• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki Maccara su 6.10.13 klo 12.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Go-Za sanoi:
Kyllä se YV on ihan oikein... Töppäsin itse hakemuksessa ja siksi homma menee nyt näin.

Eipä tuosta 2 eurosta konkkaan mene, mutta ois pitäny syödä enemmän makkaraa kuin 1 kpl :blink:
Tietämättä tarkemmin töppäyksesi laadusta, tästä jäi kyllä jotenkin nipo kuva Org:n toiminnasta, kun ei edes muutamaa makkarapakettia jäsenmaksujen vastineeksi saatu. :pissed:

Mä söin kolme ja imin limua kuin peduiinin sandaali. Pitäskö mun maksaa ekstraa? :grin:

Jos kahdella eurolla selviää, niin on kyllä hinta-laatusuhde aika kohillaan. :)

Mulla oli mukana omat mustat makkarat ja limpparit. KUKA söi minun osuuden ^^?? :)-
Maksan silti ton 2 €. Kait sen verran vielä tilillä on rahaa :no:

Mä voin osallistua kustannuksiin, vaikka en just tällä reissulla ollutkaan. Kyl tää vaan niin hyvä juttu on!

En tiedä millaisia privaviestejä on laitettu kenellekin, mutta Go-Zan tukihakemuksen käsittely on kesken. Hakemus on tullut vähän liian pikaisella aikataululla, joten en ole kerinnyt siihen vastaamaan.

MotOrg Ry:n tavoitteena on tukea erilaisia jäsenten järjestämiä tapahtumia, kuten makkarapaistoja, tulee tämäkin tapahtuma saamaan sen tuen.

Jatkossa kannattaa laittaa hakemus hyvissä ajoin tulemaan ja vasta sen jälkeen laittaa foorumille viestiä, kun asia on saatu käsitellyksi.

Vaikka tämä mennyt tapahtuma saisikin tuon yhdistyksen tuen en peri Gozalta mitään takaisin. Olkoon tuo korvaus siitä että kukaan ei tajunnu tarjota nimipäiväkahveja veturille TheLastWalz letkalla. :D

Sen verran moni on "kieltäytynyt" ottamasta takaisin jo maksamaansa 2 eurosta joten olen päättänyt lahjoittaa sen ylimääräisen rahan hyväntekeväisyyteen! Lastensairaala tuli itelle mieleen mutta jos joku keksii paremman niin saa ehdottaa!

Go-Za sanoi:
...joten olen päättänyt lahjoittaa sen ylimääräisen rahan hyväntekeväisyyteen! Lastensairaala tuli itelle mieleen mutta jos joku keksii paremman niin saa ehdottaa!

No hei - tässä ^ olis ainesta laajempaankin kampanjaan vaikka koko .Orgesterin puitteissa? Otat sitten työn alle sieltä hallituksen norsunluutornista käsin...? :bye:

Sekoilujen jälkeen 14 maksoi 2 eurosen mulle ja 5:lle maksoin takaisin.
9 ei siis ilmeisesti halunnut omaansa... Ja tämän lupasin lahjoittaa Lastensairaala 2017 tuki ry:lle.
Lahjoitus on nyt maksettu:
tourinki.jpg

Back