• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tosimotoristin määritelmä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannu59
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tosimotoristi = harrastukseensa ylettoman vakavasti suhtautuva lukihairioinen turisti.

sanoi: w4p2
idea3.gif

Tosi motoristi syö muttereita ja ruuveja, juo koneöljyy, pesee hampaansa teräsharjalla ja paskoo o-renkasketjua.

Naapuripalstalla jo ehdin juuri ehdotella, että ...

Tehtäisiinkö niin, että vasta ajettuasi vähintäänkin 75000km ja
käytyäsi pakollisella Gardajärven-matkalla, voisit saada anoa
kansainväliseltä motoristiksihyväksymiskomitealta kirjallista
lupaa kutsua itseäsi motoristiksi. Siis hieman kuin rautapyllyn
lupakirjan suorittaminenkin on. Lisäksi vielä vielä erilaisten
mutterien ja pulttien tunnistus todistus, jossa todistetaan, että
hakija on ainakin jossain elämänsä vaiheessa tiennyt mikä
mutteri sopii mihinkin pulttiin, vaikka sellaisia ei nykyään enää
missään käytettäisikään.
bowdown.gif

PS. motoristiksihyväksymiskomitea olen minä itse ja ihan
ilmatteeksi on turha kuvitella saavansa mtään noin hienoa titteliä.
On ladottava kottikärryllinen rahaa moisesta tittelista ..
ja rahoja aletaan ottamaan vastaan nyt heti ..

biggrin.gif
Tota, eiks ne neuvoksien tittelit oo niitä maksullisia. Motoristineuvos: 50.000,- €. Oisko hyvä, minä voisin niitä alkaa myymään, on komeempi ja halvempi, kun Matin pelkkä motoristi?
50. donaan ei kottikärryä tartte ja voi sen tilisiirtonakin..

tounge.gif
wink.gif
Kuka piru keksi kilpailuyhteiskunnan .. olin justiinsa tähdännyt
oikein kunnon vanhanaikaiseen monopoliin. Ei sitten tätäkään
ideaa saanut yksikseen lypsää .. harmi ..

Oikeastaan voisin laajentaa repertuaaria ..

- Motoristi .................   2/4  kottikärryllistä rahaa
- Tosimotoristi ...........    3/4  kottikärryllistä rahaa
- Ministerimotoristi .....    kottikärryllinen rahaa
- Motoristimarsalkka...     rekka-autollinen rahaa  

bowdown.gif
Älä kuules rupea mollaamaan...
cool.gif

kuten yhteen ketjuun sanoin, jos siitä tykkää niin:
No hemme**i... E tiä olenk mää motorist vai e mut kun joku tulee bahnal vastaa kahrel pyöräl, olko vaik biili, ni se on mul motoristi... Sit vaan käpälä pysty ja ja jatketa elämäst nauttimist...
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Yksinkertaista;

Kun ajan moottorpipyörällä, olen MOTORISTI.

Kun hiihdän, olen HIIHTÄJÄ.

Kun nakkelen koskessa perhoa, olen PERHOKALASTAJA.

Kun ajan autoa, olen AUTOILIJA.

jne, jne.

Kun teen jotakin näistä vakavissani (vaikkakaan ei välttämättä tosikkomaisesti), olen TOSIsellainen?

Näitä edellä mainittuja asioita tehdessäni olen sen autuaallisen hetken aikaa sellainen. Jos koen mielessäni olevani motoristi, kun ajelen motukalla aamulla töihin, onko siinä muilla juuri nokan koputtamista?
tounge.gif

Tosimotoristin määritelmästä vääntäminen on typerää, siitä kun ei synny sopua,
vaikka keskustelua jatkettaisiin maailman tappiin asti.

Tosimiehen määritelmä sen sijaan on selkeä ja kiistaton.
Ollakseen tosimies täytyy olla:
1. ajanut veturilla
2. ampunut tykillä
3. nainut neekeriä.
Niin, ja ehkä vielä mieluummin naisin tummaa naista . En ole tosimotoristi, enkä edes ehkä motoristi. En aja juuri koskaan työmatkoja pyörällä, koska silloin kun ajan, on oltava paljon aikaa ja baana vapaa. Enkä aloita kautta ihan vielä, koska teillä on vielä paljon pölyä ja kuraa. En myöskään aja sateella, koska pyöräni maalipinnassa on useita kerroksia vahaa, ja kaikki osat on putsattu vanteita ja takahaarukkaa myöten. Enkä myöskään ikinä pese pyörää ilman että vahaisin sitä sen jälkeen.

Kaikkia perversioita en tähän ala luettelemaan, mutta sanotaanko näin, että pidän pyörästäni.

Oisko se jos moposta kevariin ja siitä isompaan pyörään suorinta reittiä, eli ilman mitään katkoksia???
Jos oikeesti haluaa moottoripyörää sen voi hankkia.
Mikään ei voi sitä estää, jos ei halua...

Tosi motoristi ei väännä nörttien kanssa netissä, vaan viilaa kiireellä konetta kuntoon kevään koitoksia varten! Jos laitteet on kunnossa, niin sitten päivitellään myöhäistä kevään tuloa jo tammikuun alussa ja koekäytetään pyörää naapurien riemuksi joka päivä..

1. ajanut veturilla
2. ampunut tykillä
3. nainut neekeriä.
hitto, olen ampunut vain tykillä noista, 155 mm tampellalla ja joillakin pienemmillä, muttei niitä tarvitse laskea. veturilla voisin haluta ajaakin, mutta tuota kolmatta en haluaisikaan tehdä, eli olen epätosimies varmaan.

Mitenkäs ansiomerkit, olisikos motoristin kunniamerkissä sitten vaikkapa männät, ansioituneilla motoristeilla vaikkapa kiertokankien kera ja tosimotoristilla kankien ja nokka-akselien kera?

Jos joku Übermotoristi löytyy niin edellisenhän voisi vaikkapa nitrata
sport05.gif
olen ansainnut motorismista kullitetun Z1 900 kawasakin männän ulkomailta. onko se jo jonkinlainen kriteeri. ihan saksanmaalta asti, joka jaettiin isossa motoristien tapahtumassa, jossa olin rottapyörällä ja poltin suomalaisella 98E bensiinillä sakemannien grillin, mutta lopulta se nauta oli hemmetin hyvää tirisevää grillattuna kun liekit olivat asettuneet.

Kulkee Johannes Kastajan tavoin aiheesta toiseen käntäen kaikki vääräoppineet dyno-ja vääntökäppyröiden ihmeelliseen maailmaan niin että jonain päivänä me kaikki saavutamme sen korkean tietämuksen tason mitä tähän asti olemme ainoastaan kuvitelleet tietävämme, aaaamen.

1. ajanut veturilla
2. ampunut tykillä
3. nainut neekeriä.
hitto, olen ampunut vain tykillä noista, 155 mm tampellalla ja joillakin pienemmillä, muttei niitä tarvitse laskea. veturilla voisin haluta ajaakin, mutta tuota kolmatta en haluaisikaan tehdä, eli olen epätosimies varmaan.
1) riittääx tähän vtr?
2)minkä kokosel?ja pitääx osua kans?
3)
crazy.gif
mää tyydyn tähän pelkkään motoristiin, enää en haluakkaa olla tosi
sad_orig.gif

Melkoista pohdintaa...

Musta motoristi on se, jolla kotilosta nousee peukku moottoripyöräilijöille.

Ja itse mootoripyörän päällä ollessa, tassu nousee toisille moottoripyörällä liikkeellä oleville pelkästä ilosta
smile_org.gif

Back