Go-Za
TET Linesman Finland
Voi Mahoton!! Miten mä en muistanu tota!!jipsu69 sanoi:Taitaa olla kuunnelut Sleepy Sleepersiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi Mahoton!! Miten mä en muistanu tota!!jipsu69 sanoi:Taitaa olla kuunnelut Sleepy Sleepersiä.
Hesekiel sanoi:No HUH HUH ja ei kahta ilman kolmatta... Mitähän muuta tähän sit sanois? Vaikkapa että "tästä on hyvä jatkaa". Thanks!
Jansson74 sanoi:Kiitos kaikille ajoseurasta - toivottavasti mun takana ei kellään hermot menneet kun välillä tuli vähän rakoa. Menin sitä "omaa vauhtia". Tsemppiä kaikille kaatuneille joita oli kyllä aivan liikaa yhdelle päivälle.

Tonnijammu sanoi:"Sunday Bloody Sunday".
Kotimatkallakin oli puimuria selällään ja tiet poikki juuri ennen Myrskylää....

Parempi niin kuin liikaa vauhtia ja kolmannet pannut. Itse pääsi ajamaan kanssa omaa vauhtia, ainakaan minua häirinnyt.Jansson74 sanoi:Kiitos kaikille ajoseurasta - toivottavasti mun takana ei kellään hermot menneet kun välillä tuli vähän rakoa. Menin sitä "omaa vauhtia". Tsemppiä kaikille kaatuneille joita oli kyllä aivan liikaa yhdelle päivälle.

MauriOC sanoi:Parempi niin kuin liikaa vauhtia ja kolmannet pannut. Itse pääsi ajamaan kanssa omaa vauhtia, ainakaan minua häirinnyt.![]()

Go-Za sanoi:Veturi istuu hinurin kyydissä matkalla kohti Antaksentietä ja sieltä taksilla Jorviin tarkistettavaksi.
On se ihmeelistä kun olen aina pitänyt itseäni semmosena kuskina ettei mikään tilanne yllättäisi niin kyllä se näköjään silti yllättää...

Zoon sanoi:Kiitos reissusta. Ja erityis kiitos Gozalle sekä perämiehelle.
Meidän busanisti saatiin kotiin asti. Mies selvisi säikähtyksellä ja muutamalla mustelmalla. Pyörästä meni peili ja muutama kate, ei sen enempää. Mites se toinen pannuttaneista pärjäilee? Toivottavasti ei käynyt pahasti, vaikka pyörä menee todennäköisesti lunariin. Ainakin siltä näytti kun ajettiin ohi.