• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki 2/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos vain omastakin puolestani vetäjälle ja mukana ajelleille. Ehdottomasti mukana jatkossakin. Lähtöajalla ei minulle ole merkitystä, kunhan se on tiedossa viimeistään edellisenä iltana. Ja anteeksi jos taas sain jonkun säikytettyä ajaessani letkaa takaa. Pitää varmaan maalata Tigru.

Sait "jonkun" pelästytettyä sillä valkoisella pärrällä missä on valkoiset sivulaukut...  
biggrin.gif
Taih, noh, mä ehkä salaa toivoin että ois ollu virkavalta paikalla, mut minkäs teet...  
tounge.gif
wink.gif
Sulla taitaa Tallu olla jokin ... mikäs se nyt on.. feti..... jokin. Pitäiskö laittaa seuraavaan ajoon pollaripuku päälle...
blush.gif
buttrock.gif
thumbs-up.gif

Joo, ei ehkä kannata..
wink.gif
Voi tulla syytteeksi virkavallan väkivaltainen väkisinottaminen tai virkavallan väkisinmakaaminen...  
tounge.gif

Hah, onpa jutut..  
cool.gif
No, harmi. Mul ois ollu tällanen uus Sweepin ajoasu kaapissa käyttämättömänä.... siis edelleen jää kaappiin
sad_orig.gif

kuva ei oo muuten minusta...

Kiitos vain omastakin puolestani vetäjälle ja mukana ajelleille. Ehdottomasti mukana jatkossakin. Lähtöajalla ei minulle ole merkitystä, kunhan se on tiedossa viimeistään edellisenä iltana. Ja anteeksi jos taas sain jonkun säikytettyä ajaessani letkaa takaa. Pitää varmaan maalata Tigru.

Sait "jonkun" pelästytettyä sillä valkoisella pärrällä missä on valkoiset sivulaukut...  
biggrin.gif
Taih, noh, mä ehkä salaa toivoin että ois ollu virkavalta paikalla, mut minkäs teet...  
tounge.gif
wink.gif
Sulla taitaa Tallu olla jokin ... mikäs se nyt on.. feti..... jokin. Pitäiskö laittaa seuraavaan ajoon pollaripuku päälle...
blush.gif
buttrock.gif
thumbs-up.gif

Joo, ei ehkä kannata..
wink.gif
Voi tulla syytteeksi virkavallan väkivaltainen väkisinottaminen tai virkavallan väkisinmakaaminen...  
tounge.gif

Hah, onpa jutut..  
cool.gif
No, harmi. Mul ois ollu tällanen uus Sweepin ajoasu kaapissa käyttämättömänä.... siis edelleen jää kaappiin
sad_orig.gif
asia puku
buttrock.gif
tounge.gif

Back