• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Mmm2" su 8.9.13 klo 11.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hauskaa pidetty Heinolaan asti.. sit olisikin ollut Mm mutkapätkää...

Kiitokset kaikille ja tietty erityisesti veturille

No HUH HUH ja ei kahta ilman kolmatta... Mitähän muuta tähän sit sanois? Vaikkapa että "tästä on hyvä jatkaa". Thanks!

Se on kesken touringinkin hoidettava noi kuvajahtihommatkin huolella
80107.jpg

Kaikkee sattuu ja tapahtuu, selkäkin alkoi jo vi***lla, mutta nyt helpottaa kun sai riittävän määrän nappeja nassuun. Edellisellä Touringilla itse maisteli ojan pohjaa, silloin selvittiin vilkkujen vaihdolla ja henkisillä kolauksilla, tekee hyvää aina välillä sekin. Toivotaan nyt ettei pahemmin käynyt ekalle pannuttaneelle.

Hesekiel sanoi:
No HUH HUH ja ei kahta ilman kolmatta... Mitähän muuta tähän sit sanois? Vaikkapa että "tästä on hyvä jatkaa". Thanks!

Jaa-a, osasto Turku on vielä matkalla (välikahvilla tietysti missäs muualla kuin Someron härkähovissa), eli saldo voi vielä nousta.

Kiitos kaikille ajoseurasta - toivottavasti mun takana ei kellään hermot menneet kun välillä tuli vähän rakoa. Menin sitä "omaa vauhtia". Tsemppiä kaikille kaatuneille joita oli kyllä aivan liikaa yhdelle päivälle.

Jansson74 sanoi:
Kiitos kaikille ajoseurasta - toivottavasti mun takana ei kellään hermot menneet kun välillä tuli vähän rakoa. Menin sitä "omaa vauhtia". Tsemppiä kaikille kaatuneille joita oli kyllä aivan liikaa yhdelle päivälle.

No veikaan että hermot eivät menneet kun eivät tauoilla vaihtaneet paikkaansa jonossa.

Kiitos hyvistä reitieistä ja ajoseurasta, hyvät kelitkin oli tilattu :) (syyskuussa melkein hiki kesäkuteissa :O )

Kiitos reissusta. Ja erityis kiitos Gozalle sekä perämiehelle.
Meidän busanisti saatiin kotiin asti. Mies selvisi säikähtyksellä ja muutamalla mustelmalla. Pyörästä meni peili ja muutama kate, ei sen enempää. Mites se toinen pannuttaneista pärjäilee? Toivottavasti ei käynyt pahasti, vaikka pyörä menee todennäköisesti lunariin. Ainakin siltä näytti kun ajettiin ohi.

"Sunday Bloody Sunday".

Hemmetti, mikä päivä! Näin se on, kun oikein lähtee menee per...lleen, niin menee oikein kunnolla. Onneksi käikesta sählingistä huolimatta ei ilmeisesti kauheen vakavia vammoja porukoille. :no:
Joo ja kiitos omasta puolestani kaikille!

Kotimatkallakin oli puimuria selällään ja tiet poikki juuri ennen Myrskylää....

Jansson74 sanoi:
Parempi niin kuin liikaa vauhtia ja kolmannet pannut. Itse pääsi ajamaan kanssa omaa vauhtia, ainakaan minua häirinnyt. :orgmp:

Veturi istuu hinurin kyydissä matkalla kohti Antaksentietä ja sieltä taksilla Jorviin tarkistettavaksi.
On se ihmeelistä kun olen aina pitänyt itseäni semmosena kuskina ettei mikään tilanne yllättäisi niin kyllä se näköjään silti yllättää... Noh säikähdyksellä tästä ilmeisesti selvittiin pari mustelmaa ja silleen.
Hieno oli päivä ajella mutta ehkä se sitten syyskuinen helle saa meidät ajamaan vähä holtittomammin???:blink:

MauriOC sanoi:
Parempi niin kuin liikaa vauhtia ja kolmannet pannut. Itse pääsi ajamaan kanssa omaa vauhtia, ainakaan minua häirinnyt. :orgmp:

Juu, ihan hyvä vaan, että pysyi vauhti kurissa :thumbup:
Mulle ensimmäinen Org! -ajelu tämä ja aika tapahtumarikas sellainen! :blink:
Aion tulla jatkossakin mukaan! :orgmp:
Sori se motarin merkkausvirhe! Ei toistu! :pissed:

Go-Za sanoi:
Veturi istuu hinurin kyydissä matkalla kohti Antaksentietä ja sieltä taksilla Jorviin tarkistettavaksi.
On se ihmeelistä kun olen aina pitänyt itseäni semmosena kuskina ettei mikään tilanne yllättäisi niin kyllä se näköjään silti yllättää...

Jaksamista!! Kyllä te Veturit ootte aika äijjiä - me perässähiihtäjät päästään aukaistuille laduille... :respect:

Zoon sanoi:
Kiitos reissusta. Ja erityis kiitos Gozalle sekä perämiehelle.
Meidän busanisti saatiin kotiin asti. Mies selvisi säikähtyksellä ja muutamalla mustelmalla. Pyörästä meni peili ja muutama kate, ei sen enempää. Mites se toinen pannuttaneista pärjäilee? Toivottavasti ei käynyt pahasti, vaikka pyörä menee todennäköisesti lunariin. Ainakin siltä näytti kun ajettiin ohi.

Sehän meni sitten paremmin miltä näytti heti pannujen jälkeen, toivottavasti poliisi sedät eivät isoa laskua kirjoittaneet vika keikasta.

Back