• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki 5/10 3.10.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuun jos kerkeen tallitalkoilta, tai jos ei oo muutakaan tekemistä, esim. PK-KKP siirretty sunnuntakille.
nixweiss.gif
Niin jos PK-KKP on sunnuntaina niin kyl mä sinne sit menen, lauantaina parempaa tekemistä, ts lapsenvahtina

Nyt vähän kahden vaiheilla mitä tehdä,,,,
Oma mopo menee talviteloille tänään.
Mutta mutta tytön Honda tulee kyllä meille ja siinä ympärivuotinen vakuutus hmmm,
Ainoa ongelma on että ajoasento voi alkaa ahdistamaan kun on tollanen elintaso kumpu tossa eessä
wink.gif

Ei saa sitten nauraa jos yhdistelmä on jotenkin oudon näköinen Eli Honda CBR600 ja lyhyt jalkainen norsu sen selässä
062802moto_prv.gif

Ps. Pitäskö tälle tulevalle nuorelle parille jo joku kihlajais lahja tuoda???
wink.gif

Jos tuun, niin tuon sen tikkarin.. lahjaksi.
Onpi vähän samat fiilikset (ja hommelit) kuin Maurilla, lauantaina vahtina, sunnuntaina vois jotain keksiä, jos ei LoL nin sit rinkiin

Hei ja voi ei... Kummitytön synttärit Kotkassa ja mä oon luvannu leipoa sille Hello Kitty -kakun..  
tounge.gif
Koska se on mun kullanmuru..  
inlove.gif

Mutta, jos viikon päästä ois ajoja niin miä voisin lähteee, sillä mun kulta ei ihan viel mee talviteloille..  
smile_org.gif
Maltankohan mä sitä koskaan peitellä pimeeseen talliin....  
sad_orig.gif
Niin siis sitä mun pärrää...
tounge.gif

wink.gif
Vain jos lahjan arvo on yli 10000 euroa, halvat lahjat ei kiinnosta.
Taitaa se sitte olla kuitenkin totta..... kun väitetään että
"jokaisella on hintansa".
033102bebe_1_prv.gif

Nythän sä voit tehdä Honukalla tieteellisen kokeen
biggrin.gif
.
Laitat siihen Ten Kei G..- tarrat..... ja odottelet kuinka moni
tulee varovasti oikomaan.... "Eiks se oo Ten Kate..?"
tounge.gif
.
Vai tapahtuuko jotain.... öö... oudompaa
eek.gif

lookaround_orig.gif
talktohand.gif

wink.gif
Vain jos lahjan arvo on yli 10000 euroa, halvat lahjat ei kiinnosta.
Taitaa se sitte olla kuitenkin totta..... kun väitetään että
"jokaisella on hintansa".  
033102bebe_1_prv.gif

Nythän sä voit tehdä Honukalla tieteellisen kokeen  
biggrin.gif
.
Laitat siihen Ten Kei G..- tarrat..... ja odottelet kuinka moni
tulee varovasti oikomaan.... "Eiks se oo Ten Kate..?"  
tounge.gif
.
Vai tapahtuuko jotain.... öö... oudompaa  
eek.gif

lookaround_orig.gif

talktohand.gif
*REPS*

Jännäksi menee pääseekö mukaan vai ei. Mopedi hallissa paloteltuna ja jo osittain huollettuna mutta saas nähä kerkeekö huomenna saamaan nippuun
omg.gif

Tää sissi yrittää lähtee messiin. Tallitakoista pitänee sit pyyttää pikkusen vapautusta. Alkaa oleen viimeset järjelliset kelit lähtee kruisaileen.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Kaikille jotka ihailette hienoa ajelusäätä tänään, niin huomiseksi luvattu ihan samanlaista! ELi aamupäivällä kun Korsosta lähdetään saattaa olla vielä aika kylmä... mutta myöhemmin iltapäivällä aurinko hymyilee kaikille jotka asfalttia nielee kaksipyöräisellä...

Kaikille jotka ihailette hienoa ajelusäätä tänään, niin huomiseksi luvattu ihan samanlaista! ELi aamupäivällä kun Korsosta lähdetään saattaa olla vielä aika kylmä... mutta myöhemmin iltapäivällä aurinko hymyilee kaikille jotka asfalttia nielee kaksipyöräisellä...
Joo, juurikin näin meni tänään. Aamusumun/kasteeen ajan viileetä, mutta puolilta päivin kun mollikka esiintyi niin UPEETA.
Niin, sitä vaan, jotta tuo sumu/aamukaste on niin sakeaa, että mutkatiet ovat varjoisissa kohdissa paikoitellen kuin sateen jäljiltä. Eli aukealta kun meni kuivaa tietä metsikköön (siis tie meni metsän keskelle) niin kuin leikaten tie muuttui märäksi ja liukkaaksi. Nii et Gozalle; jos ajat suoraan pöpelikköön niin varo jos me tullaan jonossa perään.
sport05.gif
033102beer_1_prv.gif

Jes mopo kasassa ja testiksi reipas 100km kurvattu. Huomenna siis tarakkaharakan kanssa mukana
thumbs-up.gif
. Mamma tuossa kyseli että kerkeekö reitinvarrella ihan oikeeta sapuskaa jossain syömään ettei tarvii leivänkänttyyn tyytyä?

Jes mopo kasassa ja testiksi reipas 100km kurvattu. Huomenna siis tarakkaharakan kanssa mukana  
thumbs-up.gif
. Mamma tuossa kyseli että kerkeekö reitinvarrella ihan oikeeta sapuskaa jossain syömään ettei tarvii leivänkänttyyn tyytyä?
Ainakin viime su mukanaolleena ruokatauko oli ja hyvin siinä ehti pistään sapuskat tuulensuojaan...
tounge.gif

Ei toi Goza niin hätähine veturi ole...
wink.gif

Eihän ole sora/muta/hiekka/sammal/jäkälä/mitään-muitakaan -teitä kuin kestopäällysteteitä? Yhtään?

Tänään käy varmaan niin että jengi kattoo
"Voi hitsi kun on märkää..." Eikä uskolla lähteä.
Keskipäivän jälkeen tuolla on kuitenkin muutama rohkea motoristi jossain kaukana jotka kurvailee mutkissa onnellisena (TouRinki-osallistujat).

Luvassa siis keskipäivän tienoilla nopeasti lämpenevää ja kuivuvaa...

Back