• Alkukesän ratapäivät tulevat myyntiin 1.4. klo 18 jäsenille!

TouRinki "RK" La 25.5. klo 9.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, kiitos vaan omasta puolestani. Olihan mutkia ja hyvin jengi veti edessä. Ihmeen hyvin turkulaiset "sulautuivat" starttipaikalla letkaan, ilman isompaa häsliknkiä :D.
Kiva oli nähdä vanhoja ja uusia tuttavuksia. Veikkolasta urku auki motareita ja isoo tietä Kouvostoliittoon. Jaa niin, kilsat tälle päivälle vain noin 600 km.

uteliaana kyselen....tuliks ry kippaajat kerhoon uusia jäseniä......:orgmp:

kawa97 sanoi:
uteliaana kyselen....tuliks ry kippaajat kerhoon uusia jäseniä......:orgmp:
Ei ainakaan kierroksen aikana mitä kuokkavieraana olin turkua edustamassa.

juu kiitos vaan tourinkilaisille ajoseurasta munkin puolesta ja valittelut kun tonnijammu ei mun takaa muita enää nähnytkään... :;):

tate66 sanoi:
Kiitokset ajoseurasta, näköjään ihan kaikki Åbolaiset ei löytäneet perille mutta suurin osa sentään :)

Luulisin kyl bonganneeni teidät sielt, josain vaihees mut olipahan upee reissu ja kun pilvetki viel hävis yks kaks ni kotimatkakin jopa aivan mahtava :orgmp: 468km orikedolt orikedol kertyi....

adville sanoi:
juu kiitos vaan tourinkilaisille ajoseurasta munkin puolesta ja valittelut kun tonnijammu ei mun takaa muita enää nähnytkään... :;):

Älähän nyt, hyvin näkyi välillä koko sakki veturia myöten tiukista mutkista huolimatta :thumbup:

Teppo Tunari sanoi:
isot kiitokset veturille/perämiehelle ja letkalle siinä välissä, oli mukavaa mutkaa ja pätkää :cruising: 600km mittariin :WAZAAP:

Eipä kestänyt meillä kovin kauaa Veikkolasta Porvooseen, vai mitä? :). Repivä tuuli haittasi vähän vauhtia.

Kas perkule. Kun noita kuvia kattelin, niin osa teidän porukasta istui viereisessä pöydässä syömässä lenkin jälkeen.

Offtopikkina; minkälaista vauhtia te yleensä pidätte noissa tourinkeissa? Me vedetään mamman kans kakspäällä yleensä tikkari +20, mieluummin nopeeta mutkaa, kuin hidasta syheröä, kuten oli esim Ruukkikierroksen Karjalohjan lenkki (jota te ette ajaneet :;): )

En ole letkassa montaa kertaa ajanut, kun yleensä porukka ajaa hitaammin kuin itse haluaisi.

jase10 sanoi:
minkälaista vauhtia te yleensä pidätte noissa tourinkeissa? Me vedetään mamman kans kakspäällä yleensä tikkari +20
About samaa vauhtia... Mulle maistuu kyllä tiukempikin syherö (vauhti ei kasva niin kovaksi)

Kiitokset mutkista! Rengas kesti kotiin saakka (452km), mutta ei pientä parin metrin polttoa enää :D

Jos sen Metukan Z8:n etsis alle jostain...

Viimeksi muokattu:
Tonnijammu sanoi:
Eipä kestänyt meillä kovin kauaa Veikkolasta Porvooseen, vai mitä? :). Repivä tuuli haittasi vähän vauhtia.

No ei kestänyt ei, VMax ei tuulesta välitä kun ei ole mihin ottaa kiinni :) kuskille onkin sitten toinen juttu. :orgmp:

Back