• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Leksa, otapa patoaskel" Su 2.6. klo 11.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huh! Olihan kuuma päivä, mutta se ei menoa haitannut. Kiitti GZ loistavasti piirretystä ja toteutetusta reitistä. Oli kyllä riittävästi mutkia.
Pikkusen säikäytti ulosajot, mutta eipä onneksi käynyt ihmeemmin.

Kiitti myös pukamalle Sikille ja kaikille mukana olleille. Anukin jaksoi helteestä huolimatta pitkät tovit. :thumbup:
Tampereen edustajalle LaMasqueradelle kanssa :thumbup:

Hehee, mä oottelin tunnin mun ruokaa siinä Kausalan ABC:llä... Raksti ruttuun: [ ] kiukutti [ ] ei kiukuttanu. Meinasin 45 minsan kohalla että perun tilauksen ja tuuttaan teijän perään taukopaikalle ihan prkleellisesti. Mut sit se kiva kassatäti tarjos vapaavalintaisen jäden jälkkäriks ni oli pakko jäähä :)

Kiitos Gozalle mutkista, nii ja Sikille taas kerran peränpidosta :polonen:, oli kivaa ja mulle muutama uus pätkäkin. Tän vuoden letkaneitsyys heitetty, siis letkalaisena :)

Viimeksi muokattu:
Kiitos Gozalle mutkista ja Sikille perän pitämisestä. Oli todella hienot mutkat.

Oli kyl todella lämmin ilma ja taisi tulla vähän hiki...

AI että kun tää veturi tykkäs!! Tiesin jo aamulla että tänään maistuu... eli alotin "suoralla siirtymällä" Järvenpään lähtöpaikalle!
Kiitos kaikille jotka olitte mukana!!! Ja kannattaa kerrata noi letka ajo-ohjeet... varsinkin kohta 14, eli ei sinne tarvitse jäädä kahtakymmentä pyörää tukkimaan liikennettä!!!
Muutoin oli hiukean huisaa! Ensi sunnuntaina lisää!

Ai niin reitti oli tämmönen!
Ja kuvia on pukattu tonne!

Viimeksi muokattu:
Go-Za sanoi:
AI että kun tää veturi tykkäs!! Tiesin jo aamulla että tänään maistuu... eli alotin "suoralla siirtymällä" Järvenpään lähtöpaikalle!
Kiitos kaikille jotka olitte mukana!!! Ja kannattaa kerrata noi letka ajo-ohjeet... varsinkin kohta 14, eli ei sinne tarvitse jäädä kahtakymmentä pyörää tukkimaan liikennettä!!!
Muutoin oli hiukean huisaa! Ensi sunnuntaina lisää!

Ai niin reitti oli tämmönen!
Ja kuvia on pukattu tonne!

Ja kuten Anu esimerkillisesti näyttikin tänään mallia, niin heti eka joka saa pyörän pysäytettyä ja parkkiin niin menee sinne mutkaan "ohjaamaan liikennettä" ettei loput rysäytä samaan paikkaan tai jyrää lähelle jääneitä parkkeerattuja mopoja / auttajia.

Ripeästi myös nostelemaan niitä pyöriä rohkeasti sieltä, niin saadaan homma nopeammin hoidettua pois alta. Toivoisitte varmasti myös omalle kohdalle sattuessa, että tulisi jätkät (tai naisetkin) nopeasti jelppimään pyörää pystyyn ja auttamaan saamaan se pois ojasta.

Edit: Niin ja jottei vaikuttais liian ilkeeltä viestiltä niin tänään homma meni ihan hyvin, ylläolevat oli vaan tarkoitettu yleiseksi muistutukseksi.

Viimeksi muokattu:
Kiitokset kaikille, oli hienot mutkat. :respect: :orgmp:

Meno oli ajoittain letkaneitsyelle (ja muutaman ajamattoman vuoden jälkeen) hieman turhankin vauhdikasta mutta hengissä selvisin. :jippikaijee: Pahoittelut lisäksi perässäajaneille turhista jarrutuksista. :D Taidan ehkä mennä ensikerralla Hitaiden kanssa päristelee niin ehdin ehkä katella vähän maisemiakin :;):

Nyt ei kun uutta takanakkia tilaamaan, vanhasta alkaa kohta jo kudokset paistaa :kääk:

Tamperekin päässyt kotio, ja en ajanut metriäkään moottoritietä paluumatkalla! Kiitokset vaan Go-Zalle hyvästä reitistä (mulle pääasiassa uusia teitä) ja Sikille peräsmiehen roolista! :thumbup:

zonwe sanoi:
Taidan ehkä mennä ensikerralla Hitaiden kanssa päristelee niin ehdin ehkä katella vähän maisemiakin :;):

Siinä Gozan peräs ajaneena niin Hitaiden vauhti on suunnilleen sama, ehkä pikkiriikkisen pienempi. Mutta Hitaiden osalta olen seuraavaa letkaa (ei alkavalla viikolla, kunto ei vielä riitä) semmosta letkaa missä mentäis lollypop +10-15. Kun olen jutellut monen mimminkin kanssa, ja +20 + mittarivirhe on monelle liikaa. Ni jos ottais yhen viikon väliin missä mennään vähän maltillisemmin.

Ja anteeks Goza kun lainasin sun ketjua Hesan Hitaiden asioiden setvimiseen :bye:

-Anu- sanoi:
Ja anteeks Goza kun lainasin sun ketjua Hesan Hitaiden asioiden setvimiseen :bye:
Samaa venettä tässä ohjataan ja keinutetaan!! Eli No Prob!
Karkov sanoi:
jottei vaikuttais liian ilkeeltä viestiltä niin tänään homma meni ihan hyvin, ylläolevat oli vaan tarkoitettu yleiseksi muistutukseksi.
Joo en mäkään valita muusta kuin että sain yksikseni odotella siellä jossain maaseudulla. Mua alko vaan pelottaa että lehmät tulee ja syö mut!

Kiitoksia reitistä, ajoseurasta, hyvästä säästä yms. Oli kertakaikkiaan hieno reissu vaikka patoaskel jäikin ottamatta, koska ajettiin mennen tullen prätkällä yli :)

airmax sanoi:
vaikka patoaskel jäikin ottamatta
Joo mä mietin tota samaa... ehkä jos olis ollu muutama aste viileämpää olis tullu käveltyä sinne padon päälle asti! Käveltiinhän me toki kaikki siinä padon ympäristössä...

Hyvinhän se TouRinki taittui meikältäkin, aivan varmasti tulee lähdettyä toistekin! :jippikaijee: Aivan käsittämättömän mahtavia mutkapätkiä ja kelikin oli kuin se kuuluisa morsian! Kiitokset kaikille ajoseurasta ja erityiskiitokset Go-Zalle veturoinnista sekä Sikille pukamoinnista! :orgmp: Lisäksi pahoittelut kaikille lähdön viivästyttämisestä siellä padolla :grin: Täytynee ajella sinne uudestaan tsiigaamaan niitä maisemia :rakastunut:

No hohhoijaa... Kuvasin viimeiset 20km videolle... mutta siitä tuli susi koska kamera oli suunnattu liian alas!
No tässä kaikille ihailtavaksi TouRinki-veturin maaliintulo:

Back