• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "MutkailuMarkkinat" su 16.9. Klo 11.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitää tehdä koulujuttuja ku on rästissä monta... ja veikkaan et on illalla sama tilanne koska mä lähen ajeleen :grin:

Kas perhana, siellähän paistaa aurinko. Tarttee kaivella tumma visiiri takas paikalleen.

Kiitos hyvästä seurasta.....Askolaan asti jaksoi, kunnes flunssa vei voimat miehestä ja kotiin oli lähdettävä. :pissed:

Olipas paljon prätkiä tänään ja koko liikkuvan poliisin kalusto liikkeellä Nikkilä - Porvoo alueella.
Tulitte vastaa siinä Isnässin seudulla. Hyvin oli ryhmä läjässä.
Vähän teitä ennen tuli vastaan Bomberi ryhmä, aurasiko ne teille latua ? :)-

Ei mtn havaintoa lp:stä tai bombereista... Meitä taisi olla lähdössä 22 pyörää ja meikä jätti leikin kesken tosiaan Askolassa. Yks läks letkasta ennen minua. Tampesterista saapui urhoollisesti lähtöpaikalle 3 kuskia.:respect:

Facebookissa voi käydä katsomassa TouRinkissa kuvia, mitä napsin Askolaan saakka. Go-Za pistää tänne varmaan myöhemmin suoran linkin kuviin, kunhan on vähän muokkaillut niitä.

Kiitoksia koko seurueelle.Jouduin jättämään viimeiset mutkat väliin ja siirtymään suorinta tietä kotiin.

Kiitokset Veturille ja koko porukalle
Reitti oli upean mutkainen ja letka letkeä pysyi hienosti kasassa

Tourinki letkan perämiehenä on mukava olla

Me ei mitään poliiseja nähty, ei edes Hinthaarassa tai sitten ne oli niitä salapoliiseja jotka ei paljasta itseään

Edit: 21 lähdössä-> 1 lisää matkalta, 22 suurimman osan matkaa
ja 17 jaksoi loppuun asti

Kyl oli kesän parhaimpia mutkia taas...:jpstyle: Kiitos veturille ja perätuupparillekkin.Myös kiitos muillekkin mukana olleille:p

Onpas teillä hyviä mutkia siellä etelässä.. Itse poistuin Kipee:n kanssa letkasta kohti Tamperetta siinä kymmenisen km Mäntsälästä pohjoiseen.. :respect:

Hyvät oli mutkailut. Kiitos kaikille, ja tää olikin ainut kerta tänä kesänä minkä olin loppuun asti.. :D

Joo kiittoksia vaan reissusta kaikille tasapuolisesti, erinomaista ajanvietettä näin aurinkoiselle sunnuntaille. :orgmp2:

Jeps, kiitokset minultakin. Kivat oli mutkat ja keli mitä mahtavin. Harmi vaan kun piti karata kesken kotiin, tai paremminkin rakennustyömaalle.

Ai jai kun se oli kivaa olla "rivimiehenä" eikä perämiehenä tästä kiitos Nystresille! Kiitoksia veturille reitistä ja moitteita abc possun puutteesta :p. Kiitoksia myös koko poppoolle ja auringolle. Hiki hiki hiki ....

Kiwaa oli :jippikaijee:
Kiitokset letkan järkkäämisestä ja vetämisestä taas kerran & peränpitäjälle, joka huolehti että letka pääsee nätisti yhdessä nipussa liikkeelle. Sekä kaikille mukavasta ajoseurasta :D
Ilman suurempia haavereita kaikki selvittiin, lukuunottamatta jonkun letkassa mukana ajelleen mutkissa puoliintuneita jalkatappeja... :;):

Back