oi mussukkaHitsinhitsi, mä oon huomenna namutätinä koko päivän. Olis ollu kiva olla edes yhellä ajolla koko kautena samaan aikaan Makekan kanssa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oi mussukkaHitsinhitsi, mä oon huomenna namutätinä koko päivän. Olis ollu kiva olla edes yhellä ajolla koko kautena samaan aikaan Makekan kanssa![]()
Mukana jos kikkeli ei jää lauteiden vällin kun oon menossa saunaan.![]()
![]()

Ei mulla niinkään kikkeli,mutta "pallit"!Mukana jos kikkeli ei jää lauteiden vällin kun oon menossa saunaan.![]()
![]()
Hui Jiisös!! Meikäläinen just yksin saunassa...
Mitä jos oikeesti jää?!! Pitää huutaa apua niin kovaa että naapurit osaa soittaa bulanssin, hui!![]()
no jos pallit jää niin eikun tyhjennät ne siinä niin jo saa poisEi mulla niinkään kikkeli,mutta "pallit"!Mukana jos kikkeli ei jää lauteiden vällin kun oon menossa saunaan.![]()
![]()
Hui Jiisös!! Meikäläinen just yksin saunassa...
Mitä jos oikeesti jää?!! Pitää huutaa apua niin kovaa että naapurit osaa soittaa bulanssin, hui!![]()
![]()
Joo, sit se alkaa olee jokaviikkoista survomista: "vaimooooooo, ny ne jäi taas. Tuus ny jeesaa vähän...."no jos pallit jää niin eikun tyhjennät ne siinä niin jo saa pois![]()
![]()
![]()
![]()
Niinhän tää on,otin pois tuon viimeisen!no jos pallit jää niin eikun tyhjennät ne siinä niin jo saa pois![]()
![]()
![]()
ai hitto, sori. Täähän oli touring- ketju.....![]()
Piru kun "teidän" kanssa villiintyy!!!!![]()
Piru kun "teidän" kanssa villiintyy!!!!![]()
Mä tuun sitten tilalle, ni saadaan yksi Bandukin letkaanPakko passata selkä ollut nyt pari päivää sen verran kipeä, että on joutunut ottamaan pitkästä aikaa tiukempaa lääkettä.
Tuu vaa; voitin lotossa 5 oikein 42eeroo. Voin tarjota kahvit. 6 oikein ku tulee ni tarjoon sit pullanki.....Ilmestynkö kaffestuugalle vaiko enkö, voitte vaikka vedonlyöntiä pitää jännityksessä![]()
Voi juma... Ihka oikee lottovoittaja!!!!!!voitin lotossa 5 oikein 42eeroo. Voin tarjota kahvit. 6 oikein ku tulee ni tarjoon sit pullanki.....
On lottovoitto olla letkassa konduktöörinä, vai miten se nyt meni...Tuu vaa; voitin lotossa 5 oikein 42eeroo. Voin tarjota kahvit. 6 oikein ku tulee ni tarjoon sit pullanki.....Ilmestynkö kaffestuugalle vaiko enkö, voitte vaikka vedonlyöntiä pitää jännityksessä![]()
Kyl se maar passaa, eli Rusalla nähdään 10:45.Mihin aikaan meinaat Taajuus lähteä, ajetaanko kisaa Kehää pitkin, kumpi tarkemmin osaa just rajotusten mukaan ajella ?
Ei vaan Rusalla esim klo 10:45 tms. ?