Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En taida enää ihan keretä, mutta tulen 10:55Kyl se maar passaa, eli Rusalla nähdään 10:45.Mihin aikaan meinaat Taajuus lähteä, ajetaanko kisaa Kehää pitkin, kumpi tarkemmin osaa just rajotusten mukaan ajella ?
Ei vaan Rusalla esim klo 10:45 tms. ?
Mut sä saat olla veturi Bemböleen asti![]()
Nou hätä, täällä mää jo polttelen tupakkia.En taida enää ihan keretä, mutta tulen 10:55Kyl se maar passaa, eli Rusalla nähdään 10:45.Mihin aikaan meinaat Taajuus lähteä, ajetaanko kisaa Kehää pitkin, kumpi tarkemmin osaa just rajotusten mukaan ajella ?
Ei vaan Rusalla esim klo 10:45 tms. ?
Mut sä saat olla veturi Bemböleen asti![]()
Voi Juma mikä kuvaelmaErään legendaarisen mutkaporkkanan sanoja lainaten - hillittömän mahtavaa, upeeta!![]()
Sopivasti matkaa, sopivasti porukkaa, sopivasti sadetta - ja ennenkaikkea sopivasti vauhtia, meikäläisen makuun.
Alkumatkan painin henkisten paineiden kanssa, apina selässä tukisteli ja puri korvista. Yammua vietiin mutkiin hartia(lukko)voimin. Röökitauolla tiputtauduinkin puolivälistä letkaa sikivikin eteen tulpaksi, hakemaan kadonnutta rytmiä.
Mutta puolimatkan krouvissa jotain maagista tapahtui, löysin henkisen yhteyden Yammun kanssa. Ja mikä parasta, heti sen jälkeen tulikin reissun parhaat mutkat. Ajo rentoutui, apina selässä nukahti, mutkat alkoivat tuntua kavereilta eivätkä murhanhimoisilta vihollisilta. Monta pientä orgasmia ja yksi melkein jännäkakka housuissa mahtui sille pätkälle, huikeaa!
Kotimatkalle laitoin popit soimaan kypärään pujottelin autoja kehällä. Tuntui kuin kauan kadoksissa ollut rakastajatar olisi taas palannut, Yammu vastasi kaasukäteni hellään kosketukseen kiihkeällä huokailulla.
Vitun hyvä fiilis, tätä lisää. Iso kiitos goza-G:lle. Tätä me, tai no ainakin minä, kaivataan.![]()
Kuvia tulloo minultakin kohta, kun saan kännystä ulostettua...
Tota... Mä olen...Voi Juma mikä kuvaelma, tämän miehen pitäis ehdottomasti olla "tekstiä tuottavalla" alalla...![]()
No perhana, mä katoinkin että tää taitaa tietää ketä ohi ajaa, kun niin leveä hymy ja taisi .ORG morotuskin noustaTosiaan nätisti tulitte meidän mökkitietä Suomusjärvellä. Niin hiljaa tulitte että ihan yllätitte meidät. Olin siinä ikuistamassa miestäni uudehkon moponsa kanssa.