• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki Maccara su 6.10.13 klo 12.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Veturiksi lupautunut Suzu-ukko, allekirjoittanyt virittää tulet!
Lähtöpaikka Lahnuksen Shelli su klo 12.00
Ajetaan 150km ja päädytään makkaranpaistopaikalle.

Ilmottautuminen tähän ketjuun on välttämätöntä!

Jos haluat tulla paikalle kotterolla niin yv:ä mulle niin kerron paikan.

- Go-Za
- Suzu-ukko
- olharius
- Pekksu
- romi
- bikerinna
- CJ
- Tonnijammu
- Bolt
- Weeble
- MauriOC
- Seita
- Koo12
- Kootee
- veppi
- jyrkkä_jyri
- Kaius
- Sihko
- siki
- Pitkiss
- kawarepo
- ASA (+kaveri)
- Zoon
- Hytz
- Long John
- Iso Bandu

Viimeksi muokattu:
Hepihkö! (nyt jos koskaan se allekirjoittaneen toinen TouRinki tälle kaudelle :grin::grin:)

Heppi otsassa ellei flynssa tuolloin ole jo ohi.
Ps. Tarjookko ry lerssit myös siivettömille, vai pitääkö siipirikon kulkea taaksepäin ja ottaa oma kabanossi mukaan. Cobran lisäksi siis.

Jaa. Lähtikö mukaan. Jos ry kustantaa maggarat niin sit kyllä. Turkuunkin olin alustavasti lähdössä. Toki on vielä hieman auki, kun on yx alustava varaus sunnuntaille, josta ei oo vielä tullu varmistusta. Jos tulee, niin sinne on sit pakko mennä, ja skipata nää ajelut.

Minähän ajan ilmaisen makkaran perässä vaikka kuuhun.:wanna:

Minä en sitten kiirettä siinä keulilla pidä eli mukaan vaan kaikki kynnelle kykenevät!

MauroOC, siki ja weeble... En vielä ottanu teidän ilmottautumisia kun olivat niin epävarmoja!

Kyllä mä tuun jos saan tulla autolla, update samoinkun sikiviki perjantaina vahvistus. Ja autolla tosiaan laita mulle paikka privana joko tänne tai nassuun.

Viimeksi muokattu:
Go-Za sanoi:
MauroOC, siki ja weeble... En vielä ottanu teidän ilmottautumisia kun olivat niin epävarmoja!

Jos jonnekin lähden, niin varmaan tänne. Lopullinen vahvistus varmaan perjantaina.

Back