MauriOC
Rautaselkä
Niin jos PK-KKP on sunnuntaina niin kyl mä sinne sit menen, lauantaina parempaa tekemistä, ts lapsenvahtinaTuun jos kerkeen tallitalkoilta, tai jos ei oo muutakaan tekemistä, esim. PK-KKP siirretty sunnuntakille.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin jos PK-KKP on sunnuntaina niin kyl mä sinne sit menen, lauantaina parempaa tekemistä, ts lapsenvahtinaTuun jos kerkeen tallitalkoilta, tai jos ei oo muutakaan tekemistä, esim. PK-KKP siirretty sunnuntakille.![]()
Vain jos lahjan arvo on yli 10000 euroa, halvat lahjat ei kiinnosta.Ps. Pitäskö tälle tulevalle nuorelle parille jo joku kihlajais lahja tuoda???![]()
Taitaa se sitte olla kuitenkin totta..... kun väitetään ettäVain jos lahjan arvo on yli 10000 euroa, halvat lahjat ei kiinnosta.Ps. Pitäskö tälle tulevalle nuorelle parille jo joku kihlajais lahja tuoda???![]()
*REPS*Taitaa se sitte olla kuitenkin totta..... kun väitetään ettäVain jos lahjan arvo on yli 10000 euroa, halvat lahjat ei kiinnosta.Ps. Pitäskö tälle tulevalle nuorelle parille jo joku kihlajais lahja tuoda???![]()
"jokaisella on hintansa".![]()
Nythän sä voit tehdä Honukalla tieteellisen kokeen.![]()
Laitat siihen Ten Kei G..- tarrat..... ja odottelet kuinka moni
tulee varovasti oikomaan.... "Eiks se oo Ten Kate..?".![]()
Vai tapahtuuko jotain.... öö... oudompaa![]()
![]()
![]()
Joo, juurikin näin meni tänään. Aamusumun/kasteeen ajan viileetä, mutta puolilta päivin kun mollikka esiintyi niin UPEETA.Kaikille jotka ihailette hienoa ajelusäätä tänään, niin huomiseksi luvattu ihan samanlaista! ELi aamupäivällä kun Korsosta lähdetään saattaa olla vielä aika kylmä... mutta myöhemmin iltapäivällä aurinko hymyilee kaikille jotka asfalttia nielee kaksipyöräisellä...
Ainakin viime su mukanaolleena ruokatauko oli ja hyvin siinä ehti pistään sapuskat tuulensuojaan...Jes mopo kasassa ja testiksi reipas 100km kurvattu. Huomenna siis tarakkaharakan kanssa mukana. Mamma tuossa kyseli että kerkeekö reitinvarrella ihan oikeeta sapuskaa jossain syömään ettei tarvii leivänkänttyyn tyytyä?![]()
Niin siel Kemiössä sanoin että tauko n. puol tuntii...Ainakin viime su mukanaolleena ruokatauko oli ja hyvin siinä ehti pistään sapuskat tuulensuojaan...![]()
Ei toi Goza niin hätähine veturi ole...![]()
Mä oon luvannu etten enää lupaa mitään päällysteistä.Eihän ole sora/muta/hiekka/sammal/jäkälä/mitään-muitakaan -teitä kuin kestopäällysteteitä? Yhtään?
Meni Social TouRinkin puolelleNiin siel Kemiössä sanoin että tauko n. puol tuntii...Ainakin viime su mukanaolleena ruokatauko oli ja hyvin siinä ehti pistään sapuskat tuulensuojaan...![]()
Ei toi Goza niin hätähine veturi ole...![]()
ja meni sitte 55 minuuttia![]()