Timpa sanoi:Kiitos "fiilistelykierroksesta"
Oli muuten ripeä Subaru-merkkinen veturi meillä Nurtsi-letkassa jonnin aikaa!
Juu oli en tiedä mikä sille tuli...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos paikkakuntalaiset ei tykkää siitä että jotkut haluaa ohittaa..romi sanoi:Juu oli en tiedä mikä sille tuli...

Teemu 79 sanoi:Eikö ollu hyvässä kunnossa tie..ite tykkään tosta pätkästä..![]()
Ei ainakaan kierroksen aikana mitä kuokkavieraana olin turkua edustamassa.kawa97 sanoi:uteliaana kyselen....tuliks ry kippaajat kerhoon uusia jäseniä......![]()
kawa97 sanoi:uteliaana kyselen....tuliks ry kippaajat kerhoon uusia jäseniä......![]()

Teemu 79 sanoi:Eihän myö semmosia..![]()
jus rupesin järjestelemään yhdityksen kesäjuhlia,,,alaosastolla mopottomat....
600km mittariin 
Teppo Tunari sanoi:isot kiitokset veturille/perämiehelle ja letkalle siinä välissä, oli mukavaa mutkaa ja pätkää600km mittariin
![]()
tate66 sanoi:Kiitokset ajoseurasta, näköjään ihan kaikki Åbolaiset ei löytäneet perille mutta suurin osa sentään![]()
468km orikedolt orikedol kertyi....adville sanoi:juu kiitos vaan tourinkilaisille ajoseurasta munkin puolesta ja valittelut kun tonnijammu ei mun takaa muita enää nähnytkään...![]()
Teppo Tunari sanoi:isot kiitokset veturille/perämiehelle ja letkalle siinä välissä, oli mukavaa mutkaa ja pätkää600km mittariin
![]()
)About samaa vauhtia... Mulle maistuu kyllä tiukempikin syherö (vauhti ei kasva niin kovaksi)jase10 sanoi:minkälaista vauhtia te yleensä pidätte noissa tourinkeissa? Me vedetään mamman kans kakspäällä yleensä tikkari +20
Smistik sanoi:Kiitokset mutkista! Rengas kesti kotiin saakka (452km), mutta ei pientä parin metrin polttoa enää![]()
Jos sen Metukan Z8:n etsis alle jostain...

Tonnijammu sanoi:Eipä kestänyt meillä kovin kauaa Veikkolasta Porvooseen, vai mitä?. Repivä tuuli haittasi vähän vauhtia.