• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki HMKP Jkl 17.-19.5.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suzu-ukko sanoi:
Menkää kaikki kartanoon niin jääpi mulle ja vaimolle koko aitta privaatti käyttöön :polonen:

15 euroa eroa aitan ja kartanon välillä 2 hengeltä. Pistäppäs sinä myös elämä risaseksi emännän kanssa ja herroiksi elelemään :;):

Tonnijammu sanoi:
15 euroa eroa aitan ja kartanon välillä 2 hengeltä. Pistäppäs sinä myös elämä risaseksi emännän kanssa ja herroiksi elelemään :;):

Just lojuttiin 4 tähden hotellissa ja aitassapa en ole koskaan yöpynyt eli maalais romantiikkaa tiedossa :rakastunut:

Helkkari, että olen jo vanha äijä, kun olin mukana siinä 1. HMKP:ssä -77 stadissa ja ihan oikeella prätkällä ja ajettiin mm. vieläpä Mannerheimintietä Senaatintorille jne...
Useammastakin tekijästä on kiinni, että pääseekö ao. päivänä heittämään ketunlenkin J:kylään, mutta ei heitetä suoralta kädeltä kirvestä kaivoon. On vaan noi kevään vkonloput niin perhanan kortilla...

....Vko 20 päivystysviikonloppu.... TAAAS! :doh: *TähänSePäätäSeinäänHymiöx10*

Toivottavasti sataa lunta :right:

Missä on tuo 1. yöpyminen, jos vaikka sopisi omaan reittiin ja liittyisi aamulla letkaan?

Se on varmaan pakko tulla ajamaan tuo HMKP-letka, kun kerran olen juuri tuona viikonloppuna Jykylässä. Pienimuotoista muuttoapua pitäisi antaa siskolle, mutta eiköhän tuo HMKP ole ihan pätevä syy livahtaa hetkeksi omille teille. :paikallatuulee:

En tiedä onnistunko löytämään teidän porukkaa, mutta olisihan se kiva näyttää omaa ja nähdä muidenkin Orggilaistan naamoja.

Pitkiss sanoi:
Se on varmaan pakko tulla ajamaan tuo HMKP-letka, kun kerran olen juuri tuona viikonloppuna Jykylässä.

Ymmärsin tämän niin että et ole tulossa mukaan perjantaina lähtöpaikalle ja/tai yöpymispaikkoihin?? Eli en laittanut nimeä listaan...

Back