Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitäpä luulet.tunnenko oloni nyt vaivautuneeksi, koska et pitänytkään aloituksestani, etkä edes koko aihetta tärkeänä?Olipas isällinen aloitusHyvä Hannu!
Tästä aiheesta mielestäni on tärkeääkin keskustella.![]()
Tosin, itse en keksi mikä tästä keskustelusta tekee tärkeän... Ajan joka tapauksessa mopollani, olinpa motoristi tai en![]()
- Ajanut prätkillä alta kymmenvuotiaastaSiitä sitten vaan paremmaks...
Perhana, mä en oo ajanut veturia, enkä ole kastanut kärkeä n**keriin, mut tykillä mä oon ampunut useasti. Kompensoiko se muita, varsinkin kun noita tykkejä on ollut erikokoisia(kiväärikaliiperisia ei lasketa...)?Tosimotoristin määritelmästä vääntäminen on typerää, siitä kun ei synny sopua,
vaikka keskustelua jatkettaisiin maailman tappiin asti.
Tosimiehen määritelmä sen sijaan on selkeä ja kiistaton.
Ollakseen tosimies täytyy olla:
1. ajanut veturilla
2. ampunut tykillä
3. nainut neekeriä.
sallistumisesta Fim ralliin vähintään 10 kertaa (näitä on useampi) 3: tekemästään elämäntyöstä suomalaisen järjestäytyneen moottoripyöräilyn eteen. Tämä viimeisin voi olla ehkä helpoin,sen voit saada vaikka niin että toimit esimerkillisesti orgin hyväksi ja sinut huomataan ja päätetään ehdottaa tunnustukseksi arvonimeä motoristi.Me muut olemme ihan tavallisia moottoriyöräilijöitä joita joskun kansan kielellä motoristeiksi kutsutaankin.