Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
, oli kivaa ja mulle muutama uus pätkäkin. Tän vuoden letkaneitsyys heitetty, siis letkalaisena Go-Za sanoi:AI että kun tää veturi tykkäs!! Tiesin jo aamulla että tänään maistuu... eli alotin "suoralla siirtymällä" Järvenpään lähtöpaikalle!
Kiitos kaikille jotka olitte mukana!!! Ja kannattaa kerrata noi letka ajo-ohjeet... varsinkin kohta 14, eli ei sinne tarvitse jäädä kahtakymmentä pyörää tukkimaan liikennettä!!!
Muutoin oli hiukean huisaa! Ensi sunnuntaina lisää!
Ai niin reitti oli tämmönen!
Ja kuvia on pukattu tonne!
Pahoittelut lisäksi perässäajaneille turhista jarrutuksista. 

zonwe sanoi:Taidan ehkä mennä ensikerralla Hitaiden kanssa päristelee niin ehdin ehkä katella vähän maisemiakin![]()

Samaa venettä tässä ohjataan ja keinutetaan!! Eli No Prob!-Anu- sanoi:Ja anteeks Goza kun lainasin sun ketjua Hesan Hitaiden asioiden setvimiseen![]()
Joo en mäkään valita muusta kuin että sain yksikseni odotella siellä jossain maaseudulla. Mua alko vaan pelottaa että lehmät tulee ja syö mut!Karkov sanoi:jottei vaikuttais liian ilkeeltä viestiltä niin tänään homma meni ihan hyvin, ylläolevat oli vaan tarkoitettu yleiseksi muistutukseksi.
Joo mä mietin tota samaa... ehkä jos olis ollu muutama aste viileämpää olis tullu käveltyä sinne padon päälle asti! Käveltiinhän me toki kaikki siinä padon ympäristössä...airmax sanoi:vaikka patoaskel jäikin ottamatta
Aivan käsittämättömän mahtavia mutkapätkiä ja kelikin oli kuin se kuuluisa morsian! Kiitokset kaikille ajoseurasta ja erityiskiitokset Go-Zalle veturoinnista sekä Sikille pukamoinnista!
Lisäksi pahoittelut kaikille lähdön viivästyttämisestä siellä padolla
Täytynee ajella sinne uudestaan tsiigaamaan niitä maisemia