Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä kuules rupea mollaamaan...Kuka piru keksi kilpailuyhteiskunnan .. olin justiinsa tähdännytTota, eiks ne neuvoksien tittelit oo niitä maksullisia. Motoristineuvos: 50.000,- €. Oisko hyvä, minä voisin niitä alkaa myymään, on komeempi ja halvempi, kun Matin pelkkä motoristi?Naapuripalstalla jo ehdin juuri ehdotella, että ...
Tehtäisiinkö niin, että vasta ajettuasi vähintäänkin 75000km ja
käytyäsi pakollisella Gardajärven-matkalla, voisit saada anoa
kansainväliseltä motoristiksihyväksymiskomitealta kirjallista
lupaa kutsua itseäsi motoristiksi. Siis hieman kuin rautapyllyn
lupakirjan suorittaminenkin on. Lisäksi vielä vielä erilaisten
mutterien ja pulttien tunnistus todistus, jossa todistetaan, että
hakija on ainakin jossain elämänsä vaiheessa tiennyt mikä
mutteri sopii mihinkin pulttiin, vaikka sellaisia ei nykyään enää
missään käytettäisikään.
![]()
PS. motoristiksihyväksymiskomitea olen minä itse ja ihan
ilmatteeksi on turha kuvitella saavansa mtään noin hienoa titteliä.
On ladottava kottikärryllinen rahaa moisesta tittelista ..
ja rahoja aletaan ottamaan vastaan nyt heti ..
![]()
50. donaan ei kottikärryä tartte ja voi sen tilisiirtonakin..
![]()
![]()
oikein kunnon vanhanaikaiseen monopoliin. Ei sitten tätäkään
ideaa saanut yksikseen lypsää .. harmi ..
Oikeastaan voisin laajentaa repertuaaria ..
- Motoristi ................. 2/4 kottikärryllistä rahaa
- Tosimotoristi ........... 3/4 kottikärryllistä rahaa
- Ministerimotoristi ..... kottikärryllinen rahaa
- Motoristimarsalkka... rekka-autollinen rahaa
![]()
oujee, juuri näin!!!oisko liian heppoinen ajatus:
jos kesä ilman pärrää tuntuu tyhjältä, olet tosimotoristi?
Niin, ja ehkä vielä mieluummin naisin tummaa naista . En ole tosimotoristi, enkä edes ehkä motoristi. En aja juuri koskaan työmatkoja pyörällä, koska silloin kun ajan, on oltava paljon aikaa ja baana vapaa. Enkä aloita kautta ihan vielä, koska teillä on vielä paljon pölyä ja kuraa. En myöskään aja sateella, koska pyöräni maalipinnassa on useita kerroksia vahaa, ja kaikki osat on putsattu vanteita ja takahaarukkaa myöten. Enkä myöskään ikinä pese pyörää ilman että vahaisin sitä sen jälkeen.Tosimotoristin määritelmästä vääntäminen on typerää, siitä kun ei synny sopua,
vaikka keskustelua jatkettaisiin maailman tappiin asti.
Tosimiehen määritelmä sen sijaan on selkeä ja kiistaton.
Ollakseen tosimies täytyy olla:
1. ajanut veturilla
2. ampunut tykillä
3. nainut neekeriä.
hitto, olen ampunut vain tykillä noista, 155 mm tampellalla ja joillakin pienemmillä, muttei niitä tarvitse laskea. veturilla voisin haluta ajaakin, mutta tuota kolmatta en haluaisikaan tehdä, eli olen epätosimies varmaan.Tosimotoristin määritelmästä vääntäminen on typerää, siitä kun ei synny sopua,
1. ajanut veturilla
2. ampunut tykillä
3. nainut neekeriä.
olen ansainnut motorismista kullitetun Z1 900 kawasakin männän ulkomailta. onko se jo jonkinlainen kriteeri. ihan saksanmaalta asti, joka jaettiin isossa motoristien tapahtumassa, jossa olin rottapyörällä ja poltin suomalaisella 98E bensiinillä sakemannien grillin, mutta lopulta se nauta oli hemmetin hyvää tirisevää grillattuna kun liekit olivat asettuneet.Mitenkäs ansiomerkit, olisikos motoristin kunniamerkissä sitten vaikkapa männät, ansioituneilla motoristeilla vaikkapa kiertokankien kera ja tosimotoristilla kankien ja nokka-akselien kera?
Jos joku Übermotoristi löytyy niin edellisenhän voisi vaikkapa nitrata![]()
1) riittääx tähän vtr?hitto, olen ampunut vain tykillä noista, 155 mm tampellalla ja joillakin pienemmillä, muttei niitä tarvitse laskea. veturilla voisin haluta ajaakin, mutta tuota kolmatta en haluaisikaan tehdä, eli olen epätosimies varmaan.Tosimotoristin määritelmästä vääntäminen on typerää, siitä kun ei synny sopua,
1. ajanut veturilla
2. ampunut tykillä
3. nainut neekeriä.
Jos haluaa olla tosimies, niin keinon kyllä keksii..missähän vois ton veturilla ajon suorittaa saadakseen ton arvonimen...![]()