• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki 2/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kahden vaiheilla... Näyttää ennuste aika kostealta ja kun jo tuonne Kivenlahteenkin tulee näiltä nurkilta 50 km, niin taitaapa jäädä väliin..

Tulossa mukaan, jos täältä Sipoon perukoilta löytää tuonne Länsi-Suomeen.
tounge.gif

062802moto_prv.gif

Alkaa hiljalleen olla lehtiä monin paikoin radalla !
........ja taas ne tulee yllätyksenä
biggrin.gif
.

bowdown.gif

bowdown.gif

bowdown.gif

Syvän nöyrä kumarrus kaikille 10:lle pyörälle jotka uskoltautuivat mukaan sääriskeistä huolimatta. En usko että kukaan katui lähtöään, sillä mutkat, reitti, maisemat ja ennenkaikkea seura oli ehdottomasti parasta A-ryhmää!!!!!!!!!!!!!!!!!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Kuvia saa kattoa: KLIK

Reitti oli: KLIK
(Paitsi että lopussa ei ajettu Lepsämäntien päähän vaan oikaistiin Kuonomäentien Lepsämänjoentien kautta...)

Terveisin vetäjänä toista kertaa toiminut allekirjoittanut.

bowdown.gif

bowdown.gif

bowdown.gif

Syvän nöyrä kumarrus kaikille 10:lle pyörälle jotka uskoltautuivat mukaan sääriskeistä huolimatta. En usko että kukaan katui lähtöään, sillä mutkat, reitti, maisemat ja ennenkaikkea seura oli ehdottomasti parasta A-ryhmää!!!!!!!!!!!!!!!!!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Terveisin vetäjänä toista kertaa toiminut allekirjoittanut.
Jees kivaahan tuo oli ja iso tattis vetäjälle
062802jumpie_prv.gif
. Kastumaankin melkein pääsi ajoilta kotia kurvatessaan.

Mitäs ois ens Sunnuntaina tarjolla
wink.gif

Ou jee  
062802jumpie_prv.gif
Ou jee  
062802jumpie_prv.gif
Ou jee!  
062802jumpie_prv.gif

Kiitos kaikille mahtavasta seurasta ja veturille kivasta reitistä.. Neitsytmatkalaisen eka kerta oli kaunis ja kivuton..  
tounge.gif
biggrin.gif

Olikohan mun perä liian suuri yhden pidettäväksi kun se peränpitäjien määrä triplaantui matkan aikana???  
wink.gif

biggrin.gif

biggrin.gif

Toivottavasti pääsen mukaan myös ens kerralla! Jee!  
062802jumpie_prv.gif

Kiitoksia veturille hyvästä reitistä ja mukavasta marssivauhdista eikä matkaseurassakaan ollut valittamista.
tounge.gif
Toivottavasti sää suosisi ensi sunnuntaina vähän paremmin.

Ou jee  
062802jumpie_prv.gif
Ou jee  
062802jumpie_prv.gif
Ou jee!  
062802jumpie_prv.gif

Kiitos kaikille mahtavasta seurasta ja veturille kivasta reitistä.. Neitsytmatkalaisen eka kerta oli kaunis ja kivuton..  
tounge.gif
biggrin.gif

Olikohan mun perä liian suuri yhden pidettäväksi kun se peränpitäjien määrä triplaantui matkan aikana???  
wink.gif

biggrin.gif

biggrin.gif

Toivottavasti pääsen mukaan myös ens kerralla! Jee!  
062802jumpie_prv.gif
Ei ollu liian suuri; mä näin peilistä kaikkien päät sun takaa ainakin tiukemmissa mutkissa
033102beer_1_prv.gif

Mutta kiitos tosiaan mukavasta seurasta ja reitistä veturille. Taas nähtiin, ettei kannata liikaa pelätä ennusteita.
Hyvää medisiiniä mopoajelut joka vaivaan; selkä ei tunnu yhtään kipeeltä. Tein matkalla niitä väistökurssilta opittuja "saturdaynightfeverväistöjä" niin alaselkä notkistui kummasti.
biggrin.gif
sport05.gif
kahtellaan taas next time
033102beer_1_prv.gif

Tuota tuota oiskos aivan kauhea ajatus jos ajot alkais ens kerralla vaikkapa tuntia aikasemmin?

Kiitos vain omastakin puolestani vetäjälle ja mukana ajelleille. Ehdottomasti mukana jatkossakin. Lähtöajalla ei minulle ole merkitystä, kunhan se on tiedossa viimeistään edellisenä iltana. Ja anteeksi jos taas sain jonkun säikytettyä ajaessani letkaa takaa. Pitää varmaan maalata Tigru.

nyt kun on näitä jokasellejotakin tsydeemejä, niin näitä lähtöaikojakin vois aina tilanteen mukaan(tai vakioajat) vaikka porrastaa. Näin mattimyöhäset saattais keretä vaikka toisen letkan messiin jos uni maittaa ja myöhästyy aiemmasta. Tai muuten vaan jostain syystä ei aiemmat lähdöt sillä kertaa natsaa.
Siis ööö, nyt en tajunnu?
Meinaatko kahta eri "lähtöpaikkaa" eli mattimyöhäset tulis sinne toiseen paikkaan myöhemmin vai?

Vai meinaatko että mahdollinen PK-letka tai Kimppakiva lähtisi eri aikaan TouRingin kanssa??? (Niinhän on ollutkin!)

Poistin noi mun viestit niin ei jää turhaan roikkumaan ja sekoittamaan ketjua. Mukana taas ens kerralla anytime anywhere
smile_org.gif
sport05.gif

Kiitos vain omastakin puolestani vetäjälle ja mukana ajelleille. Ehdottomasti mukana jatkossakin. Lähtöajalla ei minulle ole merkitystä, kunhan se on tiedossa viimeistään edellisenä iltana. Ja anteeksi jos taas sain jonkun säikytettyä ajaessani letkaa takaa. Pitää varmaan maalata Tigru.

Sait "jonkun" pelästytettyä sillä valkoisella pärrällä missä on valkoiset sivulaukut...  
biggrin.gif
Taih, noh, mä ehkä salaa toivoin että ois ollu virkavalta paikalla, mut minkäs teet...  
tounge.gif
wink.gif

Sait "jonkun" pelästytettyä sillä valkoisella pärrällä missä on valkoiset sivulaukut...  
biggrin.gif
Taih, noh, mä ehkä salaa toivoin että ois ollu virkavalta paikalla, mut minkäs teet...  
tounge.gif
wink.gif
Sulla taitaa Tallu olla jokin ... mikäs se nyt on.. feti..... jokin. Pitäiskö laittaa seuraavaan ajoon pollaripuku päälle...
blush.gif
buttrock.gif

biggrin.gif
tounge.gif
wink.gif
Sulla taitaa Tallu olla jokin ... mikäs se nyt on.. feti..... jokin. Pitäiskö laittaa seuraavaan ajoon pollaripuku päälle...
blush.gif
buttrock.gif
thumbs-up.gif

Joo, ei ehkä kannata..
wink.gif
Voi tulla syytteeksi virkavallan väkivaltainen väkisinottaminen tai virkavallan väkisinmakaaminen...  
tounge.gif

Hah, onpa jutut..  
cool.gif

Eipä enään ihmetytä että TouRingilla ei oikeen takana lopussa  pitoa ollut kun kankaat tullu näköjään esille renkaasta
crazy.gif
Huomenna uutta gummia alle niin pääsee sunnuntaina  
062802moto_prv.gif

Back