• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki Maccara su 6.10.13 klo 12.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yön aikana näköjään pyyhkäsee tommonen sadealue yli. Toivotaan että aamulla kerkiää tiet kuivua!!

Missä päin caypa edustaa, onhan noita latureita muillakin, mun oma tosin taitaa olla vähän liian "raju" mut eiköhän muillakin ole

Mä voisin kans liittyä mukaan kaverin kanssa, jos saan mopon heräteltyä talviunilta.

Ja laturi löytyy multakin lainaan. Tikkurilan vierestä, jos tarvii.

caypa sanoi:
Ja peruutus! Akku on tyhjentynyt ja laturi tietysti duunipaikalla. Antakaa mun maggara vaikka Boltille...
Olisit kertonut aikaisemmin. Multa olisi vapautunut laturi lainaan Arabianrannasta...
Laitoin viikon latauksen jälkeen akun kiinni ja kävin pyörähtämässä ytimessä.
huomenna ollaan valmiita lähtöön!

Weeble sanoi:
Missä päin caypa edustaa, onhan noita latureita muillakin, mun oma tosin taitaa olla vähän liian "raju" mut eiköhän muillakin ole

Joo, vähän liian myöhään itekin tajusin kokeilla, et käynnistyykö mopo vai ei. Onneks ei kuitenkaan menny huomisaamuun, silloin olis ollu varmasti jo hurja lerssintuoksu nenässä. Ja Pukinmäessä siis on vehje parkissa, et jos tässä lähistöllä jossain olis laturi, niin voisin lainata... mut ei mitään ressiä asiasta kuitenkaan!

Taitaa olla niin ettei tiestö kerkeä kuivumaan. No ajetaan silti verkkaisesti kohti maccaraa.

CJ lähti juuri nyt kohti lähtöpaikkaa. T: CJ:n puolesta Kisula

Upea ilma!! Aurinko paistaa ja on kansaenvälinen meininki... (Naapurissa ranskalaisia!)
Go-Za ja MauriOC makkaranpaistopaikalla!!!

Back