Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jees kivaahan tuo oli ja iso tattis vetäjälle![]()
![]()
![]()
Syvän nöyrä kumarrus kaikille 10:lle pyörälle jotka uskoltautuivat mukaan sääriskeistä huolimatta. En usko että kukaan katui lähtöään, sillä mutkat, reitti, maisemat ja ennenkaikkea seura oli ehdottomasti parasta A-ryhmää!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Terveisin vetäjänä toista kertaa toiminut allekirjoittanut.
Ei ollu liian suuri; mä näin peilistä kaikkien päät sun takaa ainakin tiukemmissa mutkissaOu jeeOu jee
Ou jee!![]()
![]()
Kiitos kaikille mahtavasta seurasta ja veturille kivasta reitistä.. Neitsytmatkalaisen eka kerta oli kaunis ja kivuton..![]()
![]()
Olikohan mun perä liian suuri yhden pidettäväksi kun se peränpitäjien määrä triplaantui matkan aikana???![]()
![]()
![]()
Toivottavasti pääsen mukaan myös ens kerralla! Jee!![]()
Kiitoksia veturille hyvästä reitistä ja mukavasta marssivauhdista eikä matkaseurassakaan ollut valittamista.Toivottavasti sää suosisi ensi sunnuntaina vähän paremmin.![]()
Hieman voin raottaa ensi sunnuntain TouRinkia:Mitäs ois ens Sunnuntaina tarjolla![]()
Kuulostaa hyvältä! Mukana kuin peräpukama jos vaan keli sallii.Hieman voin raottaa ensi sunnuntain TouRinkia:Mitäs ois ens Sunnuntaina tarjolla![]()
Reitti edelleen vähän alle 300 kilsaa ja suuntana olisi pohjoinen.
Ihan Hml:n ja Lahden pohjoispuolelle... tämä siis jos suunnitelmat ei muutu!
EI se mahdoton ajatus ole.Tuota tuota oiskos aivan kauhea ajatus jos ajot alkais ens kerralla vaikkapa tuntia aikasemmin?
Siis ööö, nyt en tajunnu?nyt kun on näitä jokasellejotakin tsydeemejä, niin näitä lähtöaikojakin vois aina tilanteen mukaan(tai vakioajat) vaikka porrastaa. Näin mattimyöhäset saattais keretä vaikka toisen letkan messiin jos uni maittaa ja myöhästyy aiemmasta. Tai muuten vaan jostain syystä ei aiemmat lähdöt sillä kertaa natsaa.
Kiitos vain omastakin puolestani vetäjälle ja mukana ajelleille. Ehdottomasti mukana jatkossakin. Lähtöajalla ei minulle ole merkitystä, kunhan se on tiedossa viimeistään edellisenä iltana. Ja anteeksi jos taas sain jonkun säikytettyä ajaessani letkaa takaa. Pitää varmaan maalata Tigru.
Sulla taitaa Tallu olla jokin ... mikäs se nyt on.. feti..... jokin. Pitäiskö laittaa seuraavaan ajoon pollaripuku päälle...Kiitos vain omastakin puolestani vetäjälle ja mukana ajelleille. Ehdottomasti mukana jatkossakin. Lähtöajalla ei minulle ole merkitystä, kunhan se on tiedossa viimeistään edellisenä iltana. Ja anteeksi jos taas sain jonkun säikytettyä ajaessani letkaa takaa. Pitää varmaan maalata Tigru.
Sait "jonkun" pelästytettyä sillä valkoisella pärrällä missä on valkoiset sivulaukut...Taih, noh, mä ehkä salaa toivoin että ois ollu virkavalta paikalla, mut minkäs teet...![]()
![]()
![]()
Sulla taitaa Tallu olla jokin ... mikäs se nyt on.. feti..... jokin. Pitäiskö laittaa seuraavaan ajoon pollaripuku päälle...Kiitos vain omastakin puolestani vetäjälle ja mukana ajelleille. Ehdottomasti mukana jatkossakin. Lähtöajalla ei minulle ole merkitystä, kunhan se on tiedossa viimeistään edellisenä iltana. Ja anteeksi jos taas sain jonkun säikytettyä ajaessani letkaa takaa. Pitää varmaan maalata Tigru.
Sait "jonkun" pelästytettyä sillä valkoisella pärrällä missä on valkoiset sivulaukut...Taih, noh, mä ehkä salaa toivoin että ois ollu virkavalta paikalla, mut minkäs teet...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()