• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Maccara ft. Tku & Tre" su 9.9.klo 11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No helkkari... Kun on nyt niin monesta kaupungista tulossa porukkaa niin onhan sinne saatava susirajankin edustus, siispä mukana ! :orgmp:

Redo sanoi:
No helkkari... Kun on nyt niin monesta kaupungista tulossa porukkaa niin onhan sinne saatava susirajankin edustus, siispä mukana ! :orgmp:
Way to Go! Eli hullun siistii! Varaudu siihen että kaikki miehet kuolaa sun... hienoa pyörää!

Ilimottaako Tamperelaisetkin tulonsa täsä ketjusa ? Olen tulossa :) Onko muuten väliä onko virallinen jäsen vai "kannattaja" jäsen ?)

Go-Za sanoi:
Way to Go! Eli hullun siistii! Varaudu siihen että kaikki miehet kuolaa sun... hienoa pyörää!

Katohan joo. Redo on hankkinut moottoripyörän. :peukutpystyyn:

Mä ajan vielä skootterilla... :no:

tontze sanoi:
Ilimottaako Tamperelaisetkin tulonsa täsä ketjusa ? Olen tulossa :) Onko muuten väliä onko virallinen jäsen vai "kannattaja" jäsen ?)

Ei makkarapaistoihin ole vaadittu jäsenyyttä, mutta maksavat jäsenet tekevät nämäkin mahdolliseksi, joten liittymällä tuet näitä tapahtumia ja tätä hienoa saittia, puhumattakaan muista jäseneduista. Nyt on muuten mahdollisuus olla 1000. jäsen :thumbup:

tontze sanoi:
Tampereella on oma ketjunsa ja letkansa :) .

mico sanoi:
Ei makkarapaistoihin ole vaadittu jäsenyyttä, mutta maksavat jäsenet tekevät nämäkin mahdolliseksi, joten liittymällä tuet näitä tapahtumia ja tätä hienoa saittia, puhumattakaan muista jäseneduista. Nyt on muuten mahdollisuus olla 1000. jäsen :thumbup:

Liityn kyllä, mutta haluan toki maksulleni koko kauden ja liityn seuraavasta kaudesta :right:

tontze sanoi:
Juu tiesin kyllä, topicci vaan sopii hyvin tamperelaisillekkin, ja täälä pyydettiin makkarailmottautumisia :)

Joo me lasketaan kypäräluku paikan päällä ja terwo sitten hakee niitä kaupasta sen mukaan.

Tulen kyrsän kääntämisen jälkeen tässä ryhmässä kotiin päin. Olen lauantaina jo Turussa ja ajelen sitten sunnuntaina "Tikkarintuijottajien" kanssa paistopaikalle. Mun makkaravaraus ilmoitettu jo Turun listalle.

No mitäs makkaraa siellä on koska hienostunut makkarasuuni ei mitään jauhomakkaroita popsi :;): niin ja mukana jos säät suosii. Niin ja jos pyörä on vielä pihassa koska joku paskoi toissa tai viimeyönä virtalukon ympäristön niin pahasti ettei mene enä rattilukkoon.....

Viimeksi muokattu:
Z-man sanoi:
No mitäs makkaraa siellä on koska hienostunut makkarasuuni ei mitään jauhomakkaroita popsi :;):

:;): Jotenkin tulee mieleen viimekertainen reissu vuonna -10 kun muiden rillatessa makkaroita, olikohan se just Porin mies, tulee sivusta ja iskee jonkun kyljyksen siihen ritilälle! Puheensorina pysähtyy, mopot sammuvat ja metsässä vain tuuli humisee mäntyjen latvoissa motoristien tuijottaessa epäuskoisena tuota makkararitilälle ilmestynyttä kummajaista!

Z-man sanoi:
No mitäs makkaraa siellä on??.
Tampereen Terwo huolehtii makkarahankinnoista joten vaikea sanoa. Itsekin ajattelin "varmuuden vuoksi" ottaa oman paketin mukaan. Minähän en nimittäin mitään B-luokan kyrsää syö!

Back