• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki 4/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukana säävarauksella. Eikä mitään väliä, vaikka olisi kunnon sorapätkiäkin mukana. Mitä ihmeellistä niissä on - siis ajeletpa millä mopolla vaan..?
No ei sorassa mitään vikaa, mutku viimeks oli semmosta hemmetin mutavelliä, et moni muukin kuin minä luuli aluks etusen olevan puhki, ennenku tajus, et hemmetti, sehän luistelee ihan minne sattuu. Ei ollu kivaa. Ja tommosta n. 250kg painavaa teräsmöhkälettä on pikkusen hankala vetää mudalla sladissa. Mantsapyörällä, supermotolla, yms. toihan on ihan kivaa. Et simmosta.
Niin ja ehkä mukana, en tosiaan osaa sanoa. Fifti-sixti, mieli tekis kovasti, mutta kattotaan. Saattaa olla muita harrasteita sillon.
Joo, vaikka mulla on "enska" niin oli tosiaan hutera olo viimeks siinä vellissä kun ei tiedä yhtään mihin se mopo on menossa
crazy.gif
mun fasussa on elopainoa noin 240kg ja olihan se vähän pehmeää, mutta piru että oli mukavaa
buttrock.gif

Joo, vaikka mulla on "enska" niin oli tosiaan hutera olo viimeks siinä vellissä kun ei tiedä yhtään mihin se mopo on menossa
crazy.gif
Ooo-koo..

Selvennän sen verran, että tarkoitin kuivaa ja hyväkuntoista savi-soratietä. Sellaisen ajaminen  ei pitäisi olla millään vehkeellä ylivoimainen suoritus. Itse asiassa se on ihan hauskaa, täytyy oivaltaa vain pari juttua. Eli aivan sama homma kuin muuallakin ajellessa - katse ylös ja rento ote kahvoista.

Joo ei, mä oon kyllä masokisti kun lupasin tulla viikonlopuksi töihin. Selkä kipeä ja olis päässy lauantaina pikkasen lepuuttaa ja sunnuntaina tourinki. Ei ne eurot kuitenkaan taskussa pysy, mitkä tuosta vkl saa.

Näillä näkymin mukana  
062802moto_prv.gif
, vai hyppäänkö mukaan vasta täältä ettei tulis eestaas ajeltua  
wink.gif

Ellei tule tahi tapahdu mitään odottamatonta ja kelikin olisi kohdallaan niin Trumppa ja Suiza liittynee letkaan mukaan...

Emmä Islantiin saakka jaksa
tounge.gif
Islanti on Iceland,
tää on joku muu ulkomaankielinen sana, mutta mikähän?
Kai me kuitenkin Tammelan suuntaan ?  
omg.gif
Onks Tammela nykyään saaressa?

Kieltämättä tulee parikyt kilsaa samaa reittiä kuin silloin TouRinki 1:ssä...
Outo juttu
biggrin.gif
. Kyl mä olen Saareen joutunu usein Tammelan suunnalla... ilman venettä ja siltaa... ihan vaan mopolla
biggrin.gif
.

Ihan kyltinkin ovat pystyttäneet.... SAARI
tounge.gif
.

Grrr... mä kyllä kohtan vaihdan reittiä kun täällä ollaan jo "ajettu" koko reissu arvaamalla!

Okei, ei viitti enää pelleillä. Ekakertalaiset saavat vielä meikäläisestä väärän kuvan.

Ai niin, myöhänen kuva viime Tourinkilta...sunnuntaihin

Mieli tekee mukaan ja matkaan, onneks tänään on la, koska eilen töistä jouduin johonkin Vltavaan....
blush.gif

Grrr... mä kyllä kohtan vaihdan reittiä kun täällä ollaan jo "ajettu" koko reissu arvaamalla!
Eiköhän eteläisessä suomessa ole yhtä vähän ajamattomia
lenkkejä kuin maailmassa haistelemattomia koiran perseitä
biggrin.gif
.

......Mutta aina ne vaan jaksaa kiinnostaa
biggrin.gif
.

Kunhan vedät! Keli pitäis olla kohdillaan ja fiilishän tehdään
yhdessä
thumbs-up.gif
.

Back