• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki HMKP Jkl 17.-19.5.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Go-Za sanoi:
Ymmärsin tämän niin että et ole tulossa mukaan perjantaina lähtöpaikalle ja/tai yöpymispaikkoihin?? Eli en laittanut nimeä listaan...

Joo oikein ymmärsit. Vähän meni sepusteluksi.. :p

Mä ilmottaudun mukaan myös jos vielä mahdollista? Tulen LaMasqueraden seuraan Tampereelta, sovitellaan aikataulut lähempänä ajankohtaa LaMasqueraden kanssa...

LaMasquerade sanoi:
Lähden mukaan. Perusyöpymiset liinavaatteilla. Yritän ehtiä tuonne keimolan starttiin täältä Treelta.. :thumbup:

Mukana kartanopaketilla. Perjantain aikataulu tekee tiukkaa, joten tulen suoraan ensimmäiseen majoituspaikkaan hieman myöhemmin ja liityn siellä.

Go-Za sanoi:
VKL:n sääennuste:
Jyväskylä
Kuka vielä kehtaa jättäytyä pois tältä reissulta???!!!

:bye: minä kai :paikallatuulee:
Noh, lienee kuitenkin paikanpäällä nähdään. Retkueesta poisjäänti lähinä johtuu tosiasiasta että saavun pelipaikalle kokonaisuudessaan toisesta suunnasta...jos siis luoja suo ja laitteet kestää :)-

Kamat katottu ja pakattu, ei muutaku kännykkä ja lompsa völjyy ni baanalle. Päätin sitte että ajan täältä Vimpelistä Helsinkiin jo torstaina.

Hep messissä!

Ihan sata-varmasti en uskalla luvata kerkeeväni lähtöpaikalle. Jos sattuis joku kaffetauko pykälää pohjosemmaks, ni liittyisin letkaan mielellään siellä. Homma sovittaneen julkisuudelta salassa... :)

Ja liinavaatteet mulle, kiitos.

Suzu-ukko sanoi:

Noh, siirrytään Hondamiäheks :)

Mut niihän tässäkin kävi että työt haittaa harrastuksia. En olis halunnukkaa hakee pyörää ja ajella hyvässä säässä.

Menkää kekkenänne Jyskylään :bye::bye:

Joo toistaseksi GO koska suurin osa sade-ennusteista on ukkoskuuroja eli niiden sijaintia ja sademäärää on lähes mahdotonta ennustaa.

Espoossa taitaa salamia olla lauantaina ja sunnuntaina ei sitte satais ku ehkä tipan verran. Jyskälässä LA vissii tippa/par. SU tippoi jyskyssä vähä enämpi mut hitostako mä tietäsin missä sillo ees ollaan :dunno:. Toi olis siis Forecan poppamiehen kananluista kattoma känninen ennuste..

PS ja jos itte en ois kännissä nii tajuaisin että ei ollu Fooreka vaan ilmojentietäjienlaitoksen gurut...

Tänään lähtö! Eli GO! Eli menoks! Eli kohta nönn nön nöööön!
friday_024.jpg

Hyvä homma. Ajelin eilen Pohjanmaalta Helsinkiin, ni olis voinu vähä sapettaa jos ei olis startattukkaan. Melko paljon muuttu sääennuste alkuviikkosta...

Back