Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mustaa maalia päälle ja se on kuin uusikesti kotiin ......
niinkös sä oot omas korjannu, toihan kuullostais aika hyvältä suunnitelmalta. Kiitos kun et kuittaillut kilometreistäMustaa maalia päälle ja se on kuin uusikesti kotiin ......![]()
Joo mäki odotin että pari kolme taas tulee kun oli niin paljon sellasta mitä en aikasemmin ollu ajanu...vain 1 u-käännös![]()
Vissii teillä ikäihmisillä vähän herkemmässä ton lämpötilan suhteen. Ite pärjäsin pelkkä ohut kerrasto nahkojen alla koko päivän eikä merkkiäkään vilustaBastu lämpenemässä, kyl mä taidan iskee sisävuoren rotsiin kyllä.
Mut ei hiekkaaJoo mäki odotin että pari kolme taas tulee kun oli niin paljon sellasta mitä en aikasemmin ollu ajanu...vain 1 u-käännös![]()
Ikäihmisistä mä en tiedä mitään, mutta mulle ei riittänyt kerrasto ja paitaVissii teillä ikäihmisillä vähän herkemmässä ton lämpötilan suhteen. Ite pärjäsin pelkkä ohut kerrasto nahkojen alla koko päivän eikä merkkiäkään vilustaBastu lämpenemässä, kyl mä taidan iskee sisävuoren rotsiin kyllä.![]()
Kah kehveliä,ukko on rekistöinnyt ihtensä!harmi, kun ei päässyt mukaan, koska joku ulkomaan ihme peruutti valoissa pyörän yli ja nyt on pyörä korjaamon ilona. sen pitäisi olla jo maanantaina ajokunnossa joten viikonloppuna uusi yritys.![]()
Joo en ohittele. Se oli tuttu ja turvallinen kohta ja turvallisuussyistä tiivistin vain letkaa vähän siitä aukkokohdasta. "seliseli"Kiitos tyttären puolesta ensimmäisestä letka-ajelukokemuksesta. Oltiin alkumutkat mukana erkaantuen muihin harrastuksiin. Hienon sään olitte tilanneet![]()
Ai niin, soo-soo-sormipystyssä sen verran, että siellä letkassa ei tietääkseni ajon aikana ohitella TouRinki-geimeissäkään(?)