• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Maccara ft. Tku & Tre" su 9.9.klo 11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vielä huutelen Hyrylän Shellin startista, eli klo 0945 lähtee keskiketterä keräilyerä kohti lähtöpaikkaa. Muutama jo ilmoittautunut yksärillä ihastelemaan mun perävaloa :)-

PK Vaalimaa lähtee Hyrylästä hetkeä myöhemmin, eli paikalla voi yläfemmailla muitakin tuttuja.

Mukana ollaan.
Eikös se tarkota, että saa ajaa, kun rouva sanoo vaan "Aha." kun kerron sunnuntai-ajelusta.
Tarkottipa se nyt mitä tahansa niin ajan silti.

Saakeli... Tulipa ilmiannettua joku viesti tällä tekstillä. Hyvin mä taas vedin. :)

Toivottelen kaikille oikein onnistunutta ja leppoisaa nakkien käristely reissua. Itse en pääse tällä kertaa mukaan mutta minkäs teet oma moka :sad:

Taidan joutua perumaan lähdön kun tuli muuta puuhaa. Eikä mun kermaperse oikeen tutise oikeaan suuntaan noista lämpöasteista mitä luvattu.

Lähdön aikoihin Vihti +11, tuntia myöhemmin paikkakunta +12, klo 13 paikkakunta +13, klo 14 Säkylä +13... jne. Eihän noi ole ihan samoja kuin Baltian reissulla!
Jassu sanoi:
Oliks tää kokonaan asfalttireitti?
On! Paitsi siellä perillä on parisataa metriä soratietä sinne laavulle...

Koitan saada aamulla pyörän takaisin katukuntoon - eli kova yritys on ehtiä mukaan. Vielä tuohon Jennin 9:45 starttiin...

Toivottavasti tarjolla on kunnon makkaraa, eikä mitään jauhopötkylää :D

Back