Go-Za
TET Linesman Finland
Eli ei tullu paha turbo-nilkka??Ihan ajokunnossa on sekä mopo että akka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli ei tullu paha turbo-nilkka??Ihan ajokunnossa on sekä mopo että akka.
Juu mehä siellä tulppana oltiin ja sulla tuntu olevan kiire eli mopo ja akka selkeesti ajokunnossaOlikste, vai ettekste ollu Kehä I:llä tossa iltasella? Mulle jäi jotenni semmone kutina et oisin ohittanu teijät Lepuskin kohilla, oikeeta kaistaaOlipa se taas
. Mittariin kerty 428km sisältäen uimareissun letkan jälkeen..
Olin viemässä Orkkuu keulan laittoon kelvottomaan huoltoon. Ihan ajokunnossa on sekä mopo että akka.![]()
Kattos vaan, munkin mopo päässyt kuviin mukaan, vaikken TouRingin letkassa mukana ollutkaanJa muutama foto tässä.
Juu mehä siellä tulppana oltiin ja sulla tuntu olevan kiire eli mopo ja akka selkeesti ajokunnossa![]()
Kyl mä moikkasin mutta jätti viiveel koska meni sellanen "tovi" että uskoin mitä aivoni yrittää mulle tolkuttaa... keskustelin aivojeni kanssa seuraavaa ---> Aivot = Anu vetäs ohi! Minä -> ei se voinu vastaha se nilkkasa telo. Aivot-> usko nyt saata... on se Anu.. Minä -> Nostanpa sitten hatarasti sormen ylös.. Aivot-> Tyhmä se meni jo ... Minä -> No näköjää joo....Juu mehä siellä tulppana oltiin ja sulla tuntu olevan kiire eli mopo ja akka selkeesti ajokunnossa![]()
![]()
Joo deadline kato pukkas päälle... Mä vasta hiffasin ku olin apaut 50 metrii ohi et hitto, tutun näkönen pariskunta. Ja käännyin kattoo ja vilkuttaan. Mut ei tullu org morotusta![]()
![]()
Nilkka on puoliturbo, belly pan menee huomenna maalarille, peili perässä (se on pelkkää valkosta niin maalaus menee nopiaan) ja taidanpa viedä orkkiskahvapainot kans maalattavaks, kun ne on sikapaljon painavammat ku noi LSL:n söpöt pikkuset, jotka aiheuttaa tärinää (tai oletan että ne on ne, kun orkkispainoilla ei täristä).
Ihan ToT Reps!!!!!!keskustelin aivojeni kanssa seuraavaa ---> Aivot = Anu vetäs ohi! Minä -> ei se voinu vastaha se nilkkasa telo. Aivot-> usko nyt saata... on se Anu.. Minä -> Nostanpa sitten hatarasti sormen ylös.. Aivot-> Tyhmä se meni jo ... Minä -> No näköjää joo....
Eipä kyllä paljoa syö! Mulla tuo kolinapotkuri ottaa sen 5.2l per 100km mihin olen aikas tyytyväinen.Mulla taas 380km ja 14litraa. Keskikulutukseksi tulee 3,7. Aika normi tourinki reissu.![]()
Ei muutaku mopo säätöön..siinä vaiheessa ku mä pääsin tankkaa ni oli 215km ja 14.4litraa![]()
Kyl mä moikkasin mutta jätti viiveel koska meni sellanen "tovi" että uskoin mitä aivoni yrittää mulle tolkuttaa... keskustelin aivojeni kanssa seuraavaa ---> Aivot = Anu vetäs ohi! Minä -> ei se voinu vastaha se nilkkasa telo. Aivot-> usko nyt saata... on se Anu.. Minä -> Nostanpa sitten hatarasti sormen ylös.. Aivot-> Tyhmä se meni jo ... Minä -> No näköjää joo....
Joo nii pitäs...3 kylkiluuta mulle= mussa mitää vikaa oo jatketaan ajoa..Kyl mä moikkasin mutta jätti viiveel koska meni sellanen "tovi" että uskoin mitä aivoni yrittää mulle tolkuttaa... keskustelin aivojeni kanssa seuraavaa ---> Aivot = Anu vetäs ohi! Minä -> ei se voinu vastaha se nilkkasa telo. Aivot-> usko nyt saata... on se Anu.. Minä -> Nostanpa sitten hatarasti sormen ylös.. Aivot-> Tyhmä se meni jo ... Minä -> No näköjää joo....
Buhahahaaa
Kyl sun pitäs tietää ettei yks nilkkavamma mua estä...![]()
En oo ikinä kuullu että sitä noin kuvataan, mut noinhan se meniSelevnnykseksi tietty kaikille, että kukaan ei pannuttanut, Anu vaan päätti panna pyöränsä tehokkaammin parkkiin.
Älä vielä maalauta!! Tule mukaan lauantaina Turku miittiin sora surautukselle ja rillaamaan.En oo ikinä kuullu että sitä noin kuvataan, mut noinhan se meniSelevnnykseksi tietty kaikille, että kukaan ei pannuttanut, Anu vaan päätti panna pyöränsä tehokkaammin parkkiin.Haen tänään ne helleajokengät ettei enää tarvi vetskari auki ajella....
Belly pan lähtee maalaukseen tänään, sehän oli jo valmiiks ottanu niin paljon hittii että se ois pitäny maalaa enivei. Tää nyt tuli vaan sitten nopeutetulla aikataululla.![]()
Moon Jkl:ssä, ei piäse!Älä vielä maalauta!! Tule mukaan lauantaina Turku miittiin sora surautukselle ja rillaamaan.![]()
Niin ja tulkaa kaikki muukki![]()