitenkäs tuon jälleenmyyntihinta säilyy, varsinkin jos huoltaa itse ja täyttää kirjaa?

Itseltäni onnistuu huollot ja työkalut löytyy jopa renkaanvaihtoon.
Scangauge ainakin toimii ja omassa pyörässä aina kiinni lisämittaristona. Protokolla on trumpassa ISO.

Se jälleenmyyntiarvo selviää sitten kun on vaihtamassa
tounge.gif
. Mikään käytetty pyörähän ei nykyisin saa maksa  yhtään mitään.

Siitä itse huoltamisestahan on pitkät jutut tässäkin foofumissa. Jollekin on ainoastaan hyvä asia ja joku toinen ei koske pitkällä tikullakaan sellaiseen. Joku arvostaa itse täytettyä huoltohistoriaa ja joku toinen ei luota pätkääkään.

Kiitoksia kaikille!! Olen ajellut sprinttiä sisälle ja tuntuu mukiin menevälle kalulle, mut. . . . Painaessa kytkinvipua kytkimestä kuuluu mekaanista rohinaa joka loppuu kun vipu on pohjassa. Eli kun painan kytkinvipua n. 25% alkaa kytkimestä kuulumaan "metallinen" hankaava ääni joka loppuu kun vipua painettu n.75% . . . . .
confused_orig.gif
??

onks, kokemuksia
idea3.gif

Kiitos etukäteen
bowdown.gif

Jep, kyllä mopotin on jo oma mut. . . . . 600km takana niin ei viä tunne kaikkia "ominaisuuksia" joten kiitos vinkeistä. kuulosti vaan niin rauta- rautaa vasten äänelle et huolestuin. . .
nixweiss.gif

Nyt pitäs pian alkaa suunitella ekaa huoltoo ja sit mopo talviunille
sport05.gif

Kypärän kyllä saa kiinni jollain vaijerin pätkällä. Mutta tosi asia on, että jos varkaat sun mopos haluaa niin se lähtee mukaan on siinä ajonesto tai ei.
033102ass_1_prv.gif

Irrallisia kypärälukkoja löytyy myös Louisin sun muiden katalogit väärällään. Aina pyörästä joku pultti löytyy mihin lukon voi virittää kiinni. Jos ei muuta ole käsillä niin satula irti -> kypäränhihna alle -> satula lukkoon.

Ajonestosta kanssa vähän samaa mieltä edellisen kanssa. Ei se pakuun nostamista estä kuitenkaan, joten aika yhdentekevä viritys.

Odotettavissa nautinnollisia hetkiä Spruintin selässä...

T: yhden ensimmäisistä Sprinteistä omistava, valmistus numerolla 6502.

Irrallisia kypärälukkoja löytyy myös Louisin sun muiden katalogit väärällään. Aina pyörästä joku pultti löytyy mihin lukon voi virittää kiinni. Jos ei muuta ole käsillä niin satula irti -> kypäränhihna alle -> satula lukkoon.

Ajonestosta kanssa vähän samaa mieltä edellisen kanssa. Ei se pakuun nostamista estä kuitenkaan, joten aika yhdentekevä viritys.
Penkin irroittaminenhan on tehty niin helpoksi tuossa...

Mieluummin pöllisin ilman estoa pyörän olevan jonka käynnistää johdoista ja tyhmempikin virtalukon vaihtamalla.

On aivan varmaa jos trumppaan hurahdan, niin häly/ajoneston laitan heti. Kypärälukon toisena. Penkin kiintysmekanismin uusin kolmantena.

Muilla merkeillä nuo kaikki on jo vakiona ja edullisempaan hintaan...
mad.gif

Kävin tänään vähän ottamassa kylmiä tyyppejä, kun on "jos vaihtaisin" -listan kärkipäässä. Kyllähän se ihan mukavalta vaikutti.

Venttiilien tarkastusväli tuli jo selväksi, mutta miten lievempi huolto? Puolet siitä eli kymppi peräti?

Niin, kyl mullakin oli häläri edellisessä pyörässä. Sai ainakin 5% vakuutus alea. Ja jos joku täti peruutais mopon kumoon ei ehkä kehtais kaasutella tiehensä
confused_orig.gif
? Mikä mahtaa olla st 1050:n hälytin/ajonesto merkiltään (lisä varuste) onks kellään kokemusta toiminnasta/asennuksesta
nixweiss.gif

Back