• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki 1/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, nyt voi ottaa toiset kolme
033102beer_1_prv.gif

Kiitos vetäjälle; hyvin piti "tuomarilinja" eikä karannut mopo käsistä. Musta toi oli just sitä, mitä mainostit.
Just sopiva meininki; kerkes jopa kattoo vähän maisemiakin mutta kuitenkin kypäräkin tuulettu.
Niin, ja kiitti tietysti perälle ja koko rennolle porukalle.
Eiköhän panna nastat alle ja jatketaan tonne maaliskuulle.........
033102beer_1_prv.gif
sport05.gif

Kieltämättä olisin ollut mieluummin mukana kuin töissä tänään. Tuttuja pätkiä. Pikkaisen oon kyl ny kateellinen.
033102ass_1_prv.gif

kiitos vetäjälle ja kaikille muille mukana olleille.uusia teitä oli ja maisemat tuli kateltuu tarkasti.

Tais toi Old motoman jo ehtiä kiittää munkin puolesta,,
se kun on välillä nii hätänen
smile_org.gif

Mutta kiitetään vielä hyvästä reissusta ja toivottavasti
sama meininki jatkuu
thumbs-up.gif

Tosiaan nätisti tulitte meidän mökkitietä Suomusjärvellä. Niin hiljaa tulitte että ihan yllätitte meidät. Olin siinä ikuistamassa miestäni uudehkon moponsa kanssa.
No, kyllähän sä mopomiehet tiedät. Ekaks himmattiin kun katottiin et mikäs blondi se siinä
eek.gif
Sit huomattiin et olitkin jonkun jannun kans niin heti mutkan jälkeen väännettinkin kahvaa
062802moto_prv.gif

Joo, nyt voi ottaa toiset kolme
033102beer_1_prv.gif

Joo nyt OTTANUT kolme drinkkiä Leijonaviinaa.
Olen kuin toinen mies,ja se toinen mies alkaa ott,,,,,,
Perkele taas provosoiduin?
Heh, mäkin lauleskelen: "yksi pieni karhutölkki maaarssi näin, aurinkoista tietä kurkkuun päin, muuutta koska tölkki pieeni on, kutsui se mukaan yhden kaaaverin. Toinen pieni......"
Aijai; lisää ajeluita
033102beer_1_prv.gif

HOX,HOX.
Nyt ei naurata! Miksi, Hyvinkäällä eilen (luin hesarista) motoristi ajoi epävarmasti,gyyt yritti pysäyttää,ei pysähtynyt.
Hankotielle yritti nousta,kaatui, (ohitti autoa),loukkaantui lievästi,1,72 promilllea! Sillalailla,,,,
Se siitä Leijonaviinasta. En ota enää,,,,

HOX,HOX.
Nyt ei naurata!   Miksi, Hyvinkäällä eilen (luin hesarista) motoristi ajoi epävarmasti,gyyt yritti pysäyttää,ei pysähtynyt.
Hankotielle yritti nousta,kaatui, (ohitti autoa),loukkaantui lievästi,1,72 promilllea! Sillalailla,,,,
Se siitä Leijonaviinasta.  En ota enää,,,,
No mutta; ethän sä kait ajamaan ole lähdössäkään....kait sitä nyt sohvalla saa ottaa, ellei sitten vaimo tuu puhalluttaa ennen
033102ass_1_prv.gif
.. ja taas mennään.......
nixweiss.gif

Noita 2-pyöräisiä meni ohi meidän lähtöpaikasta silloin just ennen kun lähettiin...
Mutta niiden touhuhan on paljon vaarallisempaa kuin meidän, katso vaikka tästä.

Tosin yhdelle motoristille sattui tänään myös: klik.

Noita 2-pyöräisiä meni ohi meidän lähtöpaikasta silloin just ennen kun lähettiin...
Mutta niiden touhuhan on paljon vaarallisempaa kuin meidän, katso vaikka tästä.

Tosin yhdelle motoristille sattui tänään myös: klik.
Niin, jos esim Jänkhällä Jytisee- paraatiajossa (tapahtumassa yli 2000 mopoa,paraatissa n.500) loukkaantuis 10 mopoilijaa niin kyllä kiellettäisiin koko tapahtuma (kännikaatumisia ilman mopoa ei lasketa).
Paljonkohan mahtoi muuten olle osallistujia Helsinki Tourissa?
Kun ajoin Mäkelänkatua kotiinpäin ajon jälkeen niin vieläkin tuli jotain jälkijunasarjalaisia Velodromille

vastaankin ite:  osallistujia 1831 kpl, melkos paljon;
ja oisin tietysti voinu lukee ton lehtijutun vähän tarkemmin...
withstupid.gif

Tää ei ollu mukana kun oli toiset ajelut sovittu. Tuleekos näitä vielä tän vuoden puolella lisää? Kommenttien perusteella kivaa ollu.

Tosiaan nätisti tulitte meidän mökkitietä Suomusjärvellä. Niin hiljaa tulitte että ihan yllätitte meidät. Olin siinä ikuistamassa miestäni uudehkon moponsa kanssa.
Jep. Tunnistin mimmin. Sanoinkin porukoille tauolla, et oli tuttu mimmi moikkailemassa. Jep. Ja sit kiitti kaikille. Varsinkin vetäjälle loistavasta reitistä. Mukavaa, kun kerrankin sai ajella omaa ajoa, eikä tarvinnu nostella ketään ojista, ym. Olis kiva päästä ensin sunnuntakina mukaan, mut oon affenanmaalla kalastamassa. No josko sit sitäseuraavalla vielä onnais.
062802jumpie_prv.gif

Mukavaa, kun kerrankin sai ajella omaa ajoa, eikä tarvinnu nostella ketään ojista, ym.
Loppukaffella hogasin tämän epäkohdan ja ihan periaatteen vuoksi käväisin päällysteen ulkopuolella.

Tosin ei tarvinu nostella, surautin omin voimin riviin  
tounge.gif
Joo mä kiroilin siellä Nesteen pihalla
crazy.gif
että jonkun piti sitte kuitenkin ajaa pellolle tälläkin reissulla. Siellä kun semmonen oranssi ruohonleikkuri ajeli pitkin nurmikkoa...

Mukavaa, kun kerrankin sai ajella omaa ajoa, eikä tarvinnu nostella ketään ojista, ym.
Loppukaffella hogasin tämän epäkohdan ja ihan periaatteen vuoksi käväisin päällysteen ulkopuolella.

Tosin ei tarvinu nostella, surautin omin voimin riviin  
tounge.gif
Joo mä kiroilin siellä Nesteen pihalla
crazy.gif
että jonkun piti sitte kuitenkin ajaa pellolle tälläkin reissulla. Siellä kun semmonen oranssi ruohonleikkuri ajeli pitkin nurmikkoa...
Niitten teitin matkalehmien riviinlaitto oli niin hidasta ja kauheet nikkikset oli päällä, päätin oikaista ja etuilla
buttrock.gif

Back