• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "RK" La 25.5. klo 9.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, kiitos vaan omasta puolestani. Olihan mutkia ja hyvin jengi veti edessä. Ihmeen hyvin turkulaiset "sulautuivat" starttipaikalla letkaan, ilman isompaa häsliknkiä :D.
Kiva oli nähdä vanhoja ja uusia tuttavuksia. Veikkolasta urku auki motareita ja isoo tietä Kouvostoliittoon. Jaa niin, kilsat tälle päivälle vain noin 600 km.

kawa97 sanoi:
uteliaana kyselen....tuliks ry kippaajat kerhoon uusia jäseniä......:orgmp:
Ei ainakaan kierroksen aikana mitä kuokkavieraana olin turkua edustamassa.

juu kiitos vaan tourinkilaisille ajoseurasta munkin puolesta ja valittelut kun tonnijammu ei mun takaa muita enää nähnytkään... :;):

tate66 sanoi:
Kiitokset ajoseurasta, näköjään ihan kaikki Åbolaiset ei löytäneet perille mutta suurin osa sentään :)

Luulisin kyl bonganneeni teidät sielt, josain vaihees mut olipahan upee reissu ja kun pilvetki viel hävis yks kaks ni kotimatkakin jopa aivan mahtava :orgmp: 468km orikedolt orikedol kertyi....

adville sanoi:
juu kiitos vaan tourinkilaisille ajoseurasta munkin puolesta ja valittelut kun tonnijammu ei mun takaa muita enää nähnytkään... :;):

Älähän nyt, hyvin näkyi välillä koko sakki veturia myöten tiukista mutkista huolimatta :thumbup:

Teppo Tunari sanoi:
isot kiitokset veturille/perämiehelle ja letkalle siinä välissä, oli mukavaa mutkaa ja pätkää :cruising: 600km mittariin :WAZAAP:

Eipä kestänyt meillä kovin kauaa Veikkolasta Porvooseen, vai mitä? :). Repivä tuuli haittasi vähän vauhtia.

Kas perkule. Kun noita kuvia kattelin, niin osa teidän porukasta istui viereisessä pöydässä syömässä lenkin jälkeen.

Offtopikkina; minkälaista vauhtia te yleensä pidätte noissa tourinkeissa? Me vedetään mamman kans kakspäällä yleensä tikkari +20, mieluummin nopeeta mutkaa, kuin hidasta syheröä, kuten oli esim Ruukkikierroksen Karjalohjan lenkki (jota te ette ajaneet :;): )

En ole letkassa montaa kertaa ajanut, kun yleensä porukka ajaa hitaammin kuin itse haluaisi.

jase10 sanoi:
minkälaista vauhtia te yleensä pidätte noissa tourinkeissa? Me vedetään mamman kans kakspäällä yleensä tikkari +20
About samaa vauhtia... Mulle maistuu kyllä tiukempikin syherö (vauhti ei kasva niin kovaksi)

Kiitokset mutkista! Rengas kesti kotiin saakka (452km), mutta ei pientä parin metrin polttoa enää :D

Jos sen Metukan Z8:n etsis alle jostain...

Viimeksi muokattu:
Tonnijammu sanoi:
Eipä kestänyt meillä kovin kauaa Veikkolasta Porvooseen, vai mitä? :). Repivä tuuli haittasi vähän vauhtia.

No ei kestänyt ei, VMax ei tuulesta välitä kun ei ole mihin ottaa kiinni :) kuskille onkin sitten toinen juttu. :orgmp:

Back