• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "MutkailuMarkkinat" su 16.9. Klo 11.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Alustava lupa saatu joskin kovasti riippuu vielä siitä onko ukko kykenevä lähtemään. Lääkkeet tosin on hyvät :D

Bing sanoi:
Alustava lupa saatu joskin kovasti riippuu vielä siitä onko ukko kykenevä lähtemään. Lääkkeet tosin on hyvät :D

Iha mielenkiinnosta. Keltä jengi aina kysyy noita lupia että saako kipasta :orgmp: vai ei?

No nääs käpykoriin kun pitää käpyjä keräillä niin homma meni emännän kanssa suunnilleen näin.

- Onks meillä jotain ihmeellistä huomenna
* Nuorimmaisen telinejumppa ja Espooseen markkinoille
- Eli siis ei ole?
* No ei
- Okei, sit mä varmaan voin pikaseltaan kipasta mopoilemaan
* .....aha

:)-

Bing sanoi:
No nääs käpykoriin kun pitää käpyjä keräillä niin homma meni emännän kanssa suunnilleen näin.

- Onks meillä jotain ihmeellistä huomenna
* Nuorimmaisen telinejumppa ja Espooseen markkinoille
- Eli siis ei ole?
* No ei
- Okei, sit mä varmaan voin pikaseltaan kipasta mopoilemaan
* .....aha

:)-

Mallisuoritus! Diplomi myönnetty :thumbup:

Meillä se menee tyyliin näin.

-Meen huomenna ajelee.
*OK.

Suzu-ukko sanoi:
Mallisuoritus! Diplomi myönnetty :thumbup:

Meillä se menee tyyliin näin.

-Meen huomenna ajelee.
*OK.

Meillä jokseenkin näin:
V: Hei huomennahan teil on se tourinki
M: Joo
V: Jos mä tekisin sinne sulle pizzaa välillä evääksi, niin olis vähän vaihtelua leivän sijaan
M: Hei, toihan on hyvä idea. Tee vaan pellillinen, niin otan muutaman palan mukaan.
V: Lähen nyt kauppaan, niin tarviksä muuta sinne ajoihin?
M: Tuo redbull ja pari energiajuoma purkkia
V: Oikei, mä meen nyt moi!
:jpstyle:

Meillä jokseenkin näin:
V: Jos mä tekisin sinne sulle pizzaa välillä evääksi, niin olis vähän vaihtelua leivän sijaan
M: Hei, toihan on hyvä idea. Tee vaan pellillinen, niin otan muutaman palan mukaan.

Tsiisus :O

Täällä menee kans aika "meen nyt" "ok" tyylillä. Vielä kun toi työnantajakin ymmärtäs sen :right:

Ehkä mun pitäs hommata hiljasempi kypärä ja siihen kypäräpuhelin? Vois nostaa palkkaa samalla kun päristelee menemään *thinks*

Meillä jokseenkin näin:

Hehehetkinen, siis oliks tää se se mikäse on se se …parisuhde? Nyt kyllä täytyy tää homnma ajatella uudestaan, minäkönkun olen siis meinaan että kun ajatellut ettätoinoi… :ohmy:

Suzu-ukko sanoi:
Missäs huomenna on The Tauko?
The Tauko on ST1:llä Ruokailu katotaan vähän viiiliksen mukaan.
Ja yhtä Tuonoa varten täytyy tankkausmahdollisuus järkätä näköjään vähän aikaisemmin!

shyhander sanoi:
Hehehetkinen, siis oliks tää se se mikäse on se se …parisuhde? Nyt kyllä täytyy tää homnma ajatella uudestaan, minäkönkun olen siis meinaan että kun ajatellut ettätoinoi… :ohmy:

Sepä se.
23 vuoden harjoittelun tulos :kääk:

Aikas lämmintä keliä lupailee... Uskoltaisko jopa nahkatakissa lähtee...?

Back