• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki 4/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko tilaa yhdelle vasta-alkajalle? Ryhmäajosta ei ole kokemusta, joten letkan loppupäässä olisi minulle sopiva paikka. Ajonopeutenikin on yleensä vain rajoitus+max 10. Ohjeet kävinkin jo lukemassa.

Ihmisten päättelyistä päätellen retki suuntautuu Lahnuksesta länteenpäin?

Saattaapi olla, että ilmestyn paikalle. Yritän vielä saada yhden duunikaverin mukaan
062802moto_prv.gif

Onko tilaa yhdelle vasta-alkajalle? Ryhmäajosta ei ole kokemusta, joten letkan loppupäässä olisi minulle sopiva paikka. Ajonopeutenikin on yleensä vain rajoitus+max 10. Ohjeet kävinkin jo lukemassa.

Jos kestät hurttia huumoria ja nautit hyvästä seurasta niin eikun mukaan vaan  
sport05.gif

Kun vaan jaksais herätä ajoissa niin, että ehtisi mukaan.  
biggrin.gif
No, jos mä en kerkee niin ehkä TheStig tulee mun tilalle.  
062802moto_prv.gif

elisan netti taitaa kaikilla kyykätä.
Mutta onneksi prepaid toimii...
Aamupäivällä sitten varmistus lähdölle ja eiköhän se tulos ole positiivinen!

Ei tässä naapurissa ainakaan Elisa ole kyykytellyt. Putket punaisena on .ORG!ia valuteltu koko ilta.

Näyttää tuo keliennustekin sellaiselta, että voisi vaikka tuppaantua seuraan - jos vaan silmät herää ajoissa.

062802moto_prv.gif

Jos kestät hurttia huumoria ja nautit hyvästä seurasta niin eikun mukaan vaan  
sport05.gif
Juu... ja jos hommaan kehittyy riippuvuus...
biggrin.gif
.
Voi tietysti syytellä muita... mutta ei se mitään auta
tounge.gif
.

Ilmatieteen tutka ei ennus ees heikkoa sadetta...
062802jumpie_prv.gif

Eilen oli menny +20 lämmöissä rikki, mut piti maalata
crazy.gif

Mukana olen vahvasti
biggrin.gif

elisan netti taitaa kaikilla kyykätä.
Mutta onneksi prepaid toimii...
Aamupäivällä sitten varmistus lähdölle ja eiköhän se tulos ole positiivinen!

Elisan kaapeliverkko on ollut täällä nurin eilisilllasta, mutta tuon kylkiäisenä saadun mokkulan kautta pääsin varmistamaan, että muitakin lähtijöitä näyttää edelleen olevan.

Nyt koirien kanssa lenkille, tukeva aamupala, ketjujen rasvaus ja klo 10.30 keula kohti etelää, että on ajoissa Lahnuksessa
biggrin.gif

Veturi poistuu neljän seinän sisältä ja löytyy Lahnuksesta viimeistään klo 11.20. See ya all there!

No voe; eilen jouduin trubaduurin pestiin 70v. synttäreillä ja
porukanhan  
bawling.gif
piti tietty juottaa Trubadurix hiljaseks. Yhen tosin vaan otin, mutta jotain taikajuomaa se tais olla.
nixweiss.gif

Enpä uskalla mopoa ottaa alle, perskeles.  
blush.gif

Hauskaa reissua....
sport05.gif

Myös täältä ollaan tulossa mukaan. Ketään en paikan päällä sitten tunne, joten jos näette valkoisen VStrommin harhailevan Lahnuksessa, niin nykäiskää hihasta.

Jaahas, nyt paikallistin kotoa kadonneen puolisoni
withstupid.gif
,tulin töistä, ei sada ja erehdyin luulemaan,et mies olis kotona. Kunpa olis itsekkin päässy mukaan, hyviä ajoja
sport05.gif

bowdown.gif
WALTAWAT kiitokset!
bowdown.gif
Tää poistui Kirkkonummelta Kehän suuntaan ja lähtee muuttokääkäksi tyttärelleen.
crazy.gif

Back