• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "RK" La 25.5. klo 9.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikäli päällä oleva kesäflunssa osoittaa laantumisen merkkejä, niin saatanpa hypätä letkaan mukaan.

Lepuski kuittaa ja kiittää. Väliin jää tämä kinkeri.. Tärkeempää tekemistä tiedossa. Synnytän uutta .ORG! morottajaa.

En nyt ymmärrä ku sivuilta löytyy tapahtuman aika 9-13.
Mikä toi todellinen aikataulu ny mahtaa olla. Joko mä oon tyhmä tai tapahtuman sivut ei oo kovin informatiiviset.

Joo...jos viime vuotinen, 515? pyörää lasketaan matkaan yhtä aikaa ni tulisko siit 5km pitkä letka tai jotain :orgmp:

Aivan niin :) onko joku ollut tuolla? Kiinnostais paljonko aikaa pitää varata reissulle? Jos vaikka 11 lähtee.

Osallistumismaksun saa maksaa 9-13 välisenä aikana, reitille voi lähteä milloin haluaa!
Reitillä on tarkastuspisteitä... en tiedä jaetaanko siellä jotain leimoja vai ei, enkä tiedä sitä kuinka tarkka järjestäjä on siitä että onko kaikki leimat/ tarkastuspisteet käyty.
Näin se suurinpiirtein menee.
TouRinki -letka meinaa jättää yhden tarkastuspisteen käymättä.

Kiitokset ajoseurasta, näköjään ihan kaikki Åbolaiset ei löytäneet perille mutta suurin osa sentään :)

Onks kaikkien Turkulaisten aina palattava Turkuun?? Eiks joku aina välillä halua pysyä sieltä poissa... niinku ikuisesti?!
Mut hei olipahan hulppea päivä, ajamista oikein urakalla, pahennusta aiheutettiin ku ajettiin väärään suuntaan ja tehtiin hienoja U-käännöksiä Check-Pointeilla!!! Ei taida olla enää asiaa tonne...?
Kiitos kaikille jotka oli mukana, ja kiitos Tonnijammulle perämiehen vakanssista, hyvin pysyitte perässä ja letka pysyi kasassa!
Reitti 1 oli tämmönen!
Reitti 2 (Itse "RK") Oli tämmönen!
Reitti 3 oli tämmönen!

Ja kuvia tässä!

Viimeksi muokattu:
Näkyi olevan teillä reitti "hieman" erilainen kuin mitä itse ajeli :)

Joku porukka tulikin Karjalohjalla ajaen "väärään" suuntaan

jase10 sanoi:
Näkyi olevan teillä reitti "hieman" erilainen kuin mitä itse ajeli :)
Joku porukka tulikin Karjalohjalla ajaen "väärään" suuntaan
Saatiin ajaa omaa vauhtia! (Ja aiheuttaa pahennusta)

Kiitos "fiilistelykierroksesta" :thumbsup:

Oli muuten ripeä Subaru-merkkinen veturi meillä Nurtsi-letkassa jonnin aikaa!

Back