• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki (RoundAbout) 12.06.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olipa se taas  
inlove.gif
inlove.gif
. Mittariin kerty 428km sisältäen uimareissun letkan jälkeen..
Olikste, vai ettekste ollu Kehä I:llä tossa iltasella? Mulle jäi jotenni semmone kutina et oisin ohittanu teijät Lepuskin kohilla, oikeeta kaistaa
lookaround_orig.gif
Olin viemässä Orkkuu keulan laittoon kelvottomaan huoltoon. Ihan ajokunnossa on sekä mopo että akka.
Juu mehä siellä tulppana oltiin ja sulla tuntu olevan kiire eli mopo ja akka selkeesti ajokunnossa
tounge.gif

Juu mehä siellä tulppana oltiin ja sulla tuntu olevan kiire eli mopo ja akka selkeesti ajokunnossa  
tounge.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Joo deadline kato pukkas päälle... Mä vasta hiffasin ku olin apaut 50 metrii ohi et hitto, tutun näkönen pariskunta. Ja käännyin kattoo ja vilkuttaan. Mut ei tullu org morotusta
tounge.gif

Nilkka on puoliturbo, belly pan menee huomenna maalarille, peili perässä (se on pelkkää valkosta niin maalaus menee nopiaan) ja taidanpa viedä orkkiskahvapainot kans maalattavaks, kun ne on sikapaljon painavammat ku noi LSL:n söpöt pikkuset, jotka aiheuttaa tärinää (tai oletan että ne on ne, kun orkkispainoilla ei täristä).

tounge.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Joo deadline kato pukkas päälle... Mä vasta hiffasin ku olin apaut 50 metrii ohi et hitto, tutun näkönen pariskunta. Ja käännyin kattoo ja vilkuttaan. Mut ei tullu org morotusta
tounge.gif

Nilkka on puoliturbo, belly pan menee huomenna maalarille, peili perässä (se on pelkkää valkosta niin maalaus menee nopiaan) ja taidanpa viedä orkkiskahvapainot kans maalattavaks, kun ne on sikapaljon painavammat ku noi LSL:n söpöt pikkuset, jotka aiheuttaa tärinää (tai oletan että ne on ne, kun orkkispainoilla ei täristä).
Kyl mä moikkasin mutta jätti viiveel koska meni sellanen "tovi" että uskoin mitä aivoni yrittää mulle tolkuttaa... keskustelin aivojeni kanssa seuraavaa ---> Aivot = Anu vetäs ohi! Minä -> ei se voinu vastaha se nilkkasa telo. Aivot-> usko nyt saata... on se Anu.. Minä -> Nostanpa sitten hatarasti sormen ylös.. Aivot-> Tyhmä se meni jo ... Minä -> No näköjää joo....

aivan mahtavaa oli
062802moto_prv.gif

hornetti ei ainakaan oo mikään hypridi niinku tuntuu olevan muiden pyörät ku teidän ei tartte juuri tankkailla. meinas usko loppuu kesken kolmannen kerran joutu melkein kaataa pyörän kyljelleen et bensa pääs hanalle asti
biggrin.gif

19,1 litraa tankkasin, 370 kilsaa ajoin. Kulutus 5,16/100km.
Veikkaan siis että mun 35tkm ajettu isolohko on vielä kunnossa!

Kyl mä moikkasin mutta jätti viiveel koska meni sellanen "tovi" että uskoin mitä aivoni yrittää mulle tolkuttaa... keskustelin aivojeni kanssa seuraavaa ---> Aivot = Anu vetäs ohi! Minä -> ei se voinu vastaha se nilkkasa telo. Aivot-> usko nyt saata... on se Anu.. Minä -> Nostanpa sitten hatarasti sormen ylös.. Aivot-> Tyhmä se meni jo ... Minä -> No näköjää joo....
thumbs-up.gif
thumbs-up.gif
Buhahahaaa
tounge.gif
Kyl sun pitäs tietää ettei yks nilkkavamma mua estä...

thumbs-up.gif
thumbs-up.gif
Buhahahaaa
tounge.gif
Kyl sun pitäs tietää ettei yks nilkkavamma mua estä...
Joo nii pitäs...3 kylkiluuta mulle= mussa mitää vikaa oo jatketaan ajoa..
withstupid.gif

Haa. Tänkjuuta vaan kaikille. Nyt vasta pääsin koneelle. Kiva kulla, et Anu on kondiksessa, ja mopotinhan nyt ei siinä rytäkässä saanu juurikaan vaurioita. Selevnnykseksi tietty kaikille, että kukaan ei pannuttanut, Anu vaan päätti panna pyöränsä tehokkaammin parkkiin. Mahtireissu, kivat pätkät, joillakin pikkusen bentsiinii vähissä, no tankkauspaikatkin oli vähissä. Mulla tuli Lähtö-koti 375km. Päätepisteellä tankkasin abauttiarallaa 15l, ja sillon oli kait jotain 320km. Ei toi REXI kauheen juoppo oo, ainakaan noilla nopeuksilla. Mukavan lämmintä juu. Seuraavaan en pääse, oon jossain Teno-Oulu välillä tuolloin, mut se seuraava kax päivänen on jo kalenterissa. Näkemisiin.
buttrock.gif
buttrock.gif
062802jumpie_prv.gif

Selevnnykseksi tietty kaikille, että kukaan ei pannuttanut, Anu vaan päätti panna pyöränsä tehokkaammin parkkiin.
En oo ikinä kuullu että sitä noin kuvataan, mut noinhan se meni
tounge.gif
Haen tänään ne helleajokengät ettei enää tarvi vetskari auki ajella....
lookaround_orig.gif
Belly pan lähtee maalaukseen tänään, sehän oli jo valmiiks ottanu niin paljon hittii että se ois pitäny maalaa enivei. Tää nyt tuli vaan sitten nopeutetulla aikataululla.

Selevnnykseksi tietty kaikille, että kukaan ei pannuttanut, Anu vaan päätti panna pyöränsä tehokkaammin parkkiin.
En oo ikinä kuullu että sitä noin kuvataan, mut noinhan se meni
tounge.gif
Haen tänään ne helleajokengät ettei enää tarvi vetskari auki ajella....
lookaround_orig.gif
Belly pan lähtee maalaukseen tänään, sehän oli jo valmiiks ottanu niin paljon hittii että se ois pitäny maalaa enivei. Tää nyt tuli vaan sitten nopeutetulla aikataululla.
Älä vielä maalauta!! Tule mukaan lauantaina Turku miittiin  sora surautukselle ja rillaamaan.  
smile_org.gif

Niin ja tulkaa kaikki muukki
buttrock.gif

Back